Khamissa Boukhizzou

Ok

Beste Khamissa,
Beste Khamissa,
Namens het BOB-team willen we graag onze waardering uitspreken voor je beoordeling en je eerlijke feedback. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke en juiste informatie te verstrekken aan onze klanten, en we willen graag verduidelijken wat betreft het bedwantsenpoeder dat je hebt gekocht.
Je hebt terecht opgemerkt dat ons product niet effectief is tegen bedwantseneitjes, maar wel tegen de larven van bedwantsen. We bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring die is ontstaan door mogelijke onduidelijkheid op onze website. We zullen ervoor zorgen dat we deze informatie duidelijker communiceren, zodat toekomstige klanten volledig op de hoogte zijn van de producteigenschappen.
Je feedback helpt ons om onze service en communicatie te verbeteren, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons hierop te wijzen. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je te assisteren.
Nogmaals bedankt voor je feedback en voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We hopen dat je in de toekomst weer voor BOB zult kiezen.
Het BOB-team

Adam

Alles ging prima, snelle levering

Beste Adam,
Het BOB-team wil je hartelijk bedanken voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij dat je tevreden bent met onze service.
Het doet ons goed om te...
Beste Adam,
Het doet ons goed om te horen dat alles soepel verliep en dat de levering snel was. Ons doel is altijd om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.
Nogmaals, bedankt voor je vertrouwen in BOB. We waarderen je als klant en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Het BOB-team

Diede Van den Bergh

Goed bedrijf

Beste Diede,
Beste Diede,
Namens het hele BOB-team willen we onze oprechte dankbaarheid uitspreken voor de fantastische beoordeling die je hebt achtergelaten. We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de Mollenklem en Mollen lokstof die je bij ons hebt gekocht, en dat je ons als een goed bedrijf beschouwt.
We streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten en uitstekende service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Jouw positieve feedback is een bron van inspiratie voor ons om te blijven streven naar verbetering en uitmuntendheid.
Nogmaals, bedankt voor je vertrouwen in ons. Als je in de toekomst meer producten of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, Het BOB-team

Maria van Geffen

Jammer dat je de porto moet betalen als je iets terug moet sturen

Beste Maria,
Beste Maria,
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We begrijpen dat het vervelend kan zijn om verzendkosten te moeten betalen bij het retourneren van een product. We willen graag toelichten waarom we deze kosten moeten berekenen.
Op onze website geven we inderdaad duidelijk aan dat we helaas verzendkosten moeten berekenen en dat retourkosten voor de koper zijn. Als klein bedrijf kunnen we deze kosten helaas niet dragen. We proberen onze producten zo betaalbaar mogelijk te houden en kunnen daarom geen gratis retourzendingen aanbieden.
We herinneren ons inderdaad dat we telefonisch contact hebben gehad en dat je aangaf dat de elektrische muizenval niet het juiste product voor jou was. We vinden het jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. We staan altijd klaar om onze klanten te helpen bij het maken van de juiste keuze en bieden graag alternatieve oplossingen aan.
Mocht je nog verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Met vriendelijke groet, François

Paul

Goedkoop, 'budget' waren de mottenvallen in ieder geval. Helaas echter worden er ook geen motten mee gevangen!

Beste Paul,
Beste Paul,
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat de mottenvallen niet aan je verwachtingen voldeden. Onze mottenvallen zijn inderdaad budgetvriendelijk, maar dat betekent niet dat ze niet effectief zijn. We hebben veel foto's van tevreden klanten waarop de mottenvallen vol zitten met motten. Ze werken doorgaans erg goed.
Het spijt ons dat je geen contact met ons hebt opgenomen om door te nemen waar het fout is gegaan. We staan altijd klaar om onze klanten te helpen en eventuele problemen op te lossen. We willen graag weten wat er mis is gegaan, zodat we je kunnen voorzien van de juiste oplossing.
Als je alsnog contact met ons wilt opnemen, kun je ons bereiken via info@budgetongediertebestrijden.nl of telefonisch op +31626269545. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet, François en het BOB team

Simon Boef

Super, vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Beste Simon,
Beste Simon,
Dank je wel voor je positieve beoordeling van onze Larvex engerlingen bestrijdingskorrels! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en dat je onze service als vlot hebt ervaren. Bij ons streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.
Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt bij ongediertebestrijding of andere producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals bedankt voor je steun en je positieve feedback. We waarderen je als klant en hopen dat je nog lang van onze producten zult genieten.
Met vriendelijke groet, Het BOB team.

Elisabeth Goedhart

Snelle levering en goed product

Beste Elisabeth,
Beste Elisabeth,
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de anti fruitvliegjes vloeistof en dat je de levering als snel hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen.
Het is fijn om te horen dat het product goed werkt tegen fruitvliegjes. Fruitvliegjes kunnen erg vervelend zijn, vooral in de zomermaanden. Onze anti fruitvliegjes vloeistof is speciaal ontworpen om deze kleine beestjes effectief te bestrijden.
Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
Met vriendelijke groet, Het BOB team

Freddy Gressens

Voorheen geen ervaring…

Beste Freddy,
Beste Freddy,
Bedankt voor je geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze anti meelmotten producten aan je verwachtingen voldeden. Meelmotten kunnen een vervelend probleem zijn in de keuken, maar gelukkig hebben we effectieve oplossingen om ze te bestrijden.
Onze anti meelmotten producten zijn speciaal ontworpen om meelmotten effectief te bestrijden en te voorkomen dat ze terugkomen. We streven er altijd naar om kwaliteitsproducten aan te bieden die hun werk goed doen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij ongediertebestrijding, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het BOB team

Helen brugman

Snelle levering. Op de website kon ik de winkelpand lastig terugvinden nadat ik iets in de winkelwagen had gelegd en nog even verder shopte, Pas als ik op menu klikt kom deze weer in het zicht. Snelle levering. Op de website kon ik de winkelpand lastig terugvinden nadat ik iets in de winkelwagen had gelegd en nog even verder shopte, Pas als ik op menu klikt kom deze weer in het zicht.
Misschien als standaard op de site zetten?

Beste Helen,
Beste Helen,
Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de zilvervisjesvallen. We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen.
We waarderen ook je feedback over de website. We begrijpen dat het lastig kan zijn om de winkelwagen terug te vinden nadat je iets hebt toegevoegd en verder hebt geshopt. We zullen zeker kijken naar de mogelijkheid om de winkelwagen standaard zichtbaar te maken op de website, zodat het gemakkelijker is om je bestelling af te ronden.
Nogmaals bedankt voor je positieve beoordeling en waardevolle feedback! Met vriendelijke groet, Het BOB team

Jan-Eric Zandbergen

Goede informatie op de site. Accuraat reageren.

Beste Jan-Eric,
Beste Jan-Eric,
Bedankt voor je fantastische beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de Muizenwegjager voor het stopcontact en dat je de informatie op onze website als goed hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten van duidelijke en accurate informatie te voorzien, zodat ze de juiste keuze kunnen maken.
Het is belangrijk voor ons om snel en accuraat te reageren op vragen en verzoeken van onze klanten. We begrijpen dat een snelle en betrouwbare service essentieel is bij het oplossen van ongedierteproblemen. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.