Alexandre De Groote

OK wat betreft het product, maar helemaal niet tevreden met de levering. Doos werd voor de voordeur geplaatst, en wij waren afwezig voor 1 week. Helemaal niet slim, want inbrekers zijn op de loer. Er staat duidelijk dat indien niemand aanwezig is, dat men bij de buren gaat oftewel een ander leveringspunt wordt aangegeven! Dit is niet gebeurd.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Alexandre,
Dank je wel voor je feedback en beoordeling. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de levering van je bestelling.
We begrijpen je bezorgdheid over de plaatsing van de doos voor je voordeur, vooral omdat je afwezig was gedurende een week. Het spijt ons zeer dat dit door Postnl niet goed is gedaan. Normaal gesproken wordt aangegeven dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd of naar een ander leveringspunt wordt gebracht. We begrijpen dat dit een ernstige nalatigheid, maar helaas kunnen wij daar geen invloed op uitoefenen.
Wat betreft de tevredenheid over het product, zijn we blij dat je hierover tevreden bent. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.
Nogmaals, onze welgemeende excuses voor het ongemak met de levering. We nemen je feedback ter harte en zullen stappen ondernemen om onze leveringsprocessen te verbeteren. Als er in de toekomst nog iets is waarmee we je van dienst kunnen zijn, staan we altijd klaar om je verder te helpen.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
duivenpinnen