Debora

Ik heb veel gehad aan de theoretische achtergrond.
ik heb minder gehad aan de uitleg van de trainer.
Ik heb veel gehad aan de theoretische achtergrond.
ik heb minder gehad aan de uitleg van de trainer.
ik heb veel gehad aan de oefening met de acteur en aan oefeningen met de andere deelnemers.
ik vond de trainer lui en weinig leidend. hij bracht weinig structuur aan als iemand uitweidde. zijn telefoon bleef maar plingen en om drie uur had hij zijn navigatie al aangezet en begon deze luidkeels de route naar huis te verkondigen. de helft van de mensen overslaan bij een oefening vanwege tijdgebrek maar vervolgens wel een uur vroeger dan de eindtijd klaar zijn vind ik ook gek.
weinig invoelend bij de opmerking van een van de dames die geen kinderen heeft maar ze graag gehad had; ach, kinderen hebben heeft ook niet alleen maar voordelen hoor. ik vond dit enorm niet passen bij de inhoud van de training. hij nuanceerde het daarna iets maar ik vond het kwetsend om te horen.
de accommodatie op zich was prima, eten en drinken was goed, maar een van de keren was niet duidelijk dat er toch eten en drinken geserveerd zou worden. in de mailing stond van niet dus iedereen had eten en drinken bij zich maar we kregen (en betalen) vervolgens toch lunch.

Mieke

Ik vond het geen goede training, ik ben afgehaakt na twee keer. Het was veel gepraat over niks eigenlijk, de samenstelling van de groep lag ook erg ver uit elkaar qua sturen op afstand. Het boek... Ik vond het geen goede training, ik ben afgehaakt na twee keer. Het was veel gepraat over niks eigenlijk, de samenstelling van de groep lag ook erg ver uit elkaar qua sturen op afstand. Het boek vond ik wel goed. Ik zou deze training niet aanraden, het is te weinig concreet en biedt weinig nieuwe inzichten. helaas, niet wat ik gewend ben van Boertien.

Christel

Het was een 7. Ik vond de start wat traag en het was niet heel vernieuwend, maar ik had wellicht wat andere verwachtingen.

Bram

Goede cursus waar je veel handvatten leert om je gespreksvaardigheden te verbeteren. Het is wel een pre om dit klassikaal te doen nu met Covid19 snap ik dat het niet mogelijk is. Maar deze cursus... Goede cursus waar je veel handvatten leert om je gespreksvaardigheden te verbeteren. Het is wel een pre om dit klassikaal te doen nu met Covid19 snap ik dat het niet mogelijk is. Maar deze cursus komt beter tot zijn recht als je het klassikaal volgt.

Docente heeft veel kennis en ervaring. De lesinhoud was vooraf al gedeeld via een syllabus. De opdrachten tijdens de online training voegden daar voor mijn gevoel niet zoveel toe.

Harry

Lesinhoud voldoende, docent veel kenneis gaf duidelijke info en voorbeelden. Jammer dat de cursus online werd gegeven(maar het is niet anders)

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Beste Harry,
Hartelijk dank voor het achterlaten van je review en beoordeling!
Beste Harry,
Hartelijk dank voor het achterlaten van je review en beoordeling!
We zijn blij te lezen dat de lesinhoud passend is geweest en de docent voor jou een goede aansluiting heeft gemaakt tussen de lesstof en de praktijk. We kunnen ons voorstellen dat de wijziging van klassikaal naar Virtual Classroom als gevolg van de Corona situatie even omschakelen is geweest. Dank je wel voor je flexibiliteit en vertrouwen in onze organisatie!
Boertien Vergouwen Overduin

Enorm veel van Marijke geleerd. In een paar dagen een goede indruk gekregen van het gehele scala van projectmanagement. Nu veel meer handvaten om een project te leiden/sturen/bijsturen.

Ik vond het werken in de Virtual Classroom (Vittero?) niet optimaal werken. Grote verbetering na Dag 1 toen we overstapten naar Teams. Daarnaast kan de documentatie binnen E-Connect overzichtelijker. De documenten waren bijvoorbeeld per lesdag beschikbaar gesteld, terwijl het praktischer is om één bibliotheek te hebben.

Frens

Geweldige opleiding zeer fijne docenten.
volgende cursussen zeker bij Boertien.

Bedankt.
Ing. Frens van der Zanden

Rianne

Prima, ik had meer interactie via e connect verwacht. Factuur klopt niet omdat de eerste cursus dag geen lunch werd verzorgd. Ik ontvang graag een andere factuur. Ik heb veel geleerd. We hadden een... Prima, ik had meer interactie via e connect verwacht. Factuur klopt niet omdat de eerste cursus dag geen lunch werd verzorgd. Ik ontvang graag een andere factuur. Ik heb veel geleerd. We hadden een docent die uitermate goed op de hoogte is van zijn vakgebied.

Goede docent. Deze man kon ondanks dat de cursus online werd gegeven prima de cursus online geven.