Sjoerd Wiegerinck

Ik heb mijn zending nooit ontvangen

Hallo Sjoerd,
Hallo Sjoerd,
Allereerst willen we je bedanken voor je feedback, ook al is het deze keer niet wat we hadden gehoopt. We begrijpen je frustratie volledig dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Zoals we eerder via email hebben laten weten, hebben we te maken met een onverwachte vertraging bij PostNL.
We willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit op te lossen en dat we je bestelling opnieuw zullen versturen. Ons doel is altijd om onze klanten tevreden te stellen en we vinden het erg vervelend dat dit incident heeft geleid tot een negatieve ervaring.
We hopen dat je ons de kans geeft om dit recht te zetten. Je bestelling is reeds onderweg, en je hebt daar een track en trace code van ontvangen. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Bedankt voor je geduld en begrip in deze situatie.

Odette Bronckaerts

Vlotte communicatie en verzending

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Bedankt Odette, voor je stralende beoordeling van 5 sterren over onze mottenvallen! Het hele BOB-team (Budget Ongedierte Bestrijden) is super blij met je feedback. We zijn niet alleen trots op onze... Bedankt Odette, voor je stralende beoordeling van 5 sterren over onze mottenvallen! Het hele BOB-team (Budget Ongedierte Bestrijden) is super blij met je feedback. We zijn niet alleen trots op onze producten, maar ook op onze snelle service en vlotte communicatie. Jouw compliment is voor ons een teken dat we goed bezig zijn! Heb je in de toekomst nog meer anti-motten strategieën of tips nodig, of heb je gewoon een praatje over hoe je die vervelende beestjes het beste aanpakt? We staan altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! 🐛🚫🌟
Groetjes,

K.C. Hoogen Stoevenbeld

Hallo K.C. Hoogen Stoevenbeld,
Hallo K.C. Hoogen Stoevenbeld,
Wow, een dikke 5 sterren voor onze anti-duifpinnen! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Het is altijd ons doel om effectieve oplossingen te bieden die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen, en het lijkt erop dat we dat bij jou hebben waargemaakt.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Jouw positieve feedback is een echte opsteker voor ons hele team. Mocht je in de toekomst nog meer behoefte hebben aan ongediertebestrijdingsadvies of -producten, dan staan we natuurlijk weer voor je klaar.
We zijn blij dat we een rol hebben kunnen spelen in het beschermen van jouw ruimte tegen ongewenste gevleugelde bezoekers! 🐦🚫
Nogmaals bedankt en een fijne dag verder!

Patrick Bolk

Producten zoals omschreven geleverd, kleine manco werd goed opgelost

Hallo Patrick,
Hallo Patrick,
Hartstikke bedankt voor de geweldige beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met hoe we de kleine manco hebben opgelost. Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat onze producten niet alleen voldoen aan de omschrijving, maar ook aan jouw verwachtingen.
Jouw positieve feedback over onze service is een enorme motivatie voor ons hele team. We streven ernaar om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen, zodat onze klanten altijd tevreden zijn met hun aankoop.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, weet dan dat we altijd hier zijn om je te ondersteunen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen!
Een fijne dag verder en hopelijk tot snel!

Bert Eyckens

Goed materiaal en snelle levering

Hallo Bert,
Hallo Bert,
Hartelijk dank voor je beoordeling van 4 sterren en je positieve opmerkingen over de kwaliteit van het materiaal en de snelle levering van onze rattenvallen. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service.
We doen altijd ons best om kwaliteitsproducten snel bij onze klanten te krijgen, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Mocht je in de toekomst nog meer benodigdheden nodig hebben voor ongediertebestrijding of advies willen, dan staan wij natuurlijk weer voor je klaar.
Bedankt voor het kiezen van ons bedrijf en voor het delen van je ervaring. Jouw tevredenheid is onze grootste prioriteit!

Eric Zaar

Ik zou teruggebeld worden maar dat is niet gebeurt.

Hallo Eric,
Hallo Eric,
Allereerst mijn oprechte excuses dat ik je niet heb teruggebeld zoals beloofd. Ik begrijp volledig hoe frustrerend het kan zijn om te wachten op een terugbelactie die niet komt. Helaas is het inderdaad zo dat door de drukke werkzaamheden hier bij Budget Ongedierte Bestrijden een belofte voor een terugbelactie er soms bij inschiet. Dit is natuurlijk geen excuus, en ik wil je verzekeren dat het nooit mijn intentie is geweest om je te negeren.
Met bijna 100 telefoontjes, e-mails, berichten en WhatsApp-berichten per dag, kan het helaas gebeuren dat er iets over het hoofd wordt gezien. Toch streef ik ernaar om iedereen de aandacht en service te geven die zij verdienen. Jouw opmerking herinnert me eraan hoe belangrijk het is om dit aspect van onze klantenservice te blijven verbeteren.
Ik zou het op prijs stellen als je, mocht je nog vragen of zorgen hebben, nogmaals contact met mij opneemt. Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en ik wil graag eventuele onopgeloste kwesties naar tevredenheid afhandelen.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat we deze situatie naar tevredenheid kunnen oplossen.
François

Ron

Vlot geleverd. Reageren snel en adequaat op de mail. Zeer snel gehandeld bij een DOA.

