Ina

Zeer goede positieve enthousiaste training, met goed gevarieerde en boeiende les.
Leuke gemeleerde groep studenten.
Voorlichting over locaties is wat vaag, doe het gewoon standaard in...
Leuke gemeleerde groep studenten.
Voorlichting over locaties is wat vaag, doe het gewoon standaard in Utrecht mooi centraal.

Ard

Prima docent, met grote zorg voor een veilige leeromgeving als groep. Goede insteek om de theorie te beperken tot de belangrijkste punten en verder "zie boek" te hanteren, zodat er veel tijd was... Prima docent, met grote zorg voor een veilige leeromgeving als groep. Goede insteek om de theorie te beperken tot de belangrijkste punten en verder "zie boek" te hanteren, zodat er veel tijd was voor het opdoen van praktijkervaring.

Ik had meer verwacht van de opleiding. Zo werd er weinig aandacht besteed aan voeding en leefstijl. Ik vond dat er teveel werd ingegaan op gedrag en individuele zaken.

Rita

Ik heb veel geleerd tijdens deze training en ga de tips zeker gebruiken.

Liesbeth

Heel praktisch toepasbaar. Fijne docent die zorgde dat iedereen zich veilig voelde en meedeed.

Docent was goed, materiaal presenteren sluit minder aan bij de tegenwoordige praktijk (hybride presenteren).

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen je tijd en moeite om een review te schrijven. Dankzij jouw review kunnen we onze service blijven verbeteren.

Guus

Helaas moest ik me ziek meldden voor de 1e dag , na contact met BVO bleek dat de afspraak met Rabo is gemaakt om geen annulering toe te staan. Dat is op z'n minst teleustellend.
Ik had gehoopt...
Ik had gehoopt deze 2 daagse training op een ander moment te kunnen doen, maar herplannen was geen optie.
Wel kan ik de materialen ontvangen en zelf gaan bestuderen, maar dat is natuurlijk minder interessant.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat jammer om te horen, Guus. Helaas kunnen wij hier verder geen uitspraken over doen via dit kanaal. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het... Wat jammer om te horen, Guus. Helaas kunnen wij hier verder geen uitspraken over doen via dit kanaal. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Boertien Vergouwen Overduin

De opleiding werd super fijn en op een leuk manier gegeven. Locatie was perfect met een heerlijk lunch erbij. Wat ik kan meenemen vanuit de opleiding als bagage is om meer door te vragen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.