Jamal Dadda

Muizenval heeft niet gewerkt. Trap mechanische is niet lichtgevoelig. Muis eet het lokmiddel en gaat ongeschonden weg.

Zilvervliesvallen idem dito. Lokmiddel(geur) zou ze moeten lokken, echter geen resultaat. Vallen van roxasect daarentegen, geurvrij en binnen enkele dagen vol.

Op basis van mijn huidige ervaringen, zou ik de middelen niet aanraden

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Jamal,
Bedankt voor je beoordeling van 3 sterren en het delen van je ervaringen met onze muizenvallen en zilvervisjesvallen. Het spijt ons te horen dat de producten niet naar verwachting hebben gewerkt in jouw situatie.
Ik wil benadrukken dat het inderdaad professionele producten zijn die ik, François van Budget Ongedierte Bestrijden, zelf dagelijks in de praktijk gebruik. Echter, de effectiviteit van deze vallen kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de juiste plaatsing en het gebruik van geschikt lokmiddel.
Het correct zetten van muizenvallen lijkt misschien eenvoudig, maar het vereist zeker aandacht voor details om de val optimaal te laten functioneren. De gevoeligheid van het mechanisme en de positionering kunnen een grote invloed hebben op het vangen van muizen. Bij zilvervisjesvallen is het ook van belang dat deze op de juiste plekken worden geplaatst en dat het lokmiddel aantrekkelijk genoeg is voor de zilvervisjes.
We nemen je feedback serieus en staan open voor het bespreken van eventuele verbeteringen of alternatieve oplossingen die we je kunnen bieden. Aarzel niet om contact op te nemen als je advies nodig hebt over het effectief plaatsen van de vallen of als je vragen hebt over andere methoden van ongediertebestrijding.
Nogmaals bedankt voor je feedback, en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
François

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Pertinent zilvervisval en professionele muizenval