Almaz Isqiyas

Ik vind niet leuk ik heb mijn pakket niet op tijd gekregen ik moest ophalen van afhaalpunt ik heb verzendkosten betaald ik wil mijn verzendkosten terug want dit is niet bij mij huis aangekomen

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Almaz,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren met de levering van je pakket. Ik begrijp je frustratie over het feit dat je je bestelling niet thuis hebt ontvangen en in plaats daarvan moest ophalen bij een afhaalpunt, ondanks dat je verzendkosten hebt betaald.
Ik wil graag verduidelijken dat we je continu op de hoogte hebben gehouden via het door jou opgegeven e-mailadres. Volgens de informatie van PostNL hebben zij geprobeerd het pakket bij je thuis te bezorgen, maar was er helaas niemand aanwezig om het in ontvangst te nemen. In dergelijke gevallen is het standaardprocedure dat het pakket naar een PostNL-punt wordt gebracht. Dit is een algemeen bekende werkwijze en de track & trace informatie heeft ook aangegeven wanneer het bezorgd zou worden.
Ik begrijp dat dit niet de service is die je had verwacht en het spijt ons dat dit tot ontevredenheid heeft geleid. Helaas hebben wij als verzender geen controle over de bezorgmomenten van PostNL en de omstandigheden waaronder pakketten naar afhaalpunten worden gebracht.
We nemen je feedback serieus en zullen bekijken wat we in de toekomst kunnen verbeteren om dergelijke situaties te voorkomen. Mocht je verdere vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
10×lijmplank muizen en ratten