Lesinhoud en lesmateriaal was interessant. Docent wist de aandacht goed te behouden en gaf iedereen de kans om zijn zegje te doen. Er was voldoende ruimte en tijd op individueel gebied om je vragen... Lesinhoud en lesmateriaal was interessant. Docent wist de aandacht goed te behouden en gaf iedereen de kans om zijn zegje te doen. Er was voldoende ruimte en tijd op individueel gebied om je vragen te stellen en eigen situaties uit te werken. De locatie, groep en de sfeer was top!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Fijne docent, die inspeelt op waar de groep behoefte aan heeft. Komt met veel voorbeelden, en houd de groep actief bezig! Heb de cursus als zeer fijn bevonden, en ben hierdoor zeker informatie... Fijne docent, die inspeelt op waar de groep behoefte aan heeft. Komt met veel voorbeelden, en houd de groep actief bezig! Heb de cursus als zeer fijn bevonden, en ben hierdoor zeker informatie rijker die ik daadwerkelijk kan toepassen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Eline

Ontzettend enthousiaste trainers die hun liefde voor het vak goed weten over te brengen. Training sluit niet 100% bij mijn huidige werk aan maar onderdelen en ervaringen hiervan kan ik zeker... Ontzettend enthousiaste trainers die hun liefde voor het vak goed weten over te brengen. Training sluit niet 100% bij mijn huidige werk aan maar onderdelen en ervaringen hiervan kan ik zeker meenemen. Daarnaast heeft het mij veel zelfvertrouwen gegeven om ook in de toekomst hiermee verder te gaan.
Trainers zijn nog wel geneigd om van de opgegeven theorie af te wijken, waardoor verwachten van de inhoud en realiteit niet met elkaar overeenkomen (onderdeel Trainingsprogramma's ontwikkelen).

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat de training goed is bevallen! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis. Verder nemen we je feedback intern met ons mee.
Met vriendelijke groet,...
Boertien Vergouwen Overduin

Goede opleiding, divers theorie kwam aan bod waarbij de docent in speelt op de behoefte. Leuk om met een acteur te oefenen. Niks op aan te merken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee.
Boertien Vergouwen Overduin

Ik vond het twee erg leerzame dagen zeker ook door met elkaar en met de acteur te oefenen. Ik geloof in het effect en de voordelen van deze manier van coachen.
De twee weken tussen lesdag 1 en...
De twee weken tussen lesdag 1 en lesdag 2 zou bij mijn voorkeur 3 weken moeten zijn om iets meer in de praktijk te kunnen oefenen.
Jammer dat er geen vervolg training is, dan kan het op deze manier nog meer beklijven en aangescherpt worden. Nadeel is namelijk dat deze cursus geen verplicht onderdeel is, als je collega's niet gaan heb je geen sparringpartners.
Bij deze lesdag zou ik (daarom) graag een derde dag willen na 6 mnd. Om op deze manier nog eens de puntjes op de i te kunnen zetten en te sparren met 'gelijkgestemden'

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee. Verder nemen we je feedback intern met ons mee.

Veel leesmaterial, professioneel docent

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve review.
Boertien Vergouwen Overduin

Hele fijne training. Je krijgt tools uitgereikt die je bij moeizame gesprekken kan toepassen. Ook de ruimte om dit uit te proberen en ervaren hoe jezelf bij de anderen kan overkomen. Tempo is hoog... Hele fijne training. Je krijgt tools uitgereikt die je bij moeizame gesprekken kan toepassen. Ook de ruimte om dit uit te proberen en ervaren hoe jezelf bij de anderen kan overkomen. Tempo is hoog genoeg wat de training continu boeiend houdt.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je feedback.

Rogier

Geweldig!!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je deelname, Rogier!
Boertien Vergouwen Overduin

Ontzettend leuke, sympathieke en gedreven trainer! De informatie die we leerden was net iets te 'basic' voor een goede aansluiting op mijn beroepspraktijk. Dat verwachtte ik al omdat ik de... Ontzettend leuke, sympathieke en gedreven trainer! De informatie die we leerden was net iets te 'basic' voor een goede aansluiting op mijn beroepspraktijk. Dat verwachtte ik al omdat ik de cursusvariant van 1 dag deed ipv van 2 of meerdere dagen in verband met de data of niet beschikbaar zijn van de andere varianten, maar het was desalniettemin wel een goede opfrisser!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed om te horen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je positieve feedback.

Paul

Heel waardevolle training. Erg goede en kundige docent die vrijwel zonder PPT slides de dag begeleidde. Voldoende afwisseling passief, actief. Echt goed om in 1 dag een inzicht te krijgen in het... Heel waardevolle training. Erg goede en kundige docent die vrijwel zonder PPT slides de dag begeleidde. Voldoende afwisseling passief, actief. Echt goed om in 1 dag een inzicht te krijgen in het vakgebied dat op veel vlakken (als coach, maar ook als leidinggevende, werknemer en ook prive) van waarde is. Veel dank.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback, Paul! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.