Hallo Ron,
Hallo Ron,
Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling van 5 sterren! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de manier waarop we reageren op e-mails. We doen ons uiterste best om snel en adequaat te handelen.
Jouw positieve feedback is een enorme stimulans voor ons hele team. We streven ernaar om elke klant een soepele en efficiënte ervaring te bieden, van het moment van bestellen tot de nazorg. Het doet ons goed om te weten dat we deze belofte aan jou hebben waargemaakt.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je kunnen helpen met onze producten of advies, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je ervaring.

Huub Eig

Beste mensen. Snel en goed! KAN NIET BETER. Een PLUIM! Maar iedere keer weer is het een rommeltje bij POST NL Terwijl ik thuis was, moest ik weer elders gaan ophalen en zelfs dagen later. Dus doe... Beste mensen. Snel en goed! KAN NIET BETER. Een PLUIM! Maar iedere keer weer is het een rommeltje bij POST NL Terwijl ik thuis was, moest ik weer elders gaan ophalen en zelfs dagen later. Dus doe het liever met D... Succes!

Hallo Huub,
Hallo Huub,
Allereerst, een grote dankjewel voor je fantastische beoordeling van 4,5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je onze service als 'snel en goed' ervaart en dat je ons een PLUIM geeft. Dit soort feedback motiveert ons enorm.
We begrijpen je frustratie over de ervaring met de bezorging door PostNL. Het is nooit onze bedoeling dat klanten ongemak ervaren bij het ontvangen van hun bestelling. Jouw suggestie om in de toekomst gebruik te maken van een andere bezorgdienst, hebben we reeds allemaal uitgeprobeerd maar het wordt er niet beter van.
We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Dit helpt ons niet alleen om te groeien, maar stelt ons ook in staat om onze processen en keuzes van partners te herzien en te verbeteren.
Als je nog verdere opmerkingen of vragen hebt, of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Jouw tevredenheid en gemak zijn onze prioriteit.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je positieve ervaring.

Hugo Stoops

De orderafwerking en verzending was prima !! Het bestelde product Tupoleum werkt bij mij voor geen meter !! De ratten negeren het gewoonweg en gaan verder hun gang als voorheen.

Hallo Hugo,
Hallo Hugo,
Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback en de 2,5 sterren beoordeling. Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de orderafwerking en de verzending. Echter, het spijt me te vernemen dat het product Tupoleum niet het gewenste effect heeft gehad bij de bestrijding van ratten in jouw situatie.
Tupoleum is inderdaad een product dat door professionals zoals de NS, ProRail en ongediertebestrijders wordt gebruikt en normaal gesproken goede resultaten oplevert. Het kan soms voorkomen dat de effectiviteit varieert afhankelijk van de specifieke omstandigheden en omgeving.
Ik zou graag met je in contact komen om samen te kijken naar de situatie en hoe we het probleem kunnen oplossen. Misschien zijn er specifieke factoren in jouw omgeving die de effectiviteit beïnvloeden, of kunnen we een andere aanpak of product overwegen die beter bij je situatie past.
Neem gerust contact op zodat we je verder kunnen helpen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je de beste oplossing voor jouw ongedierteprobleem vindt.
Nogmaals bedankt voor je feedback, en ik hoop snel van je te horen.
François

Cecile Rijckaert

Vlugge reactie, vlugge verzending, maar géén goede aflevering!
Tweemaal wijziging aflevering en uiteindelijk toch nog op een ander moment geleverd!
Wat het product betreft kan ik pas een...
Vlugge reactie, vlugge verzending, maar géén goede aflevering!
Wat het product betreft kan ik pas een oordeel geven als de rat gevangen is…..

Hallo Cecile,
Hallo Cecile,
Allereerst wil ik je bedanken voor het geven van een beoordeling van 2,5 sterren. We waarderen je eerlijkheid over de snelle reactie en verzending van onze kant, maar betreuren het te horen dat de aflevering niet naar wens is verlopen.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om een soepel en efficiënt bestel- en verzendproces te bieden. Echter, zoals je aangeeft, zijn we voor de daadwerkelijke aflevering afhankelijk van externe postbezorgers. We begrijpen dat vertragingen of wijzigingen in de aflevertijden frustrerend kunnen zijn, en we vinden het erg jammer dat dit jouw ervaring met ons heeft beïnvloed.
We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren, ook al hebben we geen directe controle over de bezorgdiensten. Jouw ervaring helpt ons om inzicht te krijgen in de gebieden waar verbetering mogelijk is.
Wat betreft het product, we hopen dat je snel succes zult hebben met het vangen van de rat. Mocht je vragen hebben over het gebruik van het product of als je advies nodig hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je te laten zien dat we onze service voortdurend proberen te verbeteren.