6.8/10
7.4/10
7.4/10

Zeer correcte opvolging

Remko van der Sluis

Goede producten met een scherpe prijs. Na de bestelling een prima persoonlijk contact wat betreft de levering. Ik kom zeker weer!

marcin

Realy good price fast contact and nice servis

Gys le Roux

Quick service

Good product range

Maybe free shipping at lower total price.100 free shipping is quite a lot

Uitstekend product en een goede service

Snelle levering en goede informatie.

Geen opmerkingen

Paul Michels

Prettig contact serieuse benadering.
Goed product voor een schappelijke prijs.

Prettige website, makkelijk te bewandelen.

Zorg er voor dat de maten op de website kloppen, in mijn geval moest ik er over bellen.

Hans Quist

Goede service

berry den oude

Helaas werd een artikel beschadigd afgeleverd. Na telefonisch en schriftelijk contact is direct actie ondernomen en werd een nieuw artikel afgeleverd.
Top, zeer snel en zonder enig gedoe....
Top, zeer snel en zonder enig gedoe.
Zeer goede ervaring.

Aftersaleservice van topkwaliteit.

De verpakking van kwetsbare artikelen verbeteren.

Het is vervelend dat je de ontvangsbevestiging laat ontvangt en dat je voor de rest geen mail meer krijgt ivm het verloop van je order. Na telefonisch contact wist ik meer. Mijn bad is pas na 3... Het is vervelend dat je de ontvangsbevestiging laat ontvangt en dat je voor de rest geen mail meer krijgt ivm het verloop van je order. Na telefonisch contact wist ik meer. Mijn bad is pas na 3 weken geleverd geweest. Uitendelijk blij met het resultaat.

Uitgebreid assortiment met mooie prijzen.

Mails sneller beantwoorden.

Berry

De bestelling ging niet zoals het behoorde, geen bevestiging, verkeerde aflevertermijn etc. Na telefonisch contact werd het perfect opgelost. Kwaliteit van de materialen is goed te noemen in... De bestelling ging niet zoals het behoorde, geen bevestiging, verkeerde aflevertermijn etc. Na telefonisch contact werd het perfect opgelost. Kwaliteit van de materialen is goed te noemen in verhouding tot goede prijs.
Aanrader.

Komt belofte na.

Toch wat adequater reageren op verzoek of mailberichten.