Samira

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Samira!
Boertien Vergouwen Overduin

De cursus was te kort. Het voelt alsof we niet hebben kunnen afsluiten. Was een fijn en intense groep. Zou een vervolg op mogen zijn. Meer tijd om samen te oefenen. Docent was erg goed en inlevend.... De cursus was te kort. Het voelt alsof we niet hebben kunnen afsluiten. Was een fijn en intense groep. Zou een vervolg op mogen zijn. Meer tijd om samen te oefenen. Docent was erg goed en inlevend. Nam ook de ruimte voor ons als cursist. Lesmateriaal kan beter. De oefeningen zijn niet goed zichtbaar op de website "assertief communiceren". Ik zou deze zoeken onder de kolom lesmateriaal i.p.v. in de lesdag. Het viel mij op dat ik niet de enige cursist was, die hier moeite mee had. Ik vond dit niet logisch en kwam hierdoor niet optimaal voorbereid in de cursus.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Claudia

Ik heb in 3 dagen enorm veel geleerd. Als ik het al niet op de werkvloer kan gebruiken (dit ligt niet aan de training maar aan mijn functie), kan ik er privé mee uit de voeten. Levenslessen!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij dat je tevreden bent met onze training! Bedankt!

Klaas

De titel van de training triggerde mij om me hiervoor op te geven. Training was gezellig maar had met name in de ochtend weinig inhoud. Middag programma was beter. Er is beperkt gebruik gemaakt... De titel van de training triggerde mij om me hiervoor op te geven. Training was gezellig maar had met name in de ochtend weinig inhoud. Middag programma was beter. Er is beperkt gebruik gemaakt van lesmateriaal. In dezé vorm is deze cursus zijn geld niet waard. Hier is echt meer van te maken

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Klaas! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Johan

Leuke, zinvolle training en prettige bekwame docent. In het lesmateriaal zat een EQ test uit het tijdschrift Linda en een waardentest op 123test.nl, dat vind ik niet zo professioneel en niet passend... Leuke, zinvolle training en prettige bekwame docent. In het lesmateriaal zat een EQ test uit het tijdschrift Linda en een waardentest op 123test.nl, dat vind ik niet zo professioneel en niet passend bij het tarief voor deze training.
Op locatie vrij rumoerig door muziek, hard gepraat en gelach van andere lokalen (met name op dag twee erg storend).

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Johan. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Petra

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld, Petra.

Angelique

Het was een positieve ervaring. Deel 2 was voor mij persoonlijk veel interessanter. Deel 1 had wel wat meer diepgang kunnen hebben. Waren veel algemeenheden.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij met je positieve feedback!

Frank

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Frank!

Jos

Ik vond de opleiding perfect en compliment voor de docent

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent. We zullen je compliment intern doorzetten!

Alexandra

De trainer kon goed overbrengen wat er van belang is, hield de energie goed in de groep. Heeft geleid tot 2 hele leuke en interessante dagen waar ik van heb geleerd. De trainer kon on the spot zich... De trainer kon goed overbrengen wat er van belang is, hield de energie goed in de groep. Heeft geleid tot 2 hele leuke en interessante dagen waar ik van heb geleerd. De trainer kon on the spot zich aanpassen aan de hulpvragen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.