Jasmijn Leideman-Mos

Wij hebben voor de eerste verjaardag van ons zoontje Viggo een Speelgoedkist besteld. Wat een ontzettend leuk cadeau! We zijn er heel erg blij mee en Viggo ook. Een prachtige kist waar al het... Wij hebben voor de eerste verjaardag van ons zoontje Viggo een Speelgoedkist besteld. Wat een ontzettend leuk cadeau! We zijn er heel erg blij mee en Viggo ook. Een prachtige kist waar al het speelgoed in past. Super! Snelle levering en fijn contact. Nogmaals bedankt voor de mooie kist.

Janine

Dag Bineke,
Hartelijk dank voor de snelle levering. De kist is net in goede orde gearriveerd. Dat gaat vast een succesvol cadeau zijn.
Groetjes Janine

Sharon

P E R F E C T !
Mijn zus is onwijs blij met het cadeau. De hulp die ik hierbij heb gehad van Bineke was super. Heel erg bedankt voor de onwijs goede service!

Emma

Ik heb 3 herinneringskisten besteld. Super service! Duidelijke communicatie, snel geleverd en de kwaliteit van de kisten en de bedrukking is echt fantastisch. Een blije klant

Kim

We hebben contact gehad via WhatsApp, ze was heel vriendelijk en erg behulpzaam. We hebben een hele mooie herinneringenkist mogen ontvangen. En de verzending was heel snel.

Linda

Ik ben fan! Prachtige, originele cadeaus en super snelle en goede levering. De herinneringskisten zijn heel mooi bedrukt. Echt een aanrader!

Nynke Brandsma

Begin april een bestelling gedaan, deze was eerder klaar dan verwacht! Fijn dat bestellingen ook afgehaald kunnen worden. Door tussendoor een feestdag was het even puzzelen wanneer af te halen, maar... Begin april een bestelling gedaan, deze was eerder klaar dan verwacht! Fijn dat bestellingen ook afgehaald kunnen worden. Door tussendoor een feestdag was het even puzzelen wanneer af te halen, maar Bineke dacht mee waardoor het lukte. Ik raad haar zéker aan; persoonlijke prachtige producten, meedenkend, duurzaam :)

Jannie

Ondertussen vaste klant. Al een aantal gepersonaliseerde herinneringskisten mogen ontvangen van Bineke.
Zo leuk om als kraamcadeau te geven en altijd een groot succes! Vooral met het geboortekaartje en naam er op geprint.
Je geeft aan wat je graag wilt en Bineke stuurt je een ontwerp (en denkt desgewenst mee). Ben je tevreden dan heb je het resultaat vaak al de volgende dag thuis. Altijd supermooi!
Zeer tevreden en zou er zeker weer bestellen.

By bineke

Ik bestelde twee gepersonaliseerde weekendtassen voor onze kindjes met hun naam op, en het resultaat is zo onwijs leuk geworden! 🥰

Suzanne

Zaterdag de kist besteld en maandag is deze al verzonden! Ik kreeg een mooi voorbeeld van te voren en de herinneringskist is er mooi geworden. We zijn er heel blij. Bedankt voor de goede service en... Zaterdag de kist besteld en maandag is deze al verzonden! Ik kreeg een mooi voorbeeld van te voren en de herinneringskist is er mooi geworden. We zijn er heel blij. Bedankt voor de goede service en het fijne contact!