Bromo

Isabelle Bouter

Bromo heeft jij supererg geholpen met het behalen van mijn theorie-examen. De cursussen waren uitstekend goed en er werden ook ezelsbruggetjes meegegeven die mij enorm hielpen. Bromo heeft mij de... Bromo heeft jij supererg geholpen met het behalen van mijn theorie-examen. De cursussen waren uitstekend goed en er werden ook ezelsbruggetjes meegegeven die mij enorm hielpen. Bromo heeft mij de mogelijkheid gegeven voor een spoedplekje bij het praktijkexamen waardoor ik niet in een lange wachtrij sta bij het CBR. Eventuele onduidelijkheden die ik had over het praktijkexamen kan ik altijd vragen aan mij rijinstructeur. Voor mij is alles helemaal duidelijk en ik kijk er naar uit om heerlijk te touren op mijn toekomstige scooter.

Iliada María Lípeda Durán

SUPER!!! In een keer geslaagd voor het theorie-examen. Ontzettend dankbaar met mijn instructeur. BROMO...THE BEST!!!

Naomi van Marion

Top bedrijf!
Ik ben geslaagd en dat komt door de oline lessen van bromo!
Met het leren van bromo programma ging het heel goed, makkelijk en duidelijk.
En het fijne is dat je overal de...
Top bedrijf!
Ik ben geslaagd en dat komt door de oline lessen van bromo!
Met het leren van bromo programma ging het heel goed, makkelijk en duidelijk.
En het fijne is dat je overal de lessen kan volgen! (Ook in het buitenland)
Top service! 😃

Niels

Doe hier je rijbewijs dan heb je hem zo!! Super duidelijk en goede duidelijk theoriecursus!!

Lars kloosterman

Fantastisch bedrijf ben geslaagd door alle hulp

nikita

Hartstikke fijne lessen en goed oefenmateriaal!!

Izzy passmann

Het is een fijn bedrijf , goeie cursussen, online les en aardig personeel

Britt van der Heide

Ik ben al 2x gezakt voor mijn theorie examen en zocht een goede rijschool om een cursus bij te volgen. Bromo werd door veel mensen aanbevolen , ik heb mijn eerste cursus gevolgd en ik heb erg het... Ik ben al 2x gezakt voor mijn theorie examen en zocht een goede rijschool om een cursus bij te volgen. Bromo werd door veel mensen aanbevolen , ik heb mijn eerste cursus gevolgd en ik heb erg het gevoel dat dit zal gaan hepen. Alles werd stapsgewijs uitgelegd en was erg duidelijk , ook werd er veel aandacht besteed als er iets onduidelijk was .
ik ben zeer tevreden over deze cursus !