6.8/10
7.2/10
7.8/10
7.4/10
7.4/10

Erg prettig bedrijf. Duidelijke informatie en snelle levering!

Duidelijke informatie en heldere overzicht.

Tienhoven

Prima site, groot assortiment. Snelle levering en goede communicatie. Scherpe prijsstelling.

Duidelijke overzichtelijke site en omschrijvingen

Linda

Onwijs slechte kwaliteit douchecabine geleverd. Nog nooit meegemaakt zeggen ze. Helaas had ik beter eerst de slechte recensies op Facebook moeten lezen.
Het betreft bij ons de Kerra Laguna...
Het betreft bij ons de Kerra Laguna gesloten douchecabine.
Slangenklemmen allemaal lek, doucheslang klapte onder druk van water, douchekop functioneerde niet, afvoer lek, stop van het bad liet water door, adapter maakte herrie, slangen aan de achterzijde van de cabine klapten onder druk van het water.
Nadat de levering al bagger was heeft het vervolgens een maand geduurd voordat we als garantie alle spullen compleet hadden. Helaas ook nog eens verkeerd, slang aan de krappe kant en alles was gebruikt, vies en onder de stof op de afvoer en de doucheslang na, deze zaten wel in de verpakking. De rest van de troep lag dus al ergens en is op zeker niet besteld. Helaas heel veel extra kosten moeten maken hier niet eens een excuus voor ontvangen laat staan een tegemoetkoming want ze hebben zich qua regeltjes prima ingedekt om deze rommel met veel winst te verkopen. Eenmaal betaald is hier de klantvriendelijk en de beloofde service ver te zoeken!
En ja we hebben de moeite genomen in Harderwijk te gaan kijken naar het “uitgebreide” assortiment. Daar stond dit baggerding niet bij maar er werd ons gewezen op een soortgelijke kwaliteit. Helaas alles behalve dat!!
Nogmaals laat je niet in de maling nemen!

Stoppen met verkoop douchecabines!

Reactie Budget-sanitair.nl:

Geachte heer/mevrouw,
bedankt voor het achterlaten van deze review.
Geachte heer/mevrouw,
bedankt voor het achterlaten van deze review.
Wij vinden het vervelend dat het geleverde product meerdere defecten heeft, natuurlijk proberen wij op al onze producten een zo goed en snel mogelijke service te verlenen. In ons systeem zie ik dat er een aantal producten besteld moesten worden zoals een hoofddouche en de adapter, de overige onderdelen hadden wij op voorraad, helaas kan een bestelling van onderdelen langer duren dan de cabine zelf doordat dit apart besteld moet worden bij de fabrikant.
Excuses voor het ongemak dat hieruit is voortgekomen.
Vriendelijke groet,
Team Budget-Sanitair

Thirza

Alles bij deze bestelling ging mis. De als kado bestelde spiegel was niet leverbaar op de dag dat we thuis waren. Op die dag werd ik gebeld met de vraag of ik een grotere of een nog grotere zou... Alles bij deze bestelling ging mis. De als kado bestelde spiegel was niet leverbaar op de dag dat we thuis waren. Op die dag werd ik gebeld met de vraag of ik een grotere of een nog grotere zou willen voor dezelfde prijs, dan kon hij nog de dag voor de verjaardag geleverd worden. We vroegen of dat na 14:00 kon gebeuren, dan konden we regelen dat er iemand thuis was. De chauffeur belde die dag dat hij er bijna was, om 11:00. Toen ik zei dat er niemand thuis was, zei hij dat hij dat dan wel zou zien. Hij was vrij onbeschoft. De meeste buren waren op vakantie dus voor de zekerheid is mijn vriend snel naar huis gegaan om hem aan te nemen. Maar de grotere spiegel paste niet op de plek waar onze vrienden hem wilden hebben, dus hebben we alsnog een andere spiegel voor ze besteld.

Ze deden echt hun best om het op te lossen.

Als de optie 'leveren op een dag naar keuze' vaker niet werkt, is het misschien beter om die keuze niet te geven.

Azzurra

Horrible

NothIng

Terrible customer service, terrible quality of the shower ordered, all has been going wrong. I don’t see any positive side in this matter because I have lost time and money. I will never order... Terrible customer service, terrible quality of the shower ordered, all has been going wrong. I don’t see any positive side in this matter because I have lost time and money. I will never order something on this website.

C. van der Mark

Heel goede ervaring. Duidelijke website, goede service en we zijn ontzettend blij met onze spiegelkast.

Kwaliteit van de spiegelkast. Heel blij mee!

Heb ik niet.

Kwaliteit materiaal, duidelijk overleg over de leveringstijd, niks op aan te merken.

Sterk in communicatie naar de klanten.

Beschrijvingen ook in andere talen dan Pools zou fijn zijn. De plaatjes zijn meestal duidelijk genoeg, maar soms zou tekst erbij helpen.

seppe

Op alle vlakken ontevreden. tot 2 maal toe email gestuurd, geen reactie. Niets. 2 weken meoten wachten op producten die in voorraad waren. Één van de slechts online aankoop ervaring ooit.

Yvonne van der Helm

Goede producten, snelle levering. Goed op de hoogte gehouden ivm verzenden.

Details producten staan erbij op de site.

Online besteld, zonder problemen. Bad werd snel geleverd, op tijd. ???