Ik had al eerder kennisgemaakt met feedback geven en ontvangen (via het 4G-model), maar het oefenen met een trainingsacteur is van ongeëvenaarde waarde.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Marco

Goede fijne training met een leuke groep en goede trainster en actrice.
Waardevolle dag en genoeg info en handgrepen voor gebruik en ter reflectie.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt, Marco!

Pascal

****

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!
Boertien Vergouwen Overduin

Het werkboek was waardeloos sloot in niets aan op de les. En er stond veel informatie in die voor onze training niet relevant was.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Boertien Vergouwen Overduin

E-connect draagt niet bij bij deze opleiding. Opdrachten zijn van laag niveau. Tijdens training bleek dat de docent andere materie behandelde dan dat in E-connect ter voorbereiding stond. E-connect draagt niet bij bij deze opleiding. Opdrachten zijn van laag niveau. Tijdens training bleek dat de docent andere materie behandelde dan dat in E-connect ter voorbereiding stond.
Suggestie: meer huiswerk, gerichte opdrachten. Wellicht kan docent deze opgeven?

Locatie: voldoet aan de standaard norm voor een training locatie, voorzieningen zijn aanwezig. is in algemeen wel inspiratieloos.

Boertien...
Boertien Vergouwen Overduin

Ik vond het een leuke training waarin je veel meekreeg van medestudenten en hun gedachten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij met je positieve feedback!

Dick

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Dick!

Danny

Nuttig, vanuit een praktisch perspectief benadert met persoonlijke aandacht voor de eigen casus ondanks het groepsverband.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dat is super om te lezen, Danny! Bedankt voor je beoordeling.

Tijs

Een deel van de training ontbrak, in de toelichting van de training stond beschreven dat een logopodist aanwezig zou zijn terwijl deze niet in het programma zat.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie, Tijs! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Elly

Een heerlijke training die geen moment verveelt en je volledige aandacht blijft houden. Met veel aandacht voor zowel werk als privé casussen. Met super duidelijke voorbeelden en handvaten van de... Een heerlijke training die geen moment verveelt en je volledige aandacht blijft houden. Met veel aandacht voor zowel werk als privé casussen. Met super duidelijke voorbeelden en handvaten van de docent en de andere deelnemers.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld en deelgenomen hebt. Bedankt, Elly!