6.8/10
7.4/10
7.4/10

Dolmans Ghislain

Zeer ?

Leveringskost is wat aan hoge kant

Carl Fontijne

Wij zijn zeer tevreden, naast een scherpe prijs een goede communicatie over de levertijd! Levering op afgesproken moment. Bijzonder goed!!

Communicatie is erg goed

Geen aanvullingen

M. Leegstra

Het was de eerste bestelling

Duidelijke site

Mooie snelle levering alleen jammer dat ze de douche deur niet in mijn flat naar boven wilde brengen en beneden bleven staan

ravestein

De bestelling ging best wel goed enkel jammer dat bij het geleverde product er geen nederlandse beschijving bijzat. erna contact gehad met iemand van het bedrijf maar niets meer... De bestelling ging best wel goed enkel jammer dat bij het geleverde product er geen nederlandse beschijving bijzat. erna contact gehad met iemand van het bedrijf maar niets meer gehoord.

de afspraak over de aflevering was perfect.

de klant serieus nemen en goede omschijvingen er bij doen je verkoopt in nederland en niet in polen

Fam. Berk

Duidelijk snel en goed!

everaert carine

Aann. Bedr. Bens timmerwerken

Prima product, prijs en snelle levering...een aanrader

Pima contact met leverancier, goede service en afspraak

Kan ik niet bedenken

Nieuwe douchecabine gekocht. Nog voor montage knapt het veiligheidsglas van de deur.
Budget sanitair besteld een nieuwe deur en heeft toegezegd deze kosteloos te leveren.
Dat noem ik...
Dat noem ik nou Service!

Zeer correct aan de telefoon.

snelheid