Hans

De training Adviesvaardigheden is mij erg goed bevallen. De trainster was erg kundig en ervaren in de materie en kon deze goed overbrengen op de cursisten. Het was prettig om opgefrist te worden... De training Adviesvaardigheden is mij erg goed bevallen. De trainster was erg kundig en ervaren in de materie en kon deze goed overbrengen op de cursisten. Het was prettig om opgefrist te worden over de aspecten die de basis zijn voor het voeren van een adviesgesprek. De samenstelling van de trainingsgroep was mooi gevarieerd (verschillende bedrijven en functies) en ook van de situaties en ervaringen van andere cursisten was veel te leren. Het oefenen van gesprekken met de actrice beviel erg goed en heeft veel nieuwe inzichten opgeleverd die goed in de praktijk kunnen worden gebracht. Wat mij betreft zou de focus nog meer op het oefenen van gespreken (eventueel samen met een acteur) mogen komen te liggen en minder op de theorie. Maar al met al was de training erg goed in balans. De locatie voor deze training was prima, de lunch was heerlijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Praktisch, nuttig, direct in eigen praktijk toepasbaar
docent sloot goed aan bij de behoeften van de deelnemers
fijne combinatie tussen uitleg/theorie en zelf toepassen

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.
Boertien Vergouwen Overduin

Eerste training was veel theorie zodat we de tweede trainingsdag meer met de praktijk aan de slag konden gaan. Dit was erg fijn. Met de tweede dag waren er helaas niet veel mensen met een casus... Eerste training was veel theorie zodat we de tweede trainingsdag meer met de praktijk aan de slag konden gaan. Dit was erg fijn. Met de tweede dag waren er helaas niet veel mensen met een casus waarmee we verder konden werken. Ook niet iedereen had er evenveel zin in en die werden ook niet goed betrokken op het moment dat het nodig was. Dit leidde erg af.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training op de tweede dag niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons... Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training op de tweede dag niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!

Saskia

NLP is altijd nuttig. De docent is prettig. Praat wel graag maar de tweede dag hebben we goed kunnen oefenen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen, Saskia! We waarderen je review.

Irma

Lesmateriaal prima. Goed kunnen oefenen met de acteur.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Irma!
Boertien Vergouwen Overduin

Prettige trainer. hij wilt absoluut geen docent genoemd worden. Zal hij zelf zei: Ik ben geen docent!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!

Hariette

Kleine groep, diversiteit aan deelnemers, wat mooie inzichten gaf. De docent maakte het echt persoonlijk en speelde goed op verschillende situaties in! Ik heb de werkwijze als heel prettig ervaren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt, Hariette!

Simon

De docent toonde veel interesse in de werkzaamheden van iedereen en waar iedereen behoefte aan had. Daarbij werd er leuk gebruik gemaakt van energizers en deed iedereen actief mee. Ik zal de lessen... De docent toonde veel interesse in de werkzaamheden van iedereen en waar iedereen behoefte aan had. Daarbij werd er leuk gebruik gemaakt van energizers en deed iedereen actief mee. Ik zal de lessen uit de training sowieso meenemen voor in mijn werk en privé.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed te horen, Simon. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Digna

De docent heeft veel praktijkervaring, echter leest veel op en de diepte wordt door de deelnemers ingebracht (waar de trainer bij aanhaakt). Het lesmateriaal is matig, De teksten in het werkboek... De docent heeft veel praktijkervaring, echter leest veel op en de diepte wordt door de deelnemers ingebracht (waar de trainer bij aanhaakt). Het lesmateriaal is matig, De teksten in het werkboek vallen tegen qua toepasbaarheid van de opdracht. Voor de gezamenlijke huiswerkopdracht werd tekst-input gevraagd van de deelnemers vanuit de werksituatie (waarmee de opdracht gedaan moest worden), maar de deelnemers werken bij instanties waarvan het leesmateriaal niet gedeeld mag worden. Dit werd opgemerkt aan einde 1e trainingsdag maar werd in de daarop volgende dagen niet op geanticipeerd. Effectiever is het om de trainer deze teksten te laten faciliteren en de stappen in de opdracht toe te wijzen.
De locatie is goed verzorgd.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback, Digna. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Digna. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Boertien Vergouwen Overduin

Ik vond de stof uit het boek erg interessant. De training zelf bood echter geen toegevoegde waarde ten opzichte van alleen het boek lezen. Mijn inziens kwam dit door de docente. Ze was niet in staat... Ik vond de stof uit het boek erg interessant. De training zelf bood echter geen toegevoegde waarde ten opzichte van alleen het boek lezen. Mijn inziens kwam dit door de docente. Ze was niet in staat om een helder verhaal over NLP over te brengen, het lukte haar niet om context aan te brengen waardoor veel zaken (modellen, theorieën, oefeningen) uit het niets leken komen, of pakkende voorbeelden te geven van NLP in de praktijk. Daarbij was de docente tijdens de meeste oefeningen die de getrainde moesten uitvoerenerg afwezig en bezig achter haar laptop ipv het begeleiden van de oefening.
Ik vond dit erg jammer. Ik had gehoopt op een training waarbij NLP meer zou gaan leven. Mijn inziens zou dit ook zeker mogelijk moeten zijn gezien de stof die erg interessant is en zeker mogelijkheden biedt om een goede inhoudelijke training neer te zetten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
Boertien...