Tevredenheid over product
Bezorging

DCM Deen

Zeer goed en een prachtige kast!!!

Prachtige afwerking van de kast

Van Thiel

Snelle en bijzonder zorgvuldige afhandeling van de bestelling van een prachtig product!

Heel goed product!
Uiterst zorgvuldige afhandeling van de bestelling!

Clemens Bennaars

Aankoop cd-kast.

Ik nam telefonisch contact op met het bedrijf voor nadere informatie over een product, maar kreeg helaas geen gehoor. Echter, nog geen vijf minuten later werd ik teruggebeld.
De door mij...
De door mij gekochte cd-kast is van goede kwaliteit, tegen een zeer scherpe prijs.
De bezorging en de installatie van de kast was uitstekend.

De levertijd bedroeg zo’n 8 weken. Geen probleem verder, daarover was namelijk van tevoren duidelijk gecommuniceerd. Het is wellicht wel aan te raden om tussentijds (bijvoorbeeld na een week of... De levertijd bedroeg zo’n 8 weken. Geen probleem verder, daarover was namelijk van tevoren duidelijk gecommuniceerd. Het is wellicht wel aan te raden om tussentijds (bijvoorbeeld na een week of vier) een statusupdate van de productie te geven. Zodat je in ieder geval weet dat er aan gewerkt wordt. Dat schept vertrouwen. Het gaat namelijk om best grote bedragen en je hoort niet altijd positieve berichten over aankopen via internet.

Fvd

Zeer goede ervaring, mooi product geleverd

Hetgeen je zoekt kan op maat gemaakt worden tegen een scherpe prijs.

De Meirsman Marcel

Goed, maar sommige punten zijn nog voor verbetering vatbaar. Het vermelden in het accountgedeelte dat er een aanbetaling gedaan werd gebeurde niet.

Het ontwerp van de cd-ladenkast is mooi en het meubel is practisch in het gebruik.

Ik vind het wel jammer dat de gebruikte houtsoort voor de laden zoveel barsten en zelfs putjes vertoont. Dit ontsiert het meubel enigszins. Hout van een betere kwaliteit met minder gebreken was meer... Ik vind het wel jammer dat de gebruikte houtsoort voor de laden zoveel barsten en zelfs putjes vertoont. Dit ontsiert het meubel enigszins. Hout van een betere kwaliteit met minder gebreken was meer aangewezen, desnoods voor een meerprijs.
Vermelding op de website welk soort verf bij het schilderen gebruikt werd.

Reactie Castor Interieur:

Geachte heer De Meirsman,
Geachte heer De Meirsman,
In plaats van een notitie in het account-deel waarbij u eerst moet inloggen sturen wij iedereen persoonlijk per email een bericht zodra de betaling is ontvangen. We nemen uw suggestie mee, misschien zijn er meer mensen die ook liever op deze manier de bevestiging krijgen.
Over de houtsoort, zou u ons misschien een foto kunnen sturen? Dit is niet gebruikelijk. Was dit misschien op de onderkant of achterkant?
De verf vermelden wij niet omdat deze niet in de reguliere handel verkrijgbaar is. Deze komt direct uit de fabriek en kunt u indien nodig via ons krijgen. Te veel informatie maakt de site ook niet overzichtelijker, maar toch bedankt voor uw suggestie!
Vriendelijke groet,
Patrick Wierdsma
Castor Interieur

Gerbens

Eerste ervaring positief, snelle terugkoppeling, redelijke prijzen voor produkt en levering.

snelle terugkoppeling bij vragen

wellicht tussentijds status of update.
misschien naast maat tekening een soort 3d tekening

The Index Store

Perfect

Met liefde gemaakt

Ga zo door

A.Beekman

Mooie kast, precies op maat.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mokveld Hoveniersbedrijf

Mooi, verzorgd bedrijf met vriendelijke mensen
en prachtige producten en goede adviezen

Prijsverhouding tussen producten en kwaliteit
best wel scherp te noemen....

is al gebeurd op website....aangedragen aanpassingen zijn al ingevoerd

Edwin Mannens

AANKOOP CD/DVD-KAST

Zie hierboven, dat zegt m.i. genoeg!

Ik heb op een gegeven moment zelf gebeld naar C.I. om te vragen hoe het ervoor stond met mijn bestelling. Ik stond toen op de lijst om die dag te worden geinformeerd daarover. Dat vond ik dus te... Ik heb op een gegeven moment zelf gebeld naar C.I. om te vragen hoe het ervoor stond met mijn bestelling. Ik stond toen op de lijst om die dag te worden geinformeerd daarover. Dat vond ik dus te lang duren, vandaar mijn twee maal redelijk hierboven t.a.v. ’info over verloop order’ en ’reactiesnelheid’.