Vanessa

Prachtige herinneringskist voor mijn zoontje vandaag binnen gekregen. Fijn contact met By Bineke, en een snelle verzending. Heel erg blij!

Annie

Prachtige herinneringskisten besteld voor onze kids. Heel blij mee!

Marlot

Prachtig resultaat & snel in huis
Kraamcadeau / geboorte kist voor mijn beste vriendin.
2 dagen later al in huis.
Prachtig! ❤️

Yvana

Super blij met onze herinneringskist. Kreeg via de app al snel een foto hoe hij zou worden en had hem snel daarna al thuis! Heel erg bedankt voor de goede service!

Jeanet

Wat een mooie zwemtas, prachtig met bijpassend goudkleurig garen de naam erop geborduurd. Apetrots was ons kleinkind die vandaag haar eerste zwemles had.
En zo snel geleverd, binnen een paar...
En zo snel geleverd, binnen een paar dagen. Super!

Annemieke

Superfijn contact, hele degelijke en mooie spullen. Goed en gedegen advies. Snelle service.

Annet

Geweldige ervaring met Bineke, via de app snelle reactie, super vriendelijk en attent. Mooie zwemtas met naam voor onze kleindochter besteld, prachtig en zo persoonlijk verpakt!. Bedankt voor je... Geweldige ervaring met Bineke, via de app snelle reactie, super vriendelijk en attent. Mooie zwemtas met naam voor onze kleindochter besteld, prachtig en zo persoonlijk verpakt!. Bedankt voor je fijne contact 😉

Teun

Een prachtig product, waar we op hoopten!

Cynthia

Super snelle levering, contact verliep echt heel erg prettig! De gepersonaliseerde tas was ook nog een fantastisch mooi.