6.8/10
7.2/10
7.8/10
7.4/10
7.4/10

Goede communicatie mbt levertijd vanuit het bedrijf

Een bezorger die zich aan de afspraken houd ipv opdringerig te zijn. Tijd is tijd dus half uur eerder is er niemand..

Alles was goed

Alles was goed

Van Leeuwen

Mooie producten tegen betaalbare prijzen.

Duidelijke site waarop je op verschillende dingen kan zoeken (product, prijs, serie, enz) en producten in verschillende prijsklasse .

Levering was goed, stond ook duidelijk op de site dat dit enkele dagen zou duren. Voor ons geen probleem, maar kan mij voorstellen dat het soms wel handig is (als je douche stuk is) om het product... Levering was goed, stond ook duidelijk op de site dat dit enkele dagen zou duren. Voor ons geen probleem, maar kan mij voorstellen dat het soms wel handig is (als je douche stuk is) om het product te volgende dag te ontvangen.

Martin Lursen

Het product wat ik zocht was makkelijk te vinden op de website, het bestellen ging zeer gemakkelijk en de zending was binnen twee werkdagen binnen.

Naomi

Snelle levering en heel handig dat ze van te voren bellen/mailen om aan te geven hoe laat ze komen!
Top:-)!

Communicatie richting klanten.

Jorik

Prima, na een foute bestelling (verkeerde toiletblokhouder bij inbouwreservoir) goed geholpen en het minimale prijsverschil namen zij ook nog voor rekening.
Moest er wel zelf achteraan bellen...
Moest er wel zelf achteraan bellen want de beloofde bevestigingsmail bleef uit. Maar werd prima en vriendelijk geholpen.

Vriendelijke klantenservice

Toiletblokhouder UP320 niet te vinden op de website.
Geen bevestigingsmail ontvangen na aanpassing

Dolmans Ghislain

Internet verkoop loop heel vlot, gemakkelijk en klantvriendelijk. Levering gaat snel en verpakking is netjes. De persoon die leverd is ook uiterst vriendelijk. Wat wil nog meer voor mij een 10 op... Internet verkoop loop heel vlot, gemakkelijk en klantvriendelijk. Levering gaat snel en verpakking is netjes. De persoon die leverd is ook uiterst vriendelijk. Wat wil nog meer voor mij een 10 op alles.

Corrie den hartogh

Leuk bedrijf met vriendelijk personeel. Geen vraag is teveel. Mooi product.

Elena

Snelle levering, scherpe prijzen.

Prijzen, assortiment

G.M. van Dijk

De artiekelen zijn zeer scherp geprijsd! Super kwaliteit en zeer goede service! Er is gelijk gebeld om een afleverafspraak te maken en de bezorging was ook zeer goed!

Prijs, kwaliteit, en de bezorging! Helemaal top!