Pierre

Heel positieve ervaringen: de website is erg informatief, vlotte toezending, goed verpakt, vriendelijke indruk. Toen wij een vraag/klacht hadden (na een half jaar tevreden gebruik van de... Heel positieve ervaringen: de website is erg informatief, vlotte toezending, goed verpakt, vriendelijke indruk. Toen wij een vraag/klacht hadden (na een half jaar tevreden gebruik van de elektronische muizenverjager), werd die direct beantwoord met een werkelijk uitstekende service.

Beste Pierre,
Beste Pierre,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het delen van je ervaring met Budget Ongedierte Bestrijden. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website, de snelle verzending, de goede verpakking en de vriendelijke indruk die we hebben achtergelaten. We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden.
Het doet ons goed om te horen dat we je vraag/klacht over de elektronische muizenverjager direct hebben kunnen beantwoorden en dat je onze service als uitstekend hebt ervaren. We staan altijd klaar om te helpen en te zorgen dat je tevreden bent.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Het BOB team

Frank Van der Hout

Prima tools gekregen. Top

Beste Frank,
Beste Frank,
Namens François en het hele BOB team wil ik je van harte bedanken voor je positieve beoordeling. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de tools die je hebt ontvangen. Wij streven er altijd naar om de best mogelijke kwaliteit te leveren en het is fantastisch om te zien dat dit wordt gewaardeerd door onze klanten. Dank je wel voor het delen van je ervaring en het vertrouwen in onze producten.
Met vriendelijke groet, François en team.

Natascha Smith

Top

Beste Natascha,
Beste Natascha,
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en de volle 5 sterren! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze PestiNext producten. Het BoB team zet zich elke dag in om de beste kwaliteit te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.
Mocht je ooit vragen of opmerkingen hebben, weet dan dat we altijd voor je klaarstaan. Dank voor het vertrouwen in BoB en onze PestiNext producten!
Met warme groeten,
Het BoB Team 🌟

Pieter de kroon

Goed product, snel geleverd

Beste Pieter,
Namens het BOB team willen we je hartelijk bedanken voor je positieve beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product, de mollenklemmen.
Het doet...
Beste Pieter,
Het doet ons goed om te weten dat je de kwaliteit van ons product waardeert. We streven er altijd naar om onze klanten de beste producten te bieden voor ongediertebestrijding, zoals in jouw geval de mollenklemmen.
We zijn ook blij te horen dat de levering snel en efficiënt verliep. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen, en we doen ons best om dit mogelijk te maken.
Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons product en onze service. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren.
Het BOB team

Tineke Buruma

Snelle levering, geen reactie op mail

Beste Tineke,
Dank je wel voor je eerlijke feedback en het nemen van de tijd om je ervaring met ons te delen, zelfs met 3 sterren.
We waarderen je opmerkingen over de snelle levering en...
Beste Tineke,
We waarderen je opmerkingen over de snelle levering en bieden onze excuses aan voor het feit dat we niet op tijd hebben gereageerd op je e-mail. We begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om bij te blijven met alle communicatie in een drukke wereld vol berichten en oproepen.
We willen graag benadrukken dat we altijd openstaan voor een tweede kans om eventuele problemen op te lossen. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en hun behoeften te begrijpen.
Nogmaals bedankt voor je feedback en voor de kans om zaken recht te zetten. We hopen in de toekomst de kans te krijgen om je beter van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, François

Iris Stend

Beste Iris,
Beste Iris,
Bedankt voor je feedback over ons product, de mottenval voor kledingmotten. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons materiaal en de levering. We streven er voortdurend naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
Hoewel we blij zijn met je positieve opmerkingen, begrijpen we dat je ons product met 3 sterren hebt beoordeeld. Als er nog ruimte is voor verbetering of als je specifieke suggesties hebt om onze mottenval nog effectiever te maken, horen we dat graag. We zijn altijd bezig met het verbeteren van onze producten op basis van de feedback van onze gewaardeerde klanten.
Nogmaals bedankt voor je beoordeling en voor het kiezen van ons product om je te helpen bij mottenbestrijding. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar.

henk schouls

Prima levert goed materiaal

Beste Henk,
Beste Henk,
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze service en het geleverde materiaal voor muizenbestrijding. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je steun en het geven van 4 sterren!
François

Gerard Van den heuvel

Snelle en goede verzending

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Heel erg bedankt voor je fantastische beoordeling van 5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met zowel de snelheid van de verzending als de kwaliteit van ons product, de witkalk.
Bij het BOB team streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst meer witkalk nodig hebt of als er iets anders is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van ons product. We waarderen je vertrouwen in ons.

Peter Plooij

De muizenvallen werken niet, het lokaas ook niet.

Beste Peter,
Beste Peter,
Dank je wel voor je feedback, ook al heb je ons product, de muizenvallen, met 2 sterren beoordeeld. We betreuren het ten zeerste te horen dat de muizenvallen en het lokaas niet naar tevredenheid hebben gewerkt.
Het spijt ons dat je moeilijkheden hebt ondervonden met onze producten, want we streven er altijd naar om effectieve oplossingen te bieden voor ongediertebestrijding. We willen graag begrijpen wat er precies is misgegaan, en daarom is het belangrijk dat we in contact komen.
We begrijpen dat je geen contact met ons hebt opgenomen om je zorgen te bespreken. Het is mogelijk dat er enige verwarring is ontstaan, want veel van onze andere klanten zijn juist zeer tevreden met de muizenvallen en het lokaas. We willen heel graag helpen om het probleem op te lossen en te zorgen dat je de gewenste resultaten krijgt.
Om dit te bereiken, zou het fijn zijn als je mij even belt op 0626269545 zodat ik meer te weten kom over je specifieke situatie en om mogelijke oplossingen te bespreken. Ik ben toegewijd om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.
Bedankt voor je geduld en begrip.

Rene Kelleter

Snelle levering, met duidelijke uitleg over het gebruik

Beste Rene,
Wat geweldig om te horen dat je ons product, de rattenvallen, met 5 sterren hebt beoordeeld! We zijn zeer dankbaar voor je positieve feedback.
Het is ons doel om niet alleen...
Beste Rene,
Het is ons doel om niet alleen hoogwaardige producten te leveren, maar ook om onze klanten te voorzien van duidelijke en nuttige informatie over het gebruik ervan. We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de uitleg die je hebt ontvangen.
Als je in de toekomst meer rattenvallen nodig hebt of als je vragen hebt over het gebruik van onze producten, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en voor het kiezen van ons product voor rattenvangst.