6.8/10

contact

Armasu Catalin

Heel slecht!!!!!!!
Heel slecht!!!!!!!
Wij hebben een bestelling gedaan voor een wc-pot. Eerste bestelling was niet ontvangen door hun. Wij hebben een tweede bestelling moeten plaatsen. Die is gelukt maar je krijgt geen bevestiging via mail, helemaal niks. Mensen moeten altijd bellen voor alles, en het is een heel lange wachtentijd- een uur.
De bestelling was gestuurd na 4 dagen maar helaas de wc pot is kapot gekomen door hun slechte verpakking!!! Toen ze ons een nieuw product stuurden in plaats van het kapotte, was die ook gebarsten. Schandalig!

Geen!!

Klantenservice-minder wachtijd en reageren via mail aub
Informatie over levering- mens moet voor alle info bellen
Mindere wachtijd met iemand van klantenservice te spreken

mathijsen

na het lezen van de reviews hield ik mijn hart vast. had al een bestelling geplaatst en dacht dat het weer een ellenlange geschiedenis zou worden echter aangenaam verrast heb de douche bak op... na het lezen van de reviews hield ik mijn hart vast. had al een bestelling geplaatst en dacht dat het weer een ellenlange geschiedenis zou worden echter aangenaam verrast heb de douche bak op vrijdagnamiddag besteld zaterdag voor 1300 uur in huis.
dat is toch service of niet

mailverkeer bij bestelling een bevestiging per mail

Ina

Verschrikkelijk

Beter communiceren met klant

Nikki

Vreselijk slecht

Niks

Vreselijke slechte service, toiletset besteld alleen geen toiletzitting geleverd gekregen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en iedere collega verzint weer een ander verhaal. Nooit meer... Vreselijke slechte service, toiletset besteld alleen geen toiletzitting geleverd gekregen. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en iedere collega verzint weer een ander verhaal. Nooit meer bestellen hier. Doe wat aan de service, iedere dag 15 wachtende voor je aan de telefoon en geen reactie op de e-mail. BESTEL HIER NIET!

Wauters

Matig

Helaas geen

Graag telefonisch bereikbaar zijn. Blijkbaar veel klanten die toch iets geregeld willen krijgen. Op mail wordt niet gereageerd. jammer!

NYG

Waardeloos

levertijd, klantenservice, terugbetalen

Elektro service eindhoven

Heel slecht, nooit meer iets kopen bij dit onprofessioneel bedrijf en totaal niet klant gericht.

Begrijpen dat je een klant moet houden en niet één keer iets aan verkopen en waardeloos service bieden.

Maxine

Prima en snel geholpen en netjes bezorgd!! Ook bij bellen is het allemaal netjes geregeld.

Snelle service

Voorraad op de site

Bakker

Zending later geleverd dan weergegeven op website. Verkeerd artikel geleverd. Late reactie op mail (7 werkdagen). Geen kosteloze retournering.