Hugo Stoops

De orderafwerking en verzending was prima !! Het bestelde product Tupoleum werkt bij mij voor geen meter !! De ratten negeren het gewoonweg en gaan verder hun gang als voorheen.

Hallo Hugo,
Hallo Hugo,
Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback en de 2,5 sterren beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de orderafwerking en de verzending. Echter, het spijt me te vernemen dat het product Tupoleum niet het gewenste effect heeft gehad bij de bestrijding van ratten in jouw situatie.
Tupoleum is inderdaad een product dat door professionals zoals de NS, ProRail en ongediertebestrijders wordt gebruikt en normaal gesproken goede resultaten oplevert. Het kan soms voorkomen dat de effectiviteit varieert afhankelijk van de specifieke omstandigheden en omgeving.
Ik zou graag met je in contact komen om samen te kijken naar de situatie en hoe we het probleem kunnen oplossen. Misschien zijn er specifieke factoren in jouw omgeving die de effectiviteit beïnvloeden, of kunnen we een andere aanpak of product overwegen die beter bij je situatie past.
Neem gerust contact op zodat we je verder kunnen helpen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je de beste oplossing voor jouw ongedierteprobleem vindt.
Nogmaals bedankt voor je feedback, en ik hoop snel van je te horen.

Cecile Rijckaert

Vlugge reactie, vlugge verzending, maar géén goede aflevering!
Tweemaal wijziging aflevering en uiteindelijk toch nog op een ander moment geleverd!
Wat het product betreft kan ik pas een...
Vlugge reactie, vlugge verzending, maar géén goede aflevering!
Wat het product betreft kan ik pas een oordeel geven als de rat gevangen is…..

Hallo Cecile,
Hallo Cecile,
Allereerst wil ik je bedanken voor het geven van een beoordeling van 2,5 sterren. We waarderen je eerlijkheid over de snelle reactie en verzending van onze kant, maar betreuren het te horen dat de aflevering niet naar wens is verlopen.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om een soepel en efficiënt bestel- en verzendproces te bieden. Echter, zoals je aangeeft, zijn we voor de daadwerkelijke aflevering afhankelijk van externe postbezorgers. We begrijpen dat vertragingen of wijzigingen in de aflevertijden frustrerend kunnen zijn, en we vinden het erg jammer dat dit jouw ervaring met ons heeft beïnvloed.
We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren, ook al hebben we geen directe controle over de bezorgdiensten. Jouw ervaring helpt ons om inzicht te krijgen in de gebieden waar verbetering mogelijk is.
Wat betreft het product, we hopen dat je snel succes zult hebben met het vangen van de rat. Mocht je vragen hebben over het gebruik van het product of als je advies nodig hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je te laten zien dat we onze service voortdurend proberen te verbeteren.

Marcel van Putten

Prima.

Hallo Marcel,
Hallo Marcel,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze muizenvallen en het lokmiddel. Het is ons doel om effectieve producten te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen, en jouw feedback laat zien dat we dit doel hebben bereikt.
Jouw positieve beoordeling is een enorme motivatie voor ons hele team. We streven ernaar om voortdurend producten van hoge kwaliteit aan te bieden en het is geweldig om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd.
Mocht je in de toekomst nog advies nodig hebben over ongediertebestrijding of als je meer van onze producten wilt proberen, staan we altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring.

Jamal Dadda

Muizenval heeft niet gewerkt. Trap mechanische is niet lichtgevoelig. Muis eet het lokmiddel en gaat ongeschonden weg.

Zilvervliesvallen idem dito. Lokmiddel(geur) zou ze moeten lokken,...

Zilvervliesvallen idem dito. Lokmiddel(geur) zou ze moeten lokken, echter geen resultaat. Vallen van roxasect daarentegen, geurvrij en binnen enkele dagen vol.

Op basis van mijn huidige ervaringen, zou ik de middelen niet aanraden

Hallo Jamal,
Hallo Jamal,
Bedankt voor je beoordeling van 3 sterren en het delen van je ervaringen met onze muizenvallen en zilvervisjesvallen. Het spijt ons te horen dat de producten niet naar verwachting hebben gewerkt in jouw situatie.
Ik wil benadrukken dat het inderdaad professionele producten zijn die ik, François van Budget Ongedierte Bestrijden, zelf dagelijks in de praktijk gebruik. Echter, de effectiviteit van deze vallen kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de juiste plaatsing en het gebruik van geschikt lokmiddel.
Het correct zetten van muizenvallen lijkt misschien eenvoudig, maar het vereist zeker aandacht voor details om de val optimaal te laten functioneren. De gevoeligheid van het mechanisme en de positionering kunnen een grote invloed hebben op het vangen van muizen. Bij zilvervisjesvallen is het ook van belang dat deze op de juiste plekken worden geplaatst en dat het lokmiddel aantrekkelijk genoeg is voor de zilvervisjes.
We nemen je feedback serieus en staan open voor het bespreken van eventuele verbeteringen of alternatieve oplossingen die we je kunnen bieden. Aarzel niet om contact op te nemen als je advies nodig hebt over het effectief plaatsen van de vallen of als je vragen hebt over andere methoden van ongediertebestrijding.
Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Almaz Isqiyas

