Bromo

Milan van Veen

Bromo is een perfect bedrijf als je een scooterrijbewijs wilt. Ze helpen je echt perfect met het voorbereiden van je examen! Ik ben door hun in 1 keer geslaagd voor mijn theorie examen en voor de... Bromo is een perfect bedrijf als je een scooterrijbewijs wilt. Ze helpen je echt perfect met het voorbereiden van je examen! Ik ben door hun in 1 keer geslaagd voor mijn theorie examen en voor de praktijk, alles binnen twee maanden. Dank jullie wel Bromo!!

Joran

3 weken geleden aangemeld voor de praktijk ik ben vandaag geslaagd!!! Super bedankt Fred de beste praktijkinstructeur!!!😁👍

Milan van der Veen

Na verschillende pogingen om zelfstandig het theorie-examen te doen datgeen dat niet lukte is met Bromo wel in 1x gelukt. De lessen waren leerzaam vol tips en ezelsbruggetjes. Bromo in 1 woord:... Na verschillende pogingen om zelfstandig het theorie-examen te doen datgeen dat niet lukte is met Bromo wel in 1x gelukt. De lessen waren leerzaam vol tips en ezelsbruggetjes. Bromo in 1 woord: TOP
Nu nog de praktijk en dan kan ik eindelijk gaan genieten van mijn scooter ritjes en vooral veel veilige kilometers maken.

Carolina

Vorige week kwam ik een advertentie tegen van bromo.nl ik had gelijk contact opgenomen omdat ik ook super scherpe prijzen zag, ik wou mijn kans niet missen, en kocht een compleet pakket, ik kon... Vorige week kwam ik een advertentie tegen van bromo.nl ik had gelijk contact opgenomen omdat ik ook super scherpe prijzen zag, ik wou mijn kans niet missen, en kocht een compleet pakket, ik kon gelijk inplannen wanneer ik mijn theorie-examen wou doen, 1 week later in 1x geslaagd door bromo super blij🥳🥳🥳

britt

Mijn zoontje ( Jayden ) heeft zijn theorie en praktijk examen voor zijn scooter rijbewijs hier gedaan en was voor beide in één keer geslaagd. Ik schrijf niet snel een review maar ik wil Bromo toch... Mijn zoontje ( Jayden ) heeft zijn theorie en praktijk examen voor zijn scooter rijbewijs hier gedaan en was voor beide in één keer geslaagd. Ik schrijf niet snel een review maar ik wil Bromo toch even een groot compliment geven. Wij raden dit bedrijf zeker aan!

Melike

Dit was mijn eerste les, ik was nerveus. maar mijn examentraining docent Nilan heeft dat erg snel weggenomen met goede persoonlijke uitleg en brengt alles vriendelijk en duidelijk.

ik ben...

ik ben denk ik volledig klaar voor mijn examen. zeker een aanrader als je van persoonlijke aandacht houd!

Van Staveren

Zeer prettig bedrijf. Afgelopen week aangemeld en eind oktober examen doen. Klantenservice staat je vriendelijk te woord. Eindelijk een bedrijf dat levert wat wordt beloofd

Pieter

Duidelijk en leuk uitgelegd, veel
simpele ezelsbruggetjes zodat ik beter onthou en was ook niet saai. Meestal kan ik nooit goed opletten maar dit was leuk gedaan waardoor ik bij de les bleef