Bromo

Collin Pieterse

Ik zat te zoeken naar een goede rijschool in de buurt en met goede recensies daar kwam deze rijschool uit. Ik heb nou een paar online lessen gedaan en vindt het erg vriendelijk en heel leerzaam. De... Ik zat te zoeken naar een goede rijschool in de buurt en met goede recensies daar kwam deze rijschool uit. Ik heb nou een paar online lessen gedaan en vindt het erg vriendelijk en heel leerzaam. De begeleiders zijn vriendelijk en helpen snel als je iets vraag. In de mails die ze sturen krijg je goed en duidelijk uitgelegd stap voor stap hoe je alles moet doen. Top rijschool!!!!!

Anouk van der Velde

Jeetje! wat word je snel geholpen en wat leggen ze het goed uit, op deze manier kan iedereen het examen halen. Zelfs de jongeren die leren lastig vinden! ze leggen het op een goede en enthousiaste... Jeetje! wat word je snel geholpen en wat leggen ze het goed uit, op deze manier kan iedereen het examen halen. Zelfs de jongeren die leren lastig vinden! ze leggen het op een goede en enthousiaste manier uit! Ik ben in ieder geval blij met de informatie die ik heb gekregen, heel erg bedankt!!!!

Saimy schreurs

Hartstikke leuke cursus en je leert veel

isabella de jonge

Echt top in vind online cursus heel fijn Nathan praat op z'n chillen manier dat het heel makkelijk volgen is ik irriteer me niet.

ivo

Ik vond het een hele fijne uitleg en als je vragen hebt worden die goed beantwoord

Figo Blankhorst

Ik zat te zoeken naar een rijschool waar ik mijn rijbewijs kon halen voor mijn scooter en nu heb ik de perfecte rijschool gevonden. Ik ben pas net begonnen, maar ze nemen al gelijk contact met je op... Ik zat te zoeken naar een rijschool waar ik mijn rijbewijs kon halen voor mijn scooter en nu heb ik de perfecte rijschool gevonden. Ik ben pas net begonnen, maar ze nemen al gelijk contact met je op hoe of wat, ze zijn heel vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te helpen. Je kan zo vaak online les krijgen als je wilt, het is tot nu toe echt top! En ik mag het nog niet zeggen maar ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik het wel ga halen omdat ik zulke goeie hulp krijg! Toeschool dus!

Dilano Dinlemez

Net online les gehad van de zogeheten Nilan en het was een toples heb genoten en veel geleerd en ga met vertrouwen mijn examen in!

Sean

Net online les gehad.
Alles was mooi en duidelijk, de tempo was fantastisch en voelde absoluut niet saai aan.
Zeker een aanrader.

Rafi Wolters

Theorie wordt goed uitgelegd! Zeker een aanrader.