Heel goed, er werd echt gekeken naar de behoeften van de cursisten en daar werd de agenda op aangepast, maatwerk dus. Ben zeer tevreden over deze gevolgde training.

Overkomen zoals je wil

Yeter Ozcan-Altinok

Dankzij een hele ervaren en inspirende trainster (Annemart Berendse) een hele effectieve training gehad. Voor mij een stap vooruit in de goede richting!

Situationeel leidinggeven

Ik heb me prima vermaakt

Effectief Leidinggeven NLP

Leuke trainer. Cursus is zeer leerzaam. Pas het dagelijks toe.

NLP

Ik heb in korte tijd veel geleerd, niet alleen van de trainer maar ook van de mede-cursisten. Vooral de rollenspellen waren heel verhelderend. Heel prettig om aan de hand van real-life situaties...

Assertiviteit op de werkplek

Denise Heijstek

Matig qua organisatie, interessant qua inhoud, teleurstellend qua groepssamenstelling

Trainingsprogramma Effectief Leidinggeven

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We hebben de student gesproken over de punten uit de review en waarderen de feedback en persoonlijk toelichting die wij in het gesprek hebben ontvangen. We nemen de punten van aandacht mee in de evaluatie van de training.

Boertien Vergouwen Overduin

Onvoldoende diepgang en weinig praktische toepasbaarheid

Sales- en Accountmangement

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Boertien Vergouwen Overduin

Een leuke en interessante training. Er was ook een actrice bij die bij elke cursist in een rollenspel liet zien waar zich de specifieke valkuilen bevonden. Veel van geleerd.

conflicthantering

Interessante training met waarbij diverse aspecten binnen het vakgebied aan bod zijn gekomen.
De diversiteit en interactie met de collega's zijn positief ervaren.

Basistraining Leidinggeven

Zeer goed. Inhoudelijk sterk, en ook de trainer was fijn. Veel geleerd in korte tijd.

Assertiviteit op de werkplek