Bromo

Evangelia

Geweldig! Hele goeie uitleg en heel leerzaam. De lessen zelf zijn ook leuk :)! Echt om aan te raden

Boelhouwers

Ik heb aan zowel de online cursus mee gedaan als aan de klassikale cursus en beiden echt super duidelijk, binnen 1 cursus eigenlijk alles meteen al door. Bij vragen wordt het weer uitgelegd tot je... Ik heb aan zowel de online cursus mee gedaan als aan de klassikale cursus en beiden echt super duidelijk, binnen 1 cursus eigenlijk alles meteen al door. Bij vragen wordt het weer uitgelegd tot je het wel snapt was echt heel fijn is voor iemand zoals ik met faalangst. Ook het maken van afspraken gaat super simpel en hoef je dus echt geen technicus voor te zijn! Ik kan super snel mn examens doen , oftewel ik ben echt een super tevreden klant die vol zelfverzekerd naar haar examens toe gaat!

Elize

Ik vond het een super docent en door hem ben ik geslaagd ga zeker allemaal bij hem les nemen

Job

Helemaal top, metteen ij 1x geslaagd voor me brommer praktijkexamen. Goeie lessen

Jade

Goede ervaring! Alles snel en makkelijk geregeld, en natuurlijk in 1 keer gehaald.

Floortje Fokker

De Lessen voor u praktijk examen zijn zeer aangeraden bij dit bedrijf. Een hele fijne ervaring en ook nog is in 1 keer geslaagd! Aardige instructeur en een fijne belevenis!
Zou zeker hier...
Zou zeker hier inschrijven om in 1 keer u scooter praktijk examen te halen!!!

Lars

Geweldige uitleg weet alles binnen 1les geweldige docent jeffrey

Cas

Goede les gehad, duidelijke instructeur en een leuke docent!!