Goede opleiding, echter de snelheid mocht wel wat hoger, zeker in de middag was de snelheid eruit. Konden zeker meer gebruik maken van de acteur, nu zijn maar 4 mensen aanbod kunnen komen, maar het... Goede opleiding, echter de snelheid mocht wel wat hoger, zeker in de middag was de snelheid eruit. Konden zeker meer gebruik maken van de acteur, nu zijn maar 4 mensen aanbod kunnen komen, maar het hadden er minimaal 6 a 8 moeten zijn.

Is prettig om naar te luisteren. Goede interactie met de groep. Laat goed zien waar je tegen aan loopt en wat je hier in kan veranderen voor jezelf.

Goede en leerzame training. De trainer had een portie goede humor wat de training lekker luchtig maakte. Verder was het deel met de acteur confronterend maar erg leuk en leerzaam.

Kevin

Keurige docent! weet goed in te spelen op de momenten.

André

Leuke en goede, inhoudelijke training. Eigenlijk te kort om alle materie te behandelen. Goede docent!

Henri

Alles was prima geregeld.
De trainingduur was met 1 dag eigenlijk te kort.

Bas

Goede informatieve lessen die extra informatie gaven over de lesstof. Het was leuk om met de docent te sparren, en casussen te behandelen. De docent liet een ervaren indruk achter.

Esther

Zeer diverse groep waardoor er veel goede interactie aanwezig was. We waren met elkaar echt aan het leren en oefenen in een omgeving die door de inzet van de trainers als veilig en vertrouwelijk is... Zeer diverse groep waardoor er veel goede interactie aanwezig was. We waren met elkaar echt aan het leren en oefenen in een omgeving die door de inzet van de trainers als veilig en vertrouwelijk is ervaren. Ben erg tevreden en goede handvatten gekregen om de training in de praktijk voort te zetten.

Oi - Keng

Leuke en interessante training, goede tips en tools gekregen om dit toe te passen op het werk. De locatie is perfect: erg goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Muriël Petronella Maria

Ik heb een hoop inzichten gekregen van deze training. Het was heel fijn en verhelderend om met gelijkgestemden ervaringen te delen, zo weet je dat je niet de enige bent die hier tegenaan loopt en... Ik heb een hoop inzichten gekregen van deze training. Het was heel fijn en verhelderend om met gelijkgestemden ervaringen te delen, zo weet je dat je niet de enige bent die hier tegenaan loopt en van elkaar kun je toch een hoop leren. Elke perfectionist loopt en ervaart vaak andere dingen en gaat er op een andere manier mee om en toch is het zo herkenbaar. De trainer was een hele fijne vent en ervaringsdeskundige wat ook echt verhelderend is, hij weet waar het over gaat omdat hij hetzelfde heeft meegemaakt en soms nog tegen zijn perfectionisme aanloopt, maar goed weet hoe hiermee om te gaan. Ik hoop de handvatten en handreikingen die ik heb ontvangen ook in de praktijk kan uitoefenen en dat het uiteindelijk voor mij als iets vanzelfsprekends wordt.