Bromo

Sewashni*

De cursus voor je scooter theorie is top. Je krijgt heel duidelijk en op een goed tempo uitleg. De theorie zelf wordt door middel van vragen gegeven en dat is is super fijn. Ik raad deze cursus... De cursus voor je scooter theorie is top. Je krijgt heel duidelijk en op een goed tempo uitleg. De theorie zelf wordt door middel van vragen gegeven en dat is is super fijn. Ik raad deze cursus sowieso aan iedereen aan die voor zijn scooter theorie wilt gaan.

Dylan Verveer

Mijn ervaring was zeer goed, omdat de leraar alles goed uitlegde, alle vragen beantwoordde die gesteld werden en ook de leerlingen erbij betrok.

melvin

Ik vond het een erg goede curses, je werd goed geholpen en er werd veel uitgelegd

noah

Super fijne ervaring met Bromo gehad. Ze leggen alles super goed uit en laten je veel vragen beantwoorden. Dit was een super fijne manier van leren zo haal je in een keer je rijbewijs.

Dorette Bergmans

Erg tevreden over bromo, het bedrijf heeft duidelijke cursussen waardoor je in mijn mening goed voorbereid bent voor je examen. Ook wordt je theorie examen snel ingepland.

Ibrahim Karadirek

Ik vond het beter rijschool dat is mijn mening van me zelf ik heb veel geleerd van deze rijschool