Bromo

Priscilla

Spijt van! Mocht een voorkeursdatum aangegeven dat was mei, werd beloofd dat het max 2 weken kon verschuiven dus gereserveerd en betaald maar kreeg pas Praktijk examen in september ,5 maanden... Spijt van! Mocht een voorkeursdatum aangegeven dat was mei, werd beloofd dat het max 2 weken kon verschuiven dus gereserveerd en betaald maar kreeg pas Praktijk examen in september ,5 maanden verder! Vaak krijg je ze niet te pakken, bellen nooit terug en reageren niet op appjes. 4 uur les voor het praktijkexamen dat heeft ze lang niet gereden...van de 4 uur bijna 2 uur voor het cbr gewacht tot ze aan de beurt was.
Helaas gezakt..geen 100% slagingskans zoals beloofd.

Maaike Verdegaal

Ik heb erg goede ervaringen met Bromo. Door hun ben ik in 1x geslaagd met 2 fouten. Het is allemaal super goed geregeld en de oefenexamens en oefenopdrachten waren bijna identiek met het examen. Het... Ik heb erg goede ervaringen met Bromo. Door hun ben ik in 1x geslaagd met 2 fouten. Het is allemaal super goed geregeld en de oefenexamens en oefenopdrachten waren bijna identiek met het examen. Het was een goede geruststelling als je weet dat je goede informatie krijgt.

Sebastiaan ten Geusendam☆

Ik heb in totaal 2 keer de theorie cursus (inbegrepen bij het pakket wat je koopt) gedaan en in combinatie met een paar oefenexamens ben ik geslaagd! Grote aanrader naar mijn mening.

Zoë Kuipers

Theoriecursus is super! Na twee keer zakken toch een cursus gedaan. Ik dacht ik kan het wel zonder cursus. De lessen zijn heel leerzaam en je krijgt allerlei ezelsbruggetjes . Pas nu ken ik de... Theoriecursus is super! Na twee keer zakken toch een cursus gedaan. Ik dacht ik kan het wel zonder cursus. De lessen zijn heel leerzaam en je krijgt allerlei ezelsbruggetjes . Pas nu ken ik de theorie echt goed . Geslaagd met maar 2 foutjes 🥳🎉🙏

Boas van der Linde*

Ik ben super goed geholpen! 1 fout op mijn theorie examen en dus in 1x geslaagd🥳

Esli

Ik ben blij dat ik hier me theorie heb gedaan want dat voelt goed heb er veel van geleerd en waren heel duidelijk. Ik zou je hier aanrader geven om te leren want het is een goed bedrijf die je veel... Ik ben blij dat ik hier me theorie heb gedaan want dat voelt goed heb er veel van geleerd en waren heel duidelijk. Ik zou je hier aanrader geven om te leren want het is een goed bedrijf die je veel leert. Echt een aanrader

Shane ter heide

Duidelijk concept
In een keer mijn Theorie examen gehaald en bij vragen via de klantenservice en ook tijdens de cursus altijd duidelijk en netjes
Ik zou Bromo zeker weten aanraden aan...
Duidelijk concept
Ik zou Bromo zeker weten aanraden aan andere mensen en aan mensen om me heen !!!

Romy

Goeie lessen, duidelijke uitleg. Je kan de theorie ook online volgen. Na 4 theorie lessen heb ik mijn examen in 1 keer gehaald.