Tevredenheid over product
Bezorging

Theo Gielkens

Ik had een cd-ladenkast nodig en kwam via google bij Castor. De site gaf een duidelijk overzicht van producten en van alle belangrijke opties.
Ik heb contact opgenomen en kreeg dezelfde dag al...
Ik heb contact opgenomen en kreeg dezelfde dag al de offerte toegestuurd.
De levering is ook helemaal volgens mijn verwachting afgerond.

- Bereidheid om mee te dneken met de wensen van de klant.
- Men kan waar maken, wat men aanbiedt.

Geen.

christa verver

Mooie solide boekenkast gekocht. prima afhandeling! waar voor je geld.

Snelle reactie!

Een soort van schets/bouwtekening had i k wel prettig gevonden.

A.M.Buchener

GOEDE ERVARING,GOEDE ADVIEZEN.

Degelijkheid

Afwerking kan beter.Achter-en onderkant vaak vol splinters,en mijn handen ook. Even een schuurpapier er langs en het probleem is opgelost.Bij CD kasten liggen de zijkanten niet altijd gelijk met de... Afwerking kan beter.Achter-en onderkant vaak vol splinters,en mijn handen ook. Even een schuurpapier er langs en het probleem is opgelost.Bij CD kasten liggen de zijkanten niet altijd gelijk met de stijlen,waardoor de CD bij uithalen blijft hangen.

DELAHAUT

Goede ervaring

goede kwaliteit voor goede prijs
geen massa product

Thoom Bond

Het was prettig om zaken te doen met Castor Interieur. Ik zal het vrienden zeker aanbevelen.

Sietses

goed

Martin Pollefeyt

Degelijk

Degelijk

Tanno Stam

Over het geheel genomen goed, alleen jammer dat het plafond is beschadigd bij het niet juist overeind zetten van de kast over de brede kant ipv over de smalle kant.

Informatie verstrekking

Bij het thuis afrekenen bleek de aanbetaling niet te zijn verwerkt op de factuur.
Het niet eerst kijken hoe de kast zonder beschadiging recht op gezet kan worden.
Had verwacht dat...
Had verwacht dat medewerkers met ervaring hier rekening mee houden.

Reactie Castor Interieur:

Geachte heer Stam,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
Geachte heer Stam,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
De aanbetaling kon gelukkig ter plekke direct worden verrekend, maar u heeft gelijk dat dit direct op de factuur had moeten staan.
Met betrekking tot het plafond, dit mag natuurlijk niet gebeuren. Ik heb u geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor. Deze week neem ik nog contact met u op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Vriendelijke groet,
Patrick Wierdsma
Castor Interieur

Dekker

Dennis Pouwel

Geweldig!!!

prima service, goede afwerking, snelle levering!!!