6.8/10
7.8/10
7.4/10
7.4/10

Remco.

Goede prijs en snelle levering!! Top geregeld!!

Levering

ZEER CORRECTE

AFSPRAKEN >LEVERINGEN

NIET AAN TE MERKEN

Klusjesdienst Desmedt

Heel voordelige prijs voor kwalitatief materiaal.
Goede opvolging en snelle levering.

Frans

Zeer goede ervaring, ondanks dat ik een stuk bidet geleverd werd en ik achteraf toch een ander wilde werd ik netjes en accuraat te woord gestaan

nette site, goed producten bestelbaar.

niet teveel bemanning op de helpdesk.....zorgt voor verwarring!

Zeer tevreden over de snelle levering

Bob

Prima service. Had verkeerde afvoerplug besteld, is netjes nog voor verzending omgeruild. Helaas bleek de waskom gebroken. Na goed contact met Nick van de klantenservice is er zonder gedoe een... Prima service. Had verkeerde afvoerplug besteld, is netjes nog voor verzending omgeruild. Helaas bleek de waskom gebroken. Na goed contact met Nick van de klantenservice is er zonder gedoe een nieuwe verstuurd.

Klantenservice

Zendingen goed verpakken

Alice

Om er zeker van te zijn dat ik het goede product zou bestellen heb ik gebeld met de klantenservice. De telefoon werd snel opgenomen en de meneer aan de telefoon was erg vriendelijk en duidelijk. Ook... Om er zeker van te zijn dat ik het goede product zou bestellen heb ik gebeld met de klantenservice. De telefoon werd snel opgenomen en de meneer aan de telefoon was erg vriendelijk en duidelijk. Ook stuurde per mail een handleiding van het product wat we uiteindelijk hebben gekocht, deze mail was na enkele minuten ook al binnen! Ook de levering van het product ging super netjes. Er werd gebeld over de bezorgdatum en voordat het product werd bezorgt belde de chauffeur dat hij onder weg was. En het product was precies zoals we hadden verwacht.

Het contact met de klantenservice. Goed, deskundig en zeer vriendelijk. En ook de super snelle levering door een klantvriendelijke bezorger mag zeker genoemd worden.

....

Nog nooit meegemaakt dat een bezorging op afgesproken tijdstip arriveerde,nou hier wel in mijn geval!!Heel hulpvaardige chauffeur,niets anders dan lof!!!

Zeer hulpvaardig en goede info gehad bij telefonischcontact!!

Geen!!