Bromo

Wendy

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed instructeur hebben geduld bij het les geven

Isabella

Isabella D

Vandaag mijn eerste les gehad. Ben zeer tevreden, de materie werd erg grondig doorgenomen met veel aandacht!

Shayenna van der Heide

Tijdens de pauze van de theorieles schrijf ik dit. De lesstof is best pittig, maar de docent legt het heel begrijpelijk uit met veel ezelsbruggetjes. We worden betrokken door de gestelde vrqgen... Tijdens de pauze van de theorieles schrijf ik dit. De lesstof is best pittig, maar de docent legt het heel begrijpelijk uit met veel ezelsbruggetjes. We worden betrokken door de gestelde vrqgen waarop we kunnen antwoorden in de chat
Dit maakt de lessen interactief en allesbehalve saai. De pauzes tussendoor zijn ook even fijn omdat er veel info op je af komt. Ik zou dit bedrijf zeker aanradrn!

Kas bogaert

Heb binnen een paar uur veel geleerd voer scooter theorie heel fij

Tieme Rook*

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn theorie examen. Ik vond het aan het begin best lastig maar na 1 cursus van Bromo snapte ik het beter en was het genoeg om in 1 keer mijn examen te halen. ik raadt... Ik ben vandaag geslaagd voor mijn theorie examen. Ik vond het aan het begin best lastig maar na 1 cursus van Bromo snapte ik het beter en was het genoeg om in 1 keer mijn examen te halen. ik raadt iedereen aan om te kiezen voor Bromo. En de cursussen te volgen! Die cursussen maken het echt heel makkelijk voor je!

Jill Caspers

Binnen een paar uur heel veel kennis binnen gekregen. Ik denk dat k ga slagen.

Jason

Goede cursus. Leuke docent en veem ruimte voor vragen

Jasper

Goede ervaring vriendelijk personeel goed tempo goede uitleg