Nienke

Het was een zeer leerzame training. De manier van training geven heeft ervoor gezorgd dat je je goed realiseert hoe je communiceert en overkomt. Ik heb daarbij een aantal goede technieken opgedaan... Het was een zeer leerzame training. De manier van training geven heeft ervoor gezorgd dat je je goed realiseert hoe je communiceert en overkomt. Ik heb daarbij een aantal goede technieken opgedaan die ik nu moet gaan toepassen. Het is een basis training, maar we zijn al echt de diepte in gegaan en dat vond ik fijn. Fijn dat de lessen niet enkel bestonden uit het bespreken van de theorieën en de rollenspellen. Goede balans. Ik heb de training als erg prettig en leerzaam ervaren.

Alies

Ik vond de training erg leerzaam. De docent gaf goed uitleg.

Ik vond de training erg leerzaam. De docent gaf goed uitleg.

ik kon de training niet volgen via de laptop van mijn werk ivm de beveiliging erop. Gelukkig heb ik zelf een laptop en heb de training zo gevolgd. Het was fijner geweest als vooraf bij aanmelding van de online training al wordt gecommuniceerd dat we moeten checken of de opleiding op een werklaptop mogelijk is. en dat er gekozen wordt voor bv alleen Teams. Die is ook te installeren op een prive-laptop. Nu hebben we gewerkt met Vitero, Zoom en Teams. Vitero werkt op zich ook prima maar niet op een werklaptop.

Goede training, fijne docente die het goed wist uit te leggen en met de juiste oefeningen kwam. Digitale trainingen zijn niet mijn ding, maar wel begrijpelijk in deze tijd.

Lydia

De docent zorgde er met oefeningen en opdrachten voor dat de informatie niet abstract bleef maar concreter werd. Op het werk heb ik gehoord dat collega's het nu prettiger vinden om met mij samen te... De docent zorgde er met oefeningen en opdrachten voor dat de informatie niet abstract bleef maar concreter werd. Op het werk heb ik gehoord dat collega's het nu prettiger vinden om met mij samen te werken. De digitale classroom gaf wel wat problemen. Soms was het geluid opeens weg of heel schokkerig.

Jojan

Het was een verhelderende training waar ik met plezier op terug kijk.
De oefeningen die we hebben gedaan gaven meer inzicht in hoe je ook kunt schrijven.
De interactie tussen Sophie en ons...
Het was een verhelderende training waar ik met plezier op terug kijk.
De interactie tussen Sophie en ons gedurende de dag vond ik geweldig.

Renate

Ik vond de cursus erg leerzaam en goed toepaspaar in de praktijk.

De driedaagse training heb ik als zeer prettig ervaren; dit kwam met name door de trainer (zijn houding en manier van opbouwend feedback geven) en de samenstelling van de groep. Vanaf dag 1 was er... De driedaagse training heb ik als zeer prettig ervaren; dit kwam met name door de trainer (zijn houding en manier van opbouwend feedback geven) en de samenstelling van de groep. Vanaf dag 1 was er een veilig sfeer en vooral de opbouw van de lesdagen vond ik goed. Ik zag er in eerste instantie tegenop, maar uiteindelijk bleek het tegen verwachtingen in juist leuk te zijn. Er werd niks geforceerd, je mocht gewoon jezelf blijven en daar werd heel goed op geanticipeerd. Verder waren er voldoende pauzes tussendoor en de snelheid (en diversiteit/balans theorie/praktijk) waarmee er les werd gegeven, maakte het dat je toch redelijk goed aangehaakt bleef. Maar vooral mijn complimenten aan de trainer waardoor ik me snel op mijn gemak voelde en dankzij zijn leswijze op mijn eigen tempo veel heb kunnen leren daardoor. De balans tussen theorie en praktijk was goed; hierdoor kon je direct de theorie toepassen en oefenen in de praktijk. Deze training heeft me ook weer een bevestiging gegeven waar ik nog aan moet werken, zowel privé als op werkgebied. Ik zou deze training ook aan andere mensen aanraden.

Jarek

De trainer heeft het online trainen goed in de vingers. Voldoende pauzes en ontspannen sfeer.
Inhoudelijk op goed niveau en genoeg uitdaging om te oefenen.
Ook het samenspel met de acteur...
Inhoudelijk op goed niveau en genoeg uitdaging om te oefenen.
Ook het samenspel met de acteur is online zeer goed te doen en dan met name in MS TEAMS.
Over all zeer tevreden.

Ruud

Enthousiasmerende docent heeft een hele leuke training verzorgd die in de praktijk toepasbaar is.