Scipio Hamming

Dank voor toezenden van de bestelde rattenkooien.
Helaas bleek deze niet te voldoen...
Want weliswaar vingen we spoedig een rat, maar bij het oppakken van de (goed gesloten) kooi wist de rat heelhuids te ontsnappen door een van de kleppen op te duwen.

Hamming, Zutphen

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Scipio,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling en jouw eerlijke feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat de bestelde rattenkooien niet aan jouw verwachtingen voldeden. Het spijt ons dat je hebt ervaren dat een rat kon ontsnappen door een van de kleppen, ondanks dat de kooi goed gesloten was.
We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen dit probleem grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Het is ons doel om effectieve en betrouwbare producten te leveren, en we betreuren het dat we in dit geval tekort zijn geschoten.
We willen graag een passende oplossing bieden en nodigen je uit om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. We staan klaar om jouw klacht serieus te nemen en samen naar een bevredigende oplossing te zoeken.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen jouw feedback en stellen jouw vertrouwen in ons zeer op prijs. We kijken ernaar uit om dit probleem recht te zetten en jou in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, Francois

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
rattenkooien