Tevredenheid over product
Bezorging

H. Pijpers (DMC)

Order geplaatst voor een drietal CD/DVD opbergkasten. Men was bereid om de levertijd aan onze wensen aan te passen. Uitstekende service en goede communicatie. Castor Interieur is aan iedereen aan te... Order geplaatst voor een drietal CD/DVD opbergkasten. Men was bereid om de levertijd aan onze wensen aan te passen. Uitstekende service en goede communicatie. Castor Interieur is aan iedereen aan te bevelen.

Flexibiliteit bij gewenste levertijd. Goede feedback t.a.v. levering en product.

Peter

Uitstekende formule, goede prijs,goede balans tussen standaardproduct en flexibiliteit. Houd dit alsjeblieft zo, er zijn te weinig van dit soort leveranciers die zodanig dicht zitten bij wat klanten... Uitstekende formule, goede prijs,goede balans tussen standaardproduct en flexibiliteit. Houd dit alsjeblieft zo, er zijn te weinig van dit soort leveranciers die zodanig dicht zitten bij wat klanten willen.

Zie eerdere beschrijving

Klein punt: om voorbeelden te bekijken helemaal naar Oldenzaal, da’s wel een eind rijden.

Jochen Matthys

Goed. klantvriendelijk.

Goed. klantvriendelijk.

perry stasse

Goed geholpen netjes te woord gestaan,ook via de mail.

Alles is volgens afspraak gegaan levering precies op tijd ,en van te voren aangegeven super.
zo hoort het .

tot nu toe zou ik het niet weten .

Peter Olijve

Tevreden klant, vakwerk voor acceptabele prijs

No nonsense , kwaliteitsproduct, doorgaans snelle reacties op vragen , goede prijs kwaliteitsverhouding

Plank met noest aan voorkant kast geplaatst, waardoor er een opvallend klein gaatje inzit.

Correcte huisnummer was niet bekend bij bezorgers.

J.m. Van vliet

Zeer goed en betrouwbaar

Kwaliteit, klantvriendelijk i.c.m. Prijs

Ga zo door

André Wit

Over et algemeen goed. Alleen de levertijd is erg lang.

Over et algemeen goed. Alleen de levertijd is erg lang.

Dominique Maassen

Goed tot aan de bezorging (zie verbeterpunten)

Goed tot aan de bezorging (zie verbeterpunten)

Twee aanmerkingen:
Twee aanmerkingen:
1. Er was een stukje van de kast af waar ik de bezorgers zelf op moest wijzen. Dit is gecompenseerd middels het aanbrengen van wat verf door een van de bezorgers en met een restantje verf dat ik mocht houden. Een aardige oplossing (de kast terugsturen was natuurlijk geen reeele optie). Advies: voorzichtigheid en alertheid verbeteren.
2. De achterkant is niet netjes bevestigd. Dat heeft mijn klusmannetje die de kast aan de muur heeft bevestigd nog eens goed over moeten doen.
Verder geen klachten.

Kirsten De Weerd

Mooie kasten in degelijk materiaal voor een zeer scherpe prijs en uiterst vriendelijke zaakvoerders.

Probeer geen verloren tijd (door file) goed te maken bij de klanten. Spoed zorgt immers voor kleine foutjes, waardoor het eindresultaat gewoon goed in plaats van perfect is.

L van den Hof

Afwerking kan nog beter. Er zijn minieme beschadigingen/onvolkomenheden afkomstig uit productieproces

persoonlijke aandacht