Docent erg goed. Online training geprobeerd, maar niet (meer) mijn voorkeur. Kosten vs. trainingsuren relatief hoog.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!

Sabrina

Ik heb een leuke en inspirerende ervaring gehad met deze opleiding. De lesinhoud was up to date en raakte in veel gevallen de praktijk. Hierdoor was de stof goed te koppelen aan de praktijk en gaf... Ik heb een leuke en inspirerende ervaring gehad met deze opleiding. De lesinhoud was up to date en raakte in veel gevallen de praktijk. Hierdoor was de stof goed te koppelen aan de praktijk en gaf dit ruimte om met elkaar de diepte in te gaan. Er is veel veiligheid geboden binnen de groep. Qua papierwerk mag het wat minder. De hand-out zijn eigenlijk niet gebruikt, wat zonde is van al het papier. Wat ik zelf nog wel wil melden, is dat de verschillende trainers wel een aandachtspunt is. een trainer is bepalend en deze variëren dusdanig erg dat ik dit soms als energievretend heb ervaren. Verder ben ik zeer tevreden en kijk alweer uit naar mijn nieuwe opleiding.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen je snel weer te zien bij een van... Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen je snel weer te zien bij een van onze opleidingen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn blij met je positieve feedback!

Marjan

Cursus was goed ingedeeld, docent was enthousiast en werkt veel met voorbeelden uit de praktijk.
De oefencasussen met acteur heeft ook echt toegevoegde waarde

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling, Marjan! We zijn er erg blij mee.

Monique

Tijdens de lessen was er veel aandacht voor de persoonlijke behoefte. Het werken met een trainingsacteur was erg waardevol. Verder had ik een enthousiaste docente die me in 3 dagen veel heeft geleerd,

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Daar zijn we erg blij mee, Monique! Bedankt voor je beoordeling.
Boertien Vergouwen Overduin

Een ervaren trainer die oog had voor iedere deelnemer en zijn/haar behoeftes.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen! We waarderen je review.

Jos

Prima!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review, Jos!

Nikki

Vond het een mooie introductie van het onderwerp. De trainer heeft zijn best gedaan om iedereen persoonlijke aandacht te geven in een dagdeel. Topper!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je review, Nikki! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Boertien Vergouwen Overduin

Interactief, fijne groep en goede docent met veel praktijkervaring.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn er erg blij mee.
Boertien Vergouwen Overduin

Het heeft mij beter inzicht gegeven. Kreeg er veel energie van. Ik kan het toepassen in mijn werk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Goed om te horen! We waarderen je review.