Jamal Dadda

Muizenval heeft niet gewerkt. Trap mechanische is niet lichtgevoelig. Muis eet het lokmiddel en gaat ongeschonden weg.

Zilvervliesvallen idem dito. Lokmiddel(geur) zou ze moeten lokken,...

Zilvervliesvallen idem dito. Lokmiddel(geur) zou ze moeten lokken, echter geen resultaat. Vallen van roxasect daarentegen, geurvrij en binnen enkele dagen vol.

Op basis van mijn huidige ervaringen, zou ik de middelen niet aanraden

Hallo Jamal,
Hallo Jamal,
Bedankt voor je beoordeling van 3 sterren en het delen van je ervaringen met onze muizenvallen en zilvervisjesvallen. Het spijt ons te horen dat de producten niet naar verwachting hebben gewerkt in jouw situatie.
Ik wil benadrukken dat het inderdaad professionele producten zijn die ik, François van Budget Ongedierte Bestrijden, zelf dagelijks in de praktijk gebruik. Echter, de effectiviteit van deze vallen kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de juiste plaatsing en het gebruik van geschikt lokmiddel.
Het correct zetten van muizenvallen lijkt misschien eenvoudig, maar het vereist zeker aandacht voor details om de val optimaal te laten functioneren. De gevoeligheid van het mechanisme en de positionering kunnen een grote invloed hebben op het vangen van muizen. Bij zilvervisjesvallen is het ook van belang dat deze op de juiste plekken worden geplaatst en dat het lokmiddel aantrekkelijk genoeg is voor de zilvervisjes.
We nemen je feedback serieus en staan open voor het bespreken van eventuele verbeteringen of alternatieve oplossingen die we je kunnen bieden. Aarzel niet om contact op te nemen als je advies nodig hebt over het effectief plaatsen van de vallen of als je vragen hebt over andere methoden van ongediertebestrijding.
Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Almaz Isqiyas

Ik vind niet leuk ik heb mijn pakket niet op tijd gekregen ik moest ophalen van afhaalpunt ik heb verzendkosten betaald ik wil mijn verzendkosten terug want dit is niet bij mij huis aangekomen

Hallo Almaz,
Hallo Almaz,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren met de levering van je pakket. Ik begrijp je frustratie over het feit dat je je bestelling niet thuis hebt ontvangen en in plaats daarvan moest ophalen bij een afhaalpunt, ondanks dat je verzendkosten hebt betaald.
Ik wil graag verduidelijken dat we je continu op de hoogte hebben gehouden via het door jou opgegeven e-mailadres. Volgens de informatie van PostNL hebben zij geprobeerd het pakket bij je thuis te bezorgen, maar was er helaas niemand aanwezig om het in ontvangst te nemen. In dergelijke gevallen is het standaardprocedure dat het pakket naar een PostNL-punt wordt gebracht. Dit is een algemeen bekende werkwijze en de track & trace informatie heeft ook aangegeven wanneer het bezorgd zou worden.
Ik begrijp dat dit niet de service is die je had verwacht en het spijt ons dat dit tot ontevredenheid heeft geleid. Helaas hebben wij als verzender geen controle over de bezorgmomenten van PostNL en de omstandigheden waaronder pakketten naar afhaalpunten worden gebracht.
We nemen je feedback serieus en zullen bekijken wat we in de toekomst kunnen verbeteren om dergelijke situaties te voorkomen. Mocht je verdere vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Heesters

Anti ratten middel

Hallo Familie Heesters,
Hallo Familie Heesters,
Hartelijk dank voor jullie fantastische beoordeling van 5 sterren voor ons anti-rattenmiddel! Het is ontzettend bemoedigend te horen dat jullie tevreden zijn met het product en de resultaten die het heeft opgeleverd.
Bij Budget Ongediertebestrijding streven we ernaar om effectieve en betrouwbare oplossingen te bieden voor ongedierteproblemen, en jullie positieve ervaring bevestigt dat we ons doel bereiken. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een ratten-vrije omgeving voor jullie.
Mochten jullie in de toekomst nog vragen hebben over het gebruik van het product, of als jullie advies nodig hebben over andere ongedierteproblemen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om onze klanten te ondersteunen met kennis en expertise.
Nogmaals bedankt voor de hoge waardering en het vertrouwen in ons bedrijf. We zijn blij dat we aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Henk Verheij

Duidelijke omschrijving van aanbod.

