Cecile Rijckaert

Vlugge reactie, vlugge verzending, maar géén goede aflevering!
Tweemaal wijziging aflevering en uiteindelijk toch nog op een ander moment geleverd!
Wat het product betreft kan ik pas een oordeel geven als de rat gevangen is…..

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Cecile,
Allereerst wil ik je bedanken voor het geven van een beoordeling van 2,5 sterren. We waarderen je eerlijkheid over de snelle reactie en verzending van onze kant, maar betreuren het te horen dat de aflevering niet naar wens is verlopen.
Bij Budget Ongedierte Bestrijden streven we ernaar om een soepel en efficiënt bestel- en verzendproces te bieden. Echter, zoals je aangeeft, zijn we voor de daadwerkelijke aflevering afhankelijk van externe postbezorgers. We begrijpen dat vertragingen of wijzigingen in de aflevertijden frustrerend kunnen zijn, en we vinden het erg jammer dat dit jouw ervaring met ons heeft beïnvloed.
We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren, ook al hebben we geen directe controle over de bezorgdiensten. Jouw ervaring helpt ons om inzicht te krijgen in de gebieden waar verbetering mogelijk is.
Wat betreft het product, we hopen dat je snel succes zult hebben met het vangen van de rat. Mocht je vragen hebben over het gebruik van het product of als je advies nodig hebt, staan we altijd klaar om je te ondersteunen.
Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je te laten zien dat we onze service voortdurend proberen te verbeteren.
Het BOB-team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Rattenval