Rogier van Oosterhout

Topkwaliteit👍

Sanneke

Twee hele mooie kisten bij By Bineke gekocht, 1 daarvan had een oneffenheid. Maar dit is keurig opgelost. Ga er in de toekomst zeker nog eens bestellen en heb de site ook aan vrienden en kennissen... Twee hele mooie kisten bij By Bineke gekocht, 1 daarvan had een oneffenheid. Maar dit is keurig opgelost. Ga er in de toekomst zeker nog eens bestellen en heb de site ook aan vrienden en kennissen doorgestuurd. Erg mooie producten en fijne service!!

Denise

Gaaf geboorte/ herinneringen kistje waar alle spulletjes van onze dochter in bewaard kunnen worden. Er wordt snel gereageerd als er vragen zijn en een snelle levering ! Daarnaast krijg je ook nog... Gaaf geboorte/ herinneringen kistje waar alle spulletjes van onze dochter in bewaard kunnen worden. Er wordt snel gereageerd als er vragen zijn en een snelle levering ! Daarnaast krijg je ook nog een proefdruk wat fijn is en kun je zelf je wensen aangeven. Top en een aanrader!

Ingrid

Geweldige service! Ik appte zondagavond half 11 en had binnen 5 minuten reactie! Bineke heeft zich er vervolgens voor ingezet om ervoor te zorgen dat de gepersonaliseerde doos er op tijd klaar was... Geweldige service! Ik appte zondagavond half 11 en had binnen 5 minuten reactie! Bineke heeft zich er vervolgens voor ingezet om ervoor te zorgen dat de gepersonaliseerde doos er op tijd klaar was voor de verjaardag van mijn kleinzoon. De houten doos met opdruk ziet er goed uit, mooi afgewerkt.

Manouk

Super mooie producten voor een eerlijke prijs. Echt mega blij met mijn bestelling en ook nog een super snel geleverd!

Madelon

Prachtige producten! Bestellen gaat gemakkelijk en snel. Daarna neemt Bineke contact op om de proefdruk te showen. Heel fijn! Vervolgens is het product onwijs snel in huis. Heel fijn! De producten... Prachtige producten! Bestellen gaat gemakkelijk en snel. Daarna neemt Bineke contact op om de proefdruk te showen. Heel fijn! Vervolgens is het product onwijs snel in huis. Heel fijn! De producten zijn mooi afgewerkt en prachtig om te zien. Wij gaan zeker nog eens bestellen❤️

Madelon

Prachtige producten🥰

Daniëla

Voor de tweede keer een herinneringskist besteld en weer fantastisch geholpen. Eerder ook al rugzakjes met naam besteld. Je wordt door Bineke super geholpen en als je een vraag hebt dan reageert ze... Voor de tweede keer een herinneringskist besteld en weer fantastisch geholpen. Eerder ook al rugzakjes met naam besteld. Je wordt door Bineke super geholpen en als je een vraag hebt dan reageert ze ook heel snel. Super fijn! Producten zijn ook altijd vlot klaar en snel verzonden.
Zeker een aanrader om bij haar te bestellen.

Anita

Prima service, meedenkend en meezoekend, met een prachtig eindresultaat😁

Henk

Bizar snel geleverd, waarvoor dank, Bineke!