Wim de Vries

Prima en snel

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Wim, hartelijk dank voor je mooie en goede beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Richard Pit

Prima product wat aan de eisen voldoet en juiste omschrijving

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Richard, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je compliment. Met vriendelijke groet het BOB team.

Richard Pit

Prima product wat aan de eisen voldoet en juiste omschrijving

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Richard, Wat zijn wij blij met jouw mooie review en lovende woorden over onze producten! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat jij zo tevreden bent met wat we aanbieden. Met vriendelijk... Beste Richard, Wat zijn wij blij met jouw mooie review en lovende woorden over onze producten! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat jij zo tevreden bent met wat we aanbieden. Met vriendelijk groet het Bob team.

Leo van Hoof

Na 1 dag heb ik geen muis meer gezien. Ik dacht nog dat kan niet waar zijn, maar ik zie er echt geen een meer. Fantastisch

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Leo, Wat zijn wij blij met jouw mooie review en lovende woorden over onze muizenverjagers! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat jij zo tevreden bent met wat we aanbieden. Met... Beste Leo, Wat zijn wij blij met jouw mooie review en lovende woorden over onze muizenverjagers! Het doet ons ontzettend goed om te horen dat jij zo tevreden bent met wat we aanbieden. Met vriendelijke groet van het BOB team.

Monique Vousten

Snelle levering en goed spul

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Monique, wij willen je graag persoonlijk bedanken voor de prachtige review die je hebt geschreven over onze producten. Jouw lovende woorden hebben ons ontzettend blij gemaakt en geven ons nog... Beste Monique, wij willen je graag persoonlijk bedanken voor de prachtige review die je hebt geschreven over onze producten. Jouw lovende woorden hebben ons ontzettend blij gemaakt en geven ons nog meer motivatie om onze producten te blijven verbeteren en vernieuwen. Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met wat wij bieden en het voelt als een eer om zulke mooie complimenten te ontvangen. Met vriendelijke groet het BOB team.

Eddy Van Goethem

Xxxxxxxxxxxx

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Eddy, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Met vriendelijke groet het BOB team.

Ludwig Van den Fonteyne

Correcte afhandeling: op tijd, voldoet 100% aan de verwachtingen en degelijk verpakt.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Ludwig, wat ontzettend leuk om jouw mooie review te lezen! Wij willen jou graag bedanken voor de lovende woorden over het muizengaas. Het doet ons goed om te horen dat jij zo enthousiast bent... Beste Ludwig, wat ontzettend leuk om jouw mooie review te lezen! Wij willen jou graag bedanken voor de lovende woorden over het muizengaas. Het doet ons goed om te horen dat jij zo enthousiast bent over hetgeen wij aanbieden en dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Nogmaals hartelijk dank voor je support en hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn met onze producten! Met vriendelijke groet het BOB team.

R P B

Snel geregeld

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Randy, Wat zijn wij blij met jouw mooie review en lovende woorden over onze producten! Met vriendelijke groet het BOB team.

Dirk

Snelle levering, goede producten, goede prijs/kwaliteit verhouding

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Dirk, hartelijk dank voor de mooie review en lovende woorden over onze producten. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met de producten. We doen ons uiterste best om onze... Beste Dirk, hartelijk dank voor de mooie review en lovende woorden over onze producten. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met de producten. We doen ons uiterste best om onze klanten alleen het beste van het beste te bieden, en jouw complimentjes zijn een bevestiging daarvan. Nogmaals bedankt voor uw steun, we waarderen het zeer! Met vriendelijke groet het BOB team.

Daan Kemper

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Daan, wat ontzettend leuk om te horen dat jij zo enthousiast bent over onze producten! Wij zijn blij dat we jouw verwachtingen hebben kunnen waarmaken en dat je zo tevreden bent. Het doet ons... Beste Daan, wat ontzettend leuk om te horen dat jij zo enthousiast bent over onze producten! Wij zijn blij dat we jouw verwachtingen hebben kunnen waarmaken en dat je zo tevreden bent. Het doet ons goed om te zien dat onze inzet wordt gewaardeerd en daar willen wij jou dan ook hartelijk voor bedanken. Met vriendelijke groet het BOB team.