Hugo Stoops

De orderafwerking en verzending was prima !! Het bestelde product Tupoleum werkt bij mij voor geen meter !! De ratten negeren het gewoonweg en gaan verder hun gang als voorheen.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Hugo,
Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback en de 2,5 sterren beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de orderafwerking en de verzending. Echter, het spijt me te vernemen dat het product Tupoleum niet het gewenste effect heeft gehad bij de bestrijding van ratten in jouw situatie.
Tupoleum is inderdaad een product dat door professionals zoals de NS, ProRail en ongediertebestrijders wordt gebruikt en normaal gesproken goede resultaten oplevert. Het kan soms voorkomen dat de effectiviteit varieert afhankelijk van de specifieke omstandigheden en omgeving.
Ik zou graag met je in contact komen om samen te kijken naar de situatie en hoe we het probleem kunnen oplossen. Misschien zijn er specifieke factoren in jouw omgeving die de effectiviteit beïnvloeden, of kunnen we een andere aanpak of product overwegen die beter bij je situatie past.
Neem gerust contact op zodat we je verder kunnen helpen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je de beste oplossing voor jouw ongedierteprobleem vindt.
Nogmaals bedankt voor je feedback, en ik hoop snel van je te horen.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tupoleum