Sanne

Super fijne training gehad. Een hele goede trainer die echt de tijd voor je casus neemt als je hier behoefte aan hebt.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen, Sanne! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Robin

Top

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te lezen, Robin! Bedankt voor het delen van je feedback.
Boertien Vergouwen Overduin

Leuke groep en goede docent

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Wilco

Leuke en interessante training.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Wilco. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Wierd

Fijne gevarieerde opleiding die goed aansluit op de praktijk. Door de vele casussen veel kunnen oefenen en kunnen leren.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je review, Wierd. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Wierd. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Boertien Vergouwen Overduin

Fijne locatie, centraal en goed verzorgd.
Mooie doorvertaling van boek naar praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je... Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de opleiding en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!

Jacques

Prima bruikbaar

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Jacques! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Jacques! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Riënne

De trainer was een vriendelijke man, stelde de groep op z'n gemak. Hij gaf aan het begin van de dag wel aan welke onderwerpen aan bod zouden komen, maar voor ons gevoel kwam de dag langzaam op gang... De trainer was een vriendelijke man, stelde de groep op z'n gemak. Hij gaf aan het begin van de dag wel aan welke onderwerpen aan bod zouden komen, maar voor ons gevoel kwam de dag langzaam op gang met een lange introductie ochtend (terwijl zijn beleving was dat we al lang begonnen waren). Hij had meer aan verwachtingmanagement kunnen doen of meer structuur kunnen aanbrengen.

Hij heeft veel kennis van z'n vakgebied, maar voor ons gevoel kwam de theorie icm de voorbereidende opdracht pas halverwege de middag aan bod. Het werd rond 15u pas interessant, hoewel hij in beantwoording van vragen vast al 'hints' heeft gegeven. Aan het einde van de middag werden nog extra onderwerpen besproken, om onze leerdoelen te bereiken. Dat was zeker goed.

Tot slot stelde hij zich voor als een zelfstandig trainer onder de vlag van NCOI, terwijl het een training van Boertien was.

Op zich heb ik wel een aantal inzichten tijdens de training opgedaan, die ik kan gebruiken in de dagelijkse praktijk.

Ik ben gewend dat Boertien trainingen met bekwame trainers werkt. Persoonlijk vond ik deze dag minder geslaagd.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je feedback, Riënne. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de training. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de training en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Riënne. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de training. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de training en het als leerzaam hebt ervaren.

Ming Hon

De docent was zeer gedreven en maakte een zeer betrokken indruk. Over zijn inzet en enthousiasme ben ik dus zeer positief

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Ming Hon! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Danny

Mede dankzij een hele goede docent een geslaagde cursus!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Danny! Bedankt voor het delen van je beoordeling.