Bromo

Kay van westen

Ik zou het aanbevelen goeie zweer en Leert veel

Luuk

Ik vond het een goede ervaring en er werd veel uitgelegd

Fien Rietveld

Snelle communicatie en vriendelijk personeel! Ik had nog geen ervaring met de scooter, vandaag de eerste cursus gevolgd voor mijn theorie. De theorie wordt goed uitgelegd en er worden... Snelle communicatie en vriendelijk personeel! Ik had nog geen ervaring met de scooter, vandaag de eerste cursus gevolgd voor mijn theorie. De theorie wordt goed uitgelegd en er worden ezelsbruggetjes verteld ik zelf vind het heel fijn :)

julius

Hele fijne uitleg waar duidelijk word gepraat en vaak genoeg wordt herhaalt waardoor ik het niet meer vergeet er wordt ook goed geluisterd naar de luisteraars en vaan genoeg pauze om alles te laten... Hele fijne uitleg waar duidelijk word gepraat en vaak genoeg wordt herhaalt waardoor ik het niet meer vergeet er wordt ook goed geluisterd naar de luisteraars en vaan genoeg pauze om alles te laten bezinken. Ik raad bromo zeker aan!

jamie

Hele goede uitleg gehad en alles uitgebreid besproken!

Jesse Hamilton

Fijne theoriecursus, alles kwam voorbij en heb er veel van opgestoken!

Sami Oranje

Zeer goeie ervaring en alles is goed uitgelegd en heb zelf er veel van geleerd

Stijn

Mijn allereerste online les was super leuk en vooral erg leerzaam ik had les van Nilan, hij had een combinatie van echt super grappig zijn samen met echt educatief les geven, Ik heb met meerdere... Mijn allereerste online les was super leuk en vooral erg leerzaam ik had les van Nilan, hij had een combinatie van echt super grappig zijn samen met echt educatief les geven, Ik heb met meerdere docenten les mogen volgen bij Bromo zowel digitaal en online en daardoor kwam het echt goed in me hoofd, En was de tijd dat ik bezig was ook zo voorbij bedankt voor alle educatieve les!