Gerda van Kerkhof

Zeer snelle bezorging.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Gerda,
Graag willen we je hartelijk bedanken voor de prachtige klantbeoordeling die je ons hebt gegeven. We zijn ontzettend blij met je positieve feedback en willen je laten weten hoezeer we het waarderen.
Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over je bestelling en dat deze snel bij je is bezorgd. We begrijpen dat er momenteel problemen zijn met late leveringen, en het doet ons goed dat we ondanks deze uitdagingen toch hebben kunnen zorgen voor een tijdige levering van jouw bestelling.
We willen benadrukken dat we altijd ons uiterste best doen om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Helaas zijn er soms factoren buiten onze controle die vertragingen kunnen veroorzaken, maar we blijven ons inzetten om deze tot een minimum te beperken.
Nogmaals, dank je wel voor je vriendelijke woorden en positieve beoordeling. Jouw erkenning betekent veel voor ons, en we waarderen je begrip voor eventuele onvoorziene omstandigheden. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen.
Met vriendelijke groet, het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
electronische muizenverdrijvers