Renate Mechtilde Geralda

Training sluit aan bij mijn persoonlijke ontwikkeling niet beroepsmatig.

Marloes

Ik heb de training als zeer leuk en leerzaam ervaren. Ik heb veel geleerd en een aantal zaken kan ik zeker toepassen in mijn werk. Er zijn veel onderwerpen besproken en tijdens de trainingsdagen... Ik heb de training als zeer leuk en leerzaam ervaren. Ik heb veel geleerd en een aantal zaken kan ik zeker toepassen in mijn werk. Er zijn veel onderwerpen besproken en tijdens de trainingsdagen hebben wij ook zelf opdrachten moeten maken.
Mariëlle weet waar ze over praat en kan de informatie goed overbrengen.

Bart

Erg fijn dat we met een kleine groep waren, genoeg aandacht voor persoonlijk ingebrachte casussen. Ook genoeg tijd om te sparren over hoe te handelen in lastige gesprekken.

Duidelijk les. Locatie wat minder (verre afstand). Lesmateriaal duidelijk en overzichtelijk.

Marc

MAteriaal ok. Sessies samen en rollenspellen met acteur heel nuttig en pas het dagelijks toe in mijn werk

Sanne

Training was heel goed verzorgd door Bert! Was heel erg leerzaam en een hele fijne docent!

Martien

Lesinhoud: sluit heel goed aan bij mij dagelijkse praktijk (structuur, stijl, argumenten, kanttekeningen)
lesmateriaal: ik vond het prima materiaal, overzichtelijk en passend bij de...
lesmateriaal: ik vond het prima materiaal, overzichtelijk en passend bij de onderwerpen. Ik vond de opdrachten begrijpelijk, leuk en leerzaam en niet te uitgebreid.
locaties: digitaal (Teams) gaat prima. Wel waren er wat verbindingsproblemen met beeld en geluid bij verschillende cursisten.
impact op werk: ik heb de tips direct toe kunnen passen in rapporten waar ik mee bezig was.
impact op privé: geen opmerkingen

Hans

Goede samenhang tussen de training en de interactie met de deelnemers, dat kan alleen fysiek op locatie zo zijn!
De trainingsdagen sloten niet geheel aan op de uitgereikte hand- en werkboeken, deze werden vooral als naslagwerk gebruikt. De kennis en inzichten van de trainer gaven een praktische invulling van de training, wat bijdraagt aan de interactie met en tussen de deelnemers.
Voldoende nieuwe kennis en inzichten om in de praktijk ten uitvoer te brengen!