Thijs

Ik weet niet hoe het anders moet zeggen, maar gewoon een erg goede training die erg veel heeft losgemaakt bij mij. En dat gebeurt niet snel.

Anouk

Ondanks dat het een volle dag naar je computer staren was, verliep de dag heel snel en soepel. De docent maakte de zware stof wat luchtiger door gebruik van toneel en humor, wat ik zelf erg prettig... Ondanks dat het een volle dag naar je computer staren was, verliep de dag heel snel en soepel. De docent maakte de zware stof wat luchtiger door gebruik van toneel en humor, wat ik zelf erg prettig vond. Ook de lesstof zelf was erg nuttig en zal zeker van pas komen in de praktijk. De communicatie betreft de meeting op teams, maar toch een uitnodiging krijgen voor de virtuele classroom was wat verwarrend, maar ook dit is goed gegaan. Een echte MS uitnodiging zodat het ook in je agenda komt te staan zou wel handig zijn, maar niet essentieel. Overal heb ik deze training prettig ervaren. Bedankt.

Dave

Door corona zat er tussen de 2 opleidingsdagen 4 maanden, waarbij Annemieke Kouwenhoven de cursus is gestart en Aart Hilhorst vandaag afrondde.
Ik ben zeer tevreden met beide dagen, juist de...
Ik ben zeer tevreden met beide dagen, juist de verschillende aanpak van de docenten hebben mij de inzichten en tools gegeven waar ik naar zocht.

De opleiding werd op een prettige manier gegeven. Mooie combinatie tussen theorie en praktijk. Ik ben erg blij dat ik de opleiding gevolgd heb en verwacht er ook veel aan te hebben!

Niels

Veel geleerd vanuit maatwerk. Chapeau voor Colette

Iris

Ik vond het een hele interessante workshop. De trainer had veel kennis over het onderwerp overtuigingskracht, er was veel ruimte voor maatwerk en hij kon iedereen goed helpen met zijn/haar casus.

Interessante en praktische training. Goede mix van theorie en zelf oefenen (met trainer en acteur als tegenspeler).
De groep was klein wat zorgde voor een relaxte sfeer.

Marion

Voor mij was de lesstof totaal nieuw en de groep rijk collega's was zodanig verdeeld in ervaren en onervaren studenten.
Vanuit de ervaring en kennis en kunde van de andere collega's heb ik veel...
Vanuit de ervaring en kennis en kunde van de andere collega's heb ik veel opgestoken.