Ik vind niet leuk ik heb mijn pakket niet op tijd gekregen ik moest ophalen van afhaalpunt ik heb verzendkosten betaald ik wil mijn verzendkosten terug want dit is niet bij mij huis aangekomen

Hallo Almaz,
Hallo Almaz,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren met de levering van je pakket. Ik begrijp je frustratie over het feit dat je je bestelling niet thuis hebt ontvangen en in plaats daarvan moest ophalen bij een afhaalpunt, ondanks dat je verzendkosten hebt betaald.
Ik wil graag verduidelijken dat we je continu op de hoogte hebben gehouden via het door jou opgegeven e-mailadres. Volgens de informatie van PostNL hebben zij geprobeerd het pakket bij je thuis te bezorgen, maar was er helaas niemand aanwezig om het in ontvangst te nemen. In dergelijke gevallen is het standaardprocedure dat het pakket naar een PostNL-punt wordt gebracht. Dit is een algemeen bekende werkwijze en de track & trace informatie heeft ook aangegeven wanneer het bezorgd zou worden.
Ik begrijp dat dit niet de service is die je had verwacht en het spijt ons dat dit tot ontevredenheid heeft geleid. Helaas hebben wij als verzender geen controle over de bezorgmomenten van PostNL en de omstandigheden waaronder pakketten naar afhaalpunten worden gebracht.
We nemen je feedback serieus en zullen bekijken wat we in de toekomst kunnen verbeteren om dergelijke situaties te voorkomen. Mocht je verdere vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Heesters

Anti ratten middel

Hallo Familie Heesters,
Hallo Familie Heesters,
Hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling van 5 sterren voor ons anti-rattenmiddel! Het is ontzettend bemoedigend te horen dat jullie tevreden zijn met het product en de resultaten die het heeft opgeleverd.
Bij Budget Ongediertebestrijding streven we ernaar om effectieve en betrouwbare oplossingen te bieden voor ongedierteproblemen, en jullie positieve ervaring bevestigt dat we ons doel bereiken. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een ratten-vrije omgeving voor jullie.
Mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben over het gebruik van het product, of als jullie advies nodig hebben over andere ongedierteproblemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om onze klanten te ondersteunen met kennis en expertise.
Nogmaals bedankt voor de hoge waardering en het vertrouwen in ons bedrijf. We zijn blij dat we aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Henk Verheij

Duidelijke omschrijving van aanbod.

Hallo Henk,
Hallo Henk,
Enorm bedankt voor je schitterende beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen, vooral over de duidelijkheid van de omschrijving van ons aanbod betreffende de rattenval.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om onze klanten uitgebreide en heldere informatie te bieden over onze producten, zodat ze een weloverwogen keuze kunnen maken. Het is geweldig om te horen dat we in jouw geval aan deze verwachting hebben voldaan.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de rattenval of andere producten, of als je advies nodig hebt over ongediertebestrijding, dan staan wij natuurlijk altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je positieve ervaring met ons.

Gerda Ezink

Geen aanmerkingen

Hallo Gerda,
Hallo Gerda,
Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling van 5 sterren en voor je tevredenheid over onze rattenval, zonder enige aanmerkingen! We zijn ontzettend blij te horen dat je volledig tevreden bent met je aankoop.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Jouw positieve beoordeling is een bevestiging dat we ons doel bereiken.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om onze klanten te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring met ons.

Joop Dullemond

Moet verder afwachten wat de resultaat

Hallo Joop,
Hallo Joop,
Bedankt voor je beoordeling van 3,5 sterren en voor het delen van je ervaring met ons biologisch geurverdrijfmiddel. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven, ook al is het nog afwachten wat de uiteindelijke resultaten zullen zijn.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden begrijpen we dat sommige producten, zoals ons biologisch geurverdrijfmiddel, tijd nodig hebben om hun volledige effectiviteit te tonen. Het is belangrijk om geduld te hebben en het product de tijd te geven om te werken.
We horen graag van je zodra je meer duidelijkheid hebt over de resultaten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben of advies nodig hebben over het gebruik van het product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om je te helpen waar nodig.
Nogmaals bedankt voor je beoordeling, en we hopen dat je snel positieve resultaten zult zien met het gebruik van ons product.

arie deugd

Snel geleverd

Hallo Arie,
Hallo Arie,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren en je compliment over de snelle levering van onze muizenvallen! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in om onze producten zo snel en efficiënt mogelijk bij onze klanten te krijgen. Jouw positieve feedback bevestigt dat we deze belofte nakomen en dat doet ons veel plezier.
Mocht je in de toekomst nog advies of hulp nodig hebben met betrekking tot ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je positieve ervaring met ons.