Sevgi

Had al eerder een bestelling geplaatst dat goed was bevallen en nu vrij last minute in overleg een bestelling geplaatst. Dankzij hulp van Bineke heb ik een leuk en origineel kraamcadeau kunnen... Had al eerder een bestelling geplaatst dat goed was bevallen en nu vrij last minute in overleg een bestelling geplaatst. Dankzij hulp van Bineke heb ik een leuk en origineel kraamcadeau kunnen geven! Zeker een dikke aanrader!

Claudia

Na zelf eens een herinneringskist besteld te hebben, nu 1 besteld als kraamcadeau. Op basis van heel verschillende geboortekaartjes, maar beide prachtig geworden! De foto op het kaartje is ook... Na zelf eens een herinneringskist besteld te hebben, nu 1 besteld als kraamcadeau. Op basis van heel verschillende geboortekaartjes, maar beide prachtig geworden! De foto op het kaartje is ook perfect afgedrukt.

Iris

Snel, prettig contact en mooi resultaat!

Aniek

Ik heb al veel bestelling gekocht bij bineke, van school tassen tot bedrukte lunch bekers/trommels. Nu weer hele mooie geboorte/herinnering dozen ontvangen. Fijn contact, snel vooral. En super snel... Ik heb al veel bestelling gekocht bij bineke, van school tassen tot bedrukte lunch bekers/trommels. Nu weer hele mooie geboorte/herinnering dozen ontvangen. Fijn contact, snel vooral. En super snel verzonden. Er komt vast snel weer een mooie bestelling aan!

Carmen Hoogeveen

Een hele mooie herrineringskist mogen ontvangen! Ben er ontzettend blij mee!!

Marit

Super leuke rugtas besteld van Fresk, met naam. Onze zoon draagt hem met trots! Snel verzonden en de naam is er heel mooi in geborduurd. Aanrader!

Sharon

Zo blij met de service en producten van Bineke, hele mooie producten en heel snel verzonden. Bij vragen over producten reageert Bineke snel, eerlijk en lief! Al veel besteld voor onze 3 meiden en... Zo blij met de service en producten van Bineke, hele mooie producten en heel snel verzonden. Bij vragen over producten reageert Bineke snel, eerlijk en lief! Al veel besteld voor onze 3 meiden en altijd zeer tevreden!

Samar

Geweldig! Super snelle reactie op je vragen en dezelfde dag nog verzonden. Top kwaliteit.

Marjolein ten Berge

Fantastisch!
Fantastisch!
Heel fijn contact met Bineke ze is erg vriendelijk en legt al je vragen keurig uit. Netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Levering was keurig en snel. Heel erg blij met mijn bestelling en ons zoontje ook. Zal in de toekomst zeker weer bij haar iets bestellen.

Rachella Diephuis

Super! Snelle service, fijne communicatie en een prachtig resultaat!