Ali Heyder

Na lang zoeken voor een geschikte condelance kado kwam ik op de site By Bineke terecht. Mijn vraag via WhatsApp werd snel beantwoord. Nog fijner vond ik dat het gelijk hetzelfde dag al gemaakt en... Na lang zoeken voor een geschikte condelance kado kwam ik op de site By Bineke terecht. Mijn vraag via WhatsApp werd snel beantwoord. Nog fijner vond ik dat het gelijk hetzelfde dag al gemaakt en verzonden werd. Super service en het was al een leuk en liefdevol ingepakt.

I.R.

Top! Heel klantvriendelijk en mooie spullen.

Christien

Al een aantal keren mooie spulletjes ontvangen. Er was iets onderweg stuk gegaan, maar dat hebben ze prima opgelost.

Grace

Zeer tevreden, ik werd snel en vriendelijk geholpen! En wat een fantastisch assortiment, wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Lindsey

Goede service, heel leuk verpakt ! Blije klant šŸ˜Š

Annalies

Heel vriendelijk en een ontzettend vlotte service!

Margriet

We hebben By Bineke een hele mooie herinneringskist besteld met de opdruk van het geboortekaartje. Het is echt super mooi geworden! Bineke reageert snel, stuurt netjes een proefdruk en levert de... We hebben By Bineke een hele mooie herinneringskist besteld met de opdruk van het geboortekaartje. Het is echt super mooi geworden! Bineke reageert snel, stuurt netjes een proefdruk en levert de kist heel snel.

Mariƫlle

Prachtige herinneringskist van By Bineke besteld! Eerst een proefdruk gekregen of het klopt en daarna werd de kist super snel geleverd! Heel erg mooi!!

Jamie Kortland

Bineke, super bedankt voor het fijne contact, de snelle verzending en niet te vergeten: het top product!

Nanja

Hele mooie herinneringskisten!