Ik snap alleen niet het verschil tussen de vragen over de training en de opleiding

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je beoordeling! Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Boertien Vergouwen Overduin

Interessante training met een goede balans tussen theorie en praktijk. Toegankelijke oefeningen die theorie direct toepasbaar én herkenbaar maken.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback! Wij wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Leuke cursus, goede docent en een ontspannen groep waar je jezelf kan zijn.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Fijn dat de training goed is bevallen! Wij wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Was een leerzame training

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee!
Boertien Vergouwen Overduin

De training professioneel adviseren behandelt de verschillende aspecten van een advies. Daarbij wordt praktijk en theorie met elkaar verbonden. Er is veel aandacht voor communicatie en er is veel... De training professioneel adviseren behandelt de verschillende aspecten van een advies. Daarbij wordt praktijk en theorie met elkaar verbonden. Er is veel aandacht voor communicatie en er is veel ruimte voor eigen inbreng.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat de training goed is bevallen.
Boertien Vergouwen Overduin

Er was voldoende ruimte om vragen te stellen en te oefenen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen...
Boertien Vergouwen Overduin

Ik nam deel aan de virtuele training. Goede opbouw, groep was niet te groot max 8 personen, wat zorgde voor een actieve deelname van iedereen. Leerzame training met handvatten die direct toepasbaar... Ik nam deel aan de virtuele training. Goede opbouw, groep was niet te groot max 8 personen, wat zorgde voor een actieve deelname van iedereen. Leerzame training met handvatten die direct toepasbaar zijn in de praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen...
Boertien Vergouwen Overduin

Lesdag 1, iets minder interessant. Lesdag 2 en 3 heel interessant en toepasbaar in de praktijk. De trainer was zeer goed. Ook werd er ingespeeld op persoonlijke leerbehoeften.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Herald

Relaxte docent met veel kennis over de inhoud van de training. Training was kort en krachtig. Had wat mij betreft zelf een dagje langer mogen zijn. De tijd tussen de 2 trainingen in had wat mij... Relaxte docent met veel kennis over de inhoud van de training. Training was kort en krachtig. Had wat mij betreft zelf een dagje langer mogen zijn. De tijd tussen de 2 trainingen in had wat mij betreft, ipv 2 weken, 3 mogen zijn. Het was een meerwaarde dat er een mooie balans zat in theorie en praktijk. Hierdoor werd de training lekker actief. Accommodatie was top.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat de training goed is bevallen.

Barry

Zeer leerzame en waardevolle training met een zeer ervaren docent, die heel rustig en prettig overkwam en heel snel vertrouwen gaf aan de groep. Dynamiek in de groep was (mede daardoor) heel fijn,... Zeer leerzame en waardevolle training met een zeer ervaren docent, die heel rustig en prettig overkwam en heel snel vertrouwen gaf aan de groep. Dynamiek in de groep was (mede daardoor) heel fijn, waardoor ook iedereen zich op zijn/haar gemak voelde en zich open durfde op te stellen. Waardevolle persoonlijke inzichten gekregen door de combinatie van theorie, ervaringen en verschillende praktijkoefeningen, variërend van 1 op 1 opdrachten t/m games met de hele groep.
Door deze training bevestiging gekregen van wat ik onbewust al wist en stof tot nadenken, maar ook verschillende nieuwe zaadjes gepland om zelf in het dagelijkse leven, zowel privé als zakelijk mee verder te kunnen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat de training goed is bevallen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Met vriendelijke...