Ingrid

Het was een prima training! Fijn dat er goed werd ingespeeld op de inbreng en ervaringen van de groep. Ik maak nog wel even gebruik van deze mogelijkheid om een opmerking te maken over e-connect.... Het was een prima training! Fijn dat er goed werd ingespeeld op de inbreng en ervaringen van de groep. Ik maak nog wel even gebruik van deze mogelijkheid om een opmerking te maken over e-connect. Het is onhandig dat de mails de naam van jullie bureau niet vermelden. Als je nog nooit van e-connect hoorde lijken ze op een phishing-mail of test. Het maakt een volle mailbox ook moeilijk doorzoekbaar.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie, Ingrid! We zijn erg blij met je positieve feedback. Verder nemen we je feedback over e-connect intern met ons mee.
Boertien Vergouwen...

Riënne

Prettige trainer, die ons gedurende de dag regelmatig uit onze stoel haalde. Heldere opbouw in de trainingsdag met relevante voorbeelden en theorie. Hij keek goed naar onze hulpvragen en... Prettige trainer, die ons gedurende de dag regelmatig uit onze stoel haalde. Heldere opbouw in de trainingsdag met relevante voorbeelden en theorie. Hij keek goed naar onze hulpvragen en behoeftes.
Locatie was prima. Met de auto goed bereikbaar, met het OV lastiger.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Bedankt!

Ronald

Het was leuk en gezellig en een zeer leerzame dag en direct toepasbaar in mijn werk.

Zal de cursus ook aan mijn collega's voorstellen.

Dank je voor de leerzame dag.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om horen, Ronald! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Delvin

Ik heb zeer veel geleerd van de training

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat fijn om te lezen, Delvin! Bedankt voor het delen van je feedback.

Murat

Ik vond het zeer leerzaam en de technieken die wij hebben geleerd zijn de perfecte skils om deze uit te voeren in onze werkomgeving maar ook in prive. Docent was super zij legt en verteld duidelijk... Ik vond het zeer leerzaam en de technieken die wij hebben geleerd zijn de perfecte skils om deze uit te voeren in onze werkomgeving maar ook in prive. Docent was super zij legt en verteld duidelijk en online omgeving was zeer goed. Ik heb de hele cursus prettig ervaart dikke 10+

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Wat goed te horen, Murat. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Boertien Vergouwen Overduin

Goede opleiding, echter de snelheid mocht wel wat hoger, zeker in de middag was de snelheid eruit. Konden zeker meer gebruik maken van de acteur, nu zijn maar 4 mensen aanbod kunnen komen, maar het... Goede opleiding, echter de snelheid mocht wel wat hoger, zeker in de middag was de snelheid eruit. Konden zeker meer gebruik maken van de acteur, nu zijn maar 4 mensen aanbod kunnen komen, maar het hadden er minimaal 6 a 8 moeten zijn.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!
Boertien Vergouwen Overduin

Is prettig om naar te luisteren. Goede interactie met de groep. Laat goed zien waar je tegen aan loopt en wat je hier in kan veranderen voor jezelf.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!
Boertien Vergouwen Overduin

Goede en leerzame training. De trainer had een portie goede humor wat de training lekker luchtig maakte. Verder was het deel met de acteur confronterend maar erg leuk en leerzaam.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Kevin

Keurige docent! weet goed in te spelen op de momenten.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Daar zijn we erg blij mee, Kevin! Bedankt voor je beoordeling.

André

Leuke en goede, inhoudelijke training. Eigenlijk te kort om alle materie te behandelen. Goede docent!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling, André! We zijn er erg blij mee.