Hallo Henk,
Hallo Henk,
Enorm bedankt voor je schitterende beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen, vooral over de duidelijkheid van de omschrijving van ons aanbod betreffende de rattenval.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om onze klanten uitgebreide en heldere informatie te bieden over onze producten, zodat ze een weloverwogen keuze kunnen maken. Het is geweldig om te horen dat we in jouw geval aan deze verwachting hebben voldaan.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de rattenval of andere producten, of als je advies nodig hebt over ongediertebestrijding, dan staan wij natuurlijk altijd voor je klaar. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang.

Gerda Ezink

Geen aanmerkingen

Hallo Gerda,
Hallo Gerda,
Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling van 5 sterren en voor je tevredenheid over onze rattenval, zonder enige aanmerkingen! We zijn ontzettend blij te horen dat je volledig tevreden bent met je aankoop.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Jouw positieve beoordeling is een bevestiging dat we ons doel bereiken.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben over ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om onze klanten te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring met ons.

Joop Dullemond

Moet verder afwachten wat de resultaat

Hallo Joop,
Hallo Joop,
Bedankt voor je beoordeling van 3,5 sterren en voor het delen van je ervaring met ons biologisch geurverdrijfmiddel. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven, ook al is het nog afwachten wat de uiteindelijke resultaten zullen zijn.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden begrijpen we dat sommige producten, zoals ons biologisch geurverdrijfmiddel, tijd nodig hebben om hun volledige effectiviteit te tonen. Het is belangrijk om geduld te hebben en het product de tijd te geven om te werken.
We horen graag van je zodra je meer duidelijkheid hebt over de resultaten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben of advies nodig hebben over het gebruik van het product, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om je te helpen waar nodig.
Nogmaals bedankt voor je beoordeling, en we hopen dat je snel positieve resultaten zult zien met het gebruik van ons product.

arie deugd

Snel geleverd

Hallo Arie,
Hallo Arie,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling van 5 sterren en je compliment over de snelle levering van onze muizenvallen! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met onze service.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in om onze producten zo snel en efficiënt mogelijk bij onze klanten te krijgen. Jouw positieve feedback bevestigt dat we deze belofte nakomen en dat doet ons veel plezier.
Mocht je in de toekomst nog advies of hulp nodig hebben met betrekking tot ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!

AB

Product snel geleverd, maar dit is absoluut geen schurftbestrijding! Let op!

Hallo AB,
Hallo AB,
Ik wil beginnen met mijn oprechte excuses aan te bieden voor de teleurstelling die je hebt ervaren met ons product. Het spijt me te horen dat je onze schurftspray als niet effectief beschouwt en dat je denkt dat het niet overeenkomt met de beschrijving.
Bij Budget Ongedierte Bestrijding streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Jouw feedback over de samenstelling en effectiviteit van de schurftspray neem ik zeer serieus. We zijn zeker niet uit op misleiding en vinden het belangrijk om transparant te zijn over onze producten.
Ik ben verbaasd over je ervaring en het feit dat je ons niet hebt gecontacteerd via e-mail of telefoon voor verdere ondersteuning of om je zorgen te bespreken. Communicatie is essentieel voor ons om eventuele problemen op te lossen en te begrijpen hoe we onze service kunnen verbeteren.
Ik moedig je aan om alsnog contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bespreken en samen naar een oplossing kunnen zoeken. Het is belangrijk voor ons om te zorgen dat je tevreden bent en dat eventuele misverstanden worden opgehelderd.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten.

Frans Krappen

Zeer goed

Hallo Frans,
Hallo Frans,
Heel hartelijk dank voor je uitmuntende beoordeling van 5 sterren en je positieve feedback over onze duivenpinnen! We zijn ontzettend blij te horen dat je zo tevreden bent en onze duivenpinnen als 'zeer goed' beoordeelt.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die effectief zijn in het oplossen van ongedierteproblemen. Jouw erkenning dat onze duivenpinnen aan jouw verwachtingen voldoen, is voor ons een grote motivatie.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over de duivenpinnen of andere producten, of als je advies nodig hebt over ongediertebestrijding, weet dan dat we altijd voor je klaar staan. Jouw tevredenheid is voor ons van het grootste belang.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring.

Jim van Heyningen

Aankoop muizenverjagers

Hallo Jim,
Hallo Jim,
Super bedankt voor de fantastische beoordeling van 5 sterren voor je aankoop van de PestiNext muizenverjagers! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met je keuze en onze producten.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden zetten we ons in om effectieve en betrouwbare oplossingen te bieden voor ongedierteproblemen, en het is geweldig om te horen dat onze muizenverjagers aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over het gebruik van de muizenverjagers of als je advies nodig hebt over andere ongedierteproblemen, staan we altijd klaar om je te helpen. Jouw tevredenheid en succes in ongediertebestrijding zijn onze prioriteit.