Ricky Stoop

Een hele mooie herinneringsbox ontvangen door By Bineke. Het geboortekaartje op de deksel ziet er super uit. Wij zijn er erg blij mee. Dank je wel!

Lieke de kort

Super mooie herinneringskist ontvangen!
Hele persoonlijke service met veel aandacht voor de kleine details! Echt een aanrader 👌🤩

Nienke

Heeft ervoor gezorgd dat het kraam cadeautje wat een herinneringskist is echt prachtig is geworden. Ze heeft ook mooi overlegd zodat het geboortekaartje mooi op de kist komt🤣

Smit

De herrineringsbox binnen, echt mega blij mee. 😍 Zooo mooi geworden! En ook zo snel binnen, dankjewel! ☺️

Amanda

Voor ons 5-jarig (= houten) huwelijksjubileum benaderde ik Bineke. Zij reageerde snel en heel lief. Ik was wat aan de late kant met mijn bestelling en zij heeft ervoor gezorgd dat ik de... Voor ons 5-jarig (= houten) huwelijksjubileum benaderde ik Bineke. Zij reageerde snel en heel lief. Ik was wat aan de late kant met mijn bestelling en zij heeft ervoor gezorgd dat ik de gepersonaliseerde houten kerstballen op tijd heb ontvangen. Een symbolisch en prachtig cadeau. Ik zal de kerstballen altijd koesteren en vind het een mooi idee dat we ze elk jaar met het optuigen van de boom weer mogen gebruiken. Kortom: een echte aanrader!

M

Prachtige herinneringsboxen besteld en gezien de reden heeft ze er ook nog spoed van gemaakt. Wat een fijne service!

Femke

Vrij lastminute een huwelijkscadeau geregeld bij By Bineke met snel en persoonlijk contact, superfijn! Ook het cadeau is wat we voor ogen hadden.

Silva A.K

Een bestelling geplaatst waarvan een item was uitverkocht en daardoor eigenlijk verzendkosten had moeten betalen maar door een goede service van By Bineke heeft ze dit voor eigen rekening gebracht.... Een bestelling geplaatst waarvan een item was uitverkocht en daardoor eigenlijk verzendkosten had moeten betalen maar door een goede service van By Bineke heeft ze dit voor eigen rekening gebracht. Daarnaast waren de kerstballen met naam voor in de kerstboom heel mooi gemaakt! Er zat ook een mooi handig lint bij die je zelf kon kiezen in welke kleur je dit graag wilt. Bedankt voor de goede service, echt een aanrader om By Bineke te bestellen.

Yvonne Hochs

Super, supersnelle levering! En prachtige gedenkdoos.
Super, supersnelle levering! En prachtige gedenkdoos.
Binnen 30min na de bestelling, een voorbeeld via whatsapp ( om 22u ‘s avonds), dag erna meteen gemaakt en verzonden. De doos werd dus gewoon binnen 36u geleverd!
Ik kom zeker terug, mocht ik nog eens iets nodig hebben.

Annemieke

Superfijn contact. Heel ruime keuze en een goede service! Goede kwaliteit.