Sharina

Hele fijn training!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt, Sharina!
Boertien Vergouwen Overduin

De training 'zelfverzekerd presenteren' heeft mij zeer positief verrast. Dit komt grotendeels door de docent. Duidelijk een kundige man en erg inspirerend! Daarnaast heeft hij echt oog voor de... De training 'zelfverzekerd presenteren' heeft mij zeer positief verrast. Dit komt grotendeels door de docent. Duidelijk een kundige man en erg inspirerend! Daarnaast heeft hij echt oog voor de studenten en speelt in op de behoeften.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Boertien...

Bjorn

Nuttige training met een fijne en enthousiaste docent.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent, Bjorn. We zullen je compliment intern doorzetten!
Boertien Vergouwen Overduin

Ik heb de training verkeerd ingeschat. Het verwachtingspatroon was dus anders. Ook meer op abstract niveau. De titel suggereert ook een brede opvatting. Zo suggereert "in de veranderende wereld"... Ik heb de training verkeerd ingeschat. Het verwachtingspatroon was dus anders. Ook meer op abstract niveau. De titel suggereert ook een brede opvatting. Zo suggereert "in de veranderende wereld" meer dan alleen een blik op de eigen organisatie. Ik heb niets aan de training gehad. Ik heb niets nieuws gehoord. Maar dat betrek ik ook op mijzelf en een betere voorbereiding had mijn verwachtingspatroon wellicht veranderd. En annulering van mijn deelname tot gevolg gehad.
Ondanks inzet en goede bedoelingen vond ik de docent niet sterk. Ik kon geen enkele lijn of structuur in zijn betoog herkennen. Het was veel zenden en geven van welgemeende goede tips die naar mijn indruk vooral persoonlijk van aard waren en niet onderbouwd door de reader. De inhoud van de reader komt ook niet overeen met de inhoud van de dag.
De groepsgrootte maar vooral de diversiteit in "ervaring en denkniveau (zonder lullig te willen zijn)" maakt het ook moeilijk om structuur te kunnen geven aan zo'n dag. Er was bij enkelen behoefte aan praktische tips en die kregen de aandacht die ze verdienden. Misschien hebben zij er wat aan gehad.
Ik heb best een gezellige dag gehad en leuk gekletst maar ik heb het geenszins als opleidingsdag ervaren. Ik heb eerder een BVO opleiding bijgewoond. De trainer vond ik toen sterk en die heeft het vanuit haar persoon voor mij zinvol gemaakt. Maar inhoudelijk vond ik dit destijds ook geen sterk verhaal. Kortom: ik zal me niet me niet weer aanmelden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...

Gintare

Top docent!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Gintare! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jolanda

Veel geleerd, zeker door het oefenen met de mede-studenten in eigen situaties. Prima docent, lesinhoud helder. De E-learning vond ik niet prettig werken. Kostte me veel tijd om de juiste opdrachten... Veel geleerd, zeker door het oefenen met de mede-studenten in eigen situaties. Prima docent, lesinhoud helder. De E-learning vond ik niet prettig werken. Kostte me veel tijd om de juiste opdrachten te vinden. Het heeft een positief effect op de manier van communiceren naar collega's, maar ook 'nee' zeggen in de privésfeer, omdat ik de juiste handvatten heb gekregen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback, Jolanda. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Jolanda. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Wim

Wat een heerlijk leerzame en ontspannen training; persoonlijk en doelgericht toepasbaar, met veel praktijkvoorbeelden en inlevingsvermogen van de trainer. Top!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Wim!
Boertien Vergouwen Overduin

Ik heb de cursus heel leerzaam gevonden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!

Gabe

Training correct Nederlands was een zeer leerzame training waarbij de laatjes in je hoofd weer open werden getrokken. De groep was veelzijdig en er was veel respect voor elkaar waarbij er een mooie... Training correct Nederlands was een zeer leerzame training waarbij de laatjes in je hoofd weer open werden getrokken. De groep was veelzijdig en er was veel respect voor elkaar waarbij er een mooie sociaal veilige omgeving was. De docent was zeer kundig en ging respectvol met de cursisten om. Ik heb veel geleerd in deze training. Dankjewel MC grtjes Gabe

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Prima!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je positieve recensie!