De training sloot goed aan bij mijn wensen. De informatie was goed en duidelijk en bruikbaar in alle facetten van het dagelijks leven.

Nils

Boeiende en intensieve training. Door de vele praktijkoefeningen en rollenspellen krijg ik goed de mogelijkheid om met gedrag te experimenteren. Tussen de drie trainingsdagen zaten elke keer twee... Boeiende en intensieve training. Door de vele praktijkoefeningen en rollenspellen krijg ik goed de mogelijkheid om met gedrag te experimenteren. Tussen de drie trainingsdagen zaten elke keer twee weken, wat mij de kans gaf om de training gelijk in de praktijk toe te passen.

Samantha

Ik vond het een goede en duidelijke training. Het was niet zo dat je alles voorgekauwd kreeg. Maar omdat je veel met je klasgenoten bezig bent, ontvang je veel input en leer je van de ervaringen die... Ik vond het een goede en duidelijke training. Het was niet zo dat je alles voorgekauwd kreeg. Maar omdat je veel met je klasgenoten bezig bent, ontvang je veel input en leer je van de ervaringen die zij met je delen.

Goede training. Goede opbouw.
In verband met kleine groep veel persoonlijke aandacht.

A van den Heuvel / Nationale-Nederlanden

Prima niveau; top trainster!

Een goede training om de kennis op te frissen en nieuwe informatie te vergaren. Opgedane kennis is makkelijk om te zetten in de praktijk. Samenwerking met medestudenten, de sfeer en veiligheid in de... Een goede training om de kennis op te frissen en nieuwe informatie te vergaren. Opgedane kennis is makkelijk om te zetten in de praktijk. Samenwerking met medestudenten, de sfeer en veiligheid in de groep heeft ertoe bijgedragen dat we ons zelf konden zijn. Feedback is niet alleen gegeven door de trainer. Alle studenten stonden ervoor open.

Rebecca Daalhuizen

Zeer leerzaam en een hele fijne docent! Stof makkelijk te begrijpen en kan je meteen toepassen.