Remy

Een zeer prettige en 'relaxte' training. De docent was was over het algemeen deskundig, prettig en to-the-point. De online trainingsomgeving zorgde af en toe voor problemen. Zo waren er problemen... Een zeer prettige en 'relaxte' training. De docent was was over het algemeen deskundig, prettig en to-the-point. De online trainingsomgeving zorgde af en toe voor problemen. Zo waren er problemen met het geluid en beeld na het terugkeren in de "room" na het gebruik van het koffieknopje. De opleiding en training sloot verder goed aan bij de beroepspraktijk en is direcgt toepasbaar.

Docenten waren goed, maar de online omgeving werkte inhoudelijk en praktisch niet goed voor deze training. Dat haalde de kwaliteit flink naar beneden. Over het algemeen verder wel erg tevreden over... Docenten waren goed, maar de online omgeving werkte inhoudelijk en praktisch niet goed voor deze training. Dat haalde de kwaliteit flink naar beneden. Over het algemeen verder wel erg tevreden over de docenten, de voorzieningen en locatie en Boertien Vergouwen Overduin!

Sakina

Leuke leraar en de manier waarop hij les geeft. Daarom de manier waarop zal het langer blijven "kleven".

Zeker een aanrader. Jammer dat de online techniek redelijk vaak stoort.

Denise

Hele goede docent, veel mensenkennis. Vakinhoudelijk erg goed en verbindend. De online omgeving vind ik wat minder. Kwaliteit niet erg goed. Had liever met zoom of teams gewerkt.

Nicole

Ik heb de training gevolgd in het najaar van 2020. Ik vond het een fantastische training, ik keek er iedere keer weer naar uit. Bijkomend geluk.... de training kon op locatie (niet online) worden... Ik heb de training gevolgd in het najaar van 2020. Ik vond het een fantastische training, ik keek er iedere keer weer naar uit. Bijkomend geluk.... de training kon op locatie (niet online) worden gegeven.

Creatief en doelgericht schrijven werd gegeven door Petra Boers en zij maakte er iedere keer weer een klein feestje van. Hoe ze dat deed, Petra heeft oprechte aandacht voor iedere individuele deelnemer, en geeft iedereen de kans en gelegenheid om te groeien. Daarnaast waren de oefeningen die Petra inzette prikkelend, inspirerend en uitdagend.

De docent was heel enthousiast en kundig. De wijze van online leskrijgen was prettig.

De locatie was uitstekend, zeker gezien het feit dat ze zaken hadden moeten aanpassen ivm corona (bijv. lunch).
De docente was zeer vriendelijk, warm en had persoonlijke aandacht voor iedere cursist.
De docente paste de agenda aan n.a.v. persoonlijke leerdoelen, uitdagingen en - dit werkte heel prettig. Het was daardoor een 'tailored' programma.
De Syllabus Persoonlijke Effectiviteit is een uitgebreide en zeer leerzaam naslagwerk. Heel fijn dat we de hele syllabus kregen en niet alleen de drie hoofdstukken die behandeld werden in de training.

Resi

De docent wist de theorie aan de hand van praktijkvoorbeelden heel goed weer te geven. Hij brengt de stof enthousiast, heeft oog voor de persoon en speelt daar goed op in. Met al een hele prettige... De docent wist de theorie aan de hand van praktijkvoorbeelden heel goed weer te geven. Hij brengt de stof enthousiast, heeft oog voor de persoon en speelt daar goed op in. Met al een hele prettige en leerzame training.