Suzanne

Zaterdag de kist besteld en maandag is deze al verzonden! Ik kreeg een mooi voorbeeld van te voren en de herinneringskist is er mooi geworden. We zijn er heel blij. Bedankt voor de goede service en... Zaterdag de kist besteld en maandag is deze al verzonden! Ik kreeg een mooi voorbeeld van te voren en de herinneringskist is er mooi geworden. We zijn er heel blij. Bedankt voor de goede service en het fijne contact!

Desiree

Ik bestelde een kist met de opdruk van het geboortekaartje als kraamcadeau. Via WhatsApp heb ik contact met By Bineke gehad om zo de opdruk te perfectioneren. Het resultaat was precies zoals ik had... Ik bestelde een kist met de opdruk van het geboortekaartje als kraamcadeau. Via WhatsApp heb ik contact met By Bineke gehad om zo de opdruk te perfectioneren. Het resultaat was precies zoals ik had verwacht; prachtig! De kist zelf is ook van goede kwaliteit. Ik vind de prijs/kwaliteit-verhouding dan ook erg goed. Aanrader!

Iris

Fijn dat Bineke contact opneemt of het ontwerp goed is. Dit is echt meedenken en echt goede service leveren. Mijn pakket werd de volgende dag nog verstuurd. Super fijn want zo kon ik het... Fijn dat Bineke contact opneemt of het ontwerp goed is. Dit is echt meedenken en echt goede service leveren. Mijn pakket werd de volgende dag nog verstuurd. Super fijn want zo kon ik het gepersonaliseerde kraamcadeau snel geven!

Anouk

Super fijn contact en goed en snel bereikbaar!
Ook voor het meedenken en oplossen van het design op het koffertje

Marleen

Wij waren op zoek naar een mooie, unieke en stevige herinneringskist voor ons overleden zoontje. Bineke heeft aan de hand van de rouwkaart en onze persoonlijke wensen een super mooie koffer gemaakt... Wij waren op zoek naar een mooie, unieke en stevige herinneringskist voor ons overleden zoontje. Bineke heeft aan de hand van de rouwkaart en onze persoonlijke wensen een super mooie koffer gemaakt waar we heel blij mee zijn. Ook was ze heel snel met het ontwerpen en de levering!

Tessa

Super tevreden over de service en de afwerking van de kisten ze zijn precies geworden zoals we hadden gehoopt zeker een aanbeveling

Merel

Doordat mijn eerste ervaring zo positief was, heb ik weer een grote bestelling geplaatst voor een prachtig kraamcadeau om met mijn team te geven aan onze collega! Het contact was weer super fijn,... Doordat mijn eerste ervaring zo positief was, heb ik weer een grote bestelling geplaatst voor een prachtig kraamcadeau om met mijn team te geven aan onze collega! Het contact was weer super fijn, wordt goed meegedacht, laagdrempelig en fijn om via whatsapp het ontwerp te bespreken! Twijfel je? Niet doen! Zeker hier gaan bestellen! Het is je geld helemaal waard! En het bezorgd een grote glimlach om de persoon die het cadeau krijgt!

Ilse

Prachtige en kwalitatief goede producten! Ik had een kraamcadeau (gepersonaliseerd) op korte termijn nodig en deze werd na contact met Bineke na een dag al geleverd. Topservice en fijne communicatie.

Hinke

Zeer tevreden! Bineke heeft goed geholpen. Mooi product en snelle levering!

Nikki

Zeer goed, ontzettend snelle levering. Vooraf proefdruk ontvangen. Bineke denkt ook goed mee. Top!