6.8/10
7.8/10
7.4/10
7.4/10

Katleen

Zeer snelle en goede service!

Mail ter bevestiging wanneer ze leveren

Manuputty J J

Na een bestelling geplaatst te hebben en te hebben betaald, belde ik ook nog om aanvullende info te verkrijgen. Kreeg een bevestiging mail en toen werd het stil. Na een week telefonisch contact... Na een bestelling geplaatst te hebben en te hebben betaald, belde ik ook nog om aanvullende info te verkrijgen. Kreeg een bevestiging mail en toen werd het stil. Na een week telefonisch contact gezocht en kreeg de mededeling, " Niet leverbaar " . Op mijn vraag waarom ik hier niet over geïnformeerd ben, kreeg het systeem de schuld. Op mijn vraag waarom ik niet geïnformeerd was, toen ik eerder telefonisch contact had opgenomen , werd gezegd, dat deze persoon toen op de website had gekeken i.p.v. op de lijst actuele voorraad. Kreeg geen excuus of alternatief aangeboden, voelde als afgescheept te worden. Toegezegd werd, wij storten uw geld terug. Ik wacht af

Communicatie verbeteren en bejegening cursus volgen

Bezorging pas vanaf 10 weken terwijl op website staat aangegeven 1 tot 3 werkdagen levertijd. Geen bevestigingsmail o.i.d.

Bevestiging van bestelling binnen 24 uur

Wout van de Wouw

Levering veel te laat! Geen track and trace

Producten op tijd leveren zoals op website vermeld wordt

Linda

Waardeloos

Snelle terug betalen en reageer op mails aub

P.M.

Tot nu toe bar en bar slecht! Geen reactie op mails gedurende nu al 5 dgn, telefonisch al 4 dgn onbereikbaar en bandje blijft hangen op 12 wachtenden voor u, voorraad klopt niet en levertijd 1-3 dgn... Tot nu toe bar en bar slecht! Geen reactie op mails gedurende nu al 5 dgn, telefonisch al 4 dgn onbereikbaar en bandje blijft hangen op 12 wachtenden voor u, voorraad klopt niet en levertijd 1-3 dgn nog niets ontvangen. Na 4 dgn geen orderstatud, geen voortgang, geen info over waarom vertraging etc,

Geen!!!!

Klabtenservice telefonisch onbereikbaar, geen reactie op mails, geen terugbelverzoeken uitgevoerd, levertijd komt niet overeen met site, twijfel of de zgn voorraad wel klopt als er staat op... Klabtenservice telefonisch onbereikbaar, geen reactie op mails, geen terugbelverzoeken uitgevoerd, levertijd komt niet overeen met site, twijfel of de zgn voorraad wel klopt als er staat op voorraad, orderupdates, info over vertragingen melden aan klant etc etc

Cor

Super waarderloos

Allrs

C. van den Bergh

Eerlijk gezegd na het lezen van veel vreselijke recensies, had ik al spijt van mijn geplaatste bestelling. Echter moet zeggen de Badkamer handdoek radiator en aansluitblok, zijn in perfecte staat... Eerlijk gezegd na het lezen van veel vreselijke recensies, had ik al spijt van mijn geplaatste bestelling. Echter moet zeggen de Badkamer handdoek radiator en aansluitblok, zijn in perfecte staat ontvangen. Geen tweedehands maar alles nieuw en netjes.
Wat wel een klacht waard is, de klantenservice als reactie op vragen ene dergelijke is ronduit slecht. Helemaal geen reactie..

Prijs

Klanten service en reactie snelheid als er al een reactie komt

Ozen

Super snelle service

N.v.t

Nee

Eisden

Een doucheschuifdeur gekost die in 1 maand en 2 weken glas barst. Glas is niet meer te verkrijgen. Moet een hele set kopen als ik een andere wil. Wat belachelijk is dat ze zeggen dat glas getest is,... Een doucheschuifdeur gekost die in 1 maand en 2 weken glas barst. Glas is niet meer te verkrijgen. Moet een hele set kopen als ik een andere wil. Wat belachelijk is dat ze zeggen dat glas getest is, maar toch slechte kwaliteit. Volgens mij is of de armatuur te strak of is de glas van slechte kwaliteit.

Goede kwaliteit artikelen bieden die lang mee gaan