Linda

Onwijs slechte kwaliteit douchecabine geleverd. Nog nooit meegemaakt zeggen ze. Helaas had ik beter eerst de slechte recensies op Facebook moeten lezen.
Het betreft bij ons de Kerra Laguna gesloten douchecabine.
Slangenklemmen allemaal lek, doucheslang klapte onder druk van water, douchekop functioneerde niet, afvoer lek, stop van het bad liet water door, adapter maakte herrie, slangen aan de achterzijde van de cabine klapten onder druk van het water.
Nadat de levering al bagger was heeft het vervolgens een maand geduurd voordat we als garantie alle spullen compleet hadden. Helaas ook nog eens verkeerd, slang aan de krappe kant en alles was gebruikt, vies en onder de stof op de afvoer en de doucheslang na, deze zaten wel in de verpakking. De rest van de troep lag dus al ergens en is op zeker niet besteld. Helaas heel veel extra kosten moeten maken hier niet eens een excuus voor ontvangen laat staan een tegemoetkoming want ze hebben zich qua regeltjes prima ingedekt om deze rommel met veel winst te verkopen. Eenmaal betaald is hier de klantvriendelijk en de beloofde service ver te zoeken!
En ja we hebben de moeite genomen in Harderwijk te gaan kijken naar het “uitgebreide” assortiment. Daar stond dit baggerding niet bij maar er werd ons gewezen op een soortgelijke kwaliteit. Helaas alles behalve dat!!
Nogmaals laat je niet in de maling nemen!

Stoppen met verkoop douchecabines!

Reactie Budget-sanitair.nl:

Geachte heer/mevrouw,
bedankt voor het achterlaten van deze review.
Wij vinden het vervelend dat het geleverde product meerdere defecten heeft, natuurlijk proberen wij op al onze producten een zo goed en snel mogelijke service te verlenen. In ons systeem zie ik dat er een aantal producten besteld moesten worden zoals een hoofddouche en de adapter, de overige onderdelen hadden wij op voorraad, helaas kan een bestelling van onderdelen langer duren dan de cabine zelf doordat dit apart besteld moet worden bij de fabrikant.
Excuses voor het ongemak dat hieruit is voortgekomen.
Vriendelijke groet,
Team Budget-Sanitair

Score voor Budget-sanitair.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kerra Laguna gesloten douchecabine