Lewis

Aart was een heel fijne en kundige trainer die de groep goed aanvoelde. Daardoor waren er leuke en leerzame interacties. De praktische aspecten van time management (agendabeheer, takenlijst, emails)... Aart was een heel fijne en kundige trainer die de groep goed aanvoelde. Daardoor waren er leuke en leerzame interacties. De praktische aspecten van time management (agendabeheer, takenlijst, emails) komen minder aan bod maar de training was voor mij wel een trigger om die zaken te organiseren wat nu al tot betere resultaten heeft geleid.

Heel nuttige en praktische training met een scherpe doch warme trainster

De training gaf mij handvatten om een gelijkwaardig gesprek aan te gaan met begrip voor het gevoel van de ander. Er worden interessante modellen besproken die je na wat oefening kunt toepassen in de... De training gaf mij handvatten om een gelijkwaardig gesprek aan te gaan met begrip voor het gevoel van de ander. Er worden interessante modellen besproken die je na wat oefening kunt toepassen in de praktijk. Je krijgt tijdens de training ook 2 hand-outs waarin de verschillende modellen staan beschreven. Ze staan ook in de online omgeving, maar die hoef je niet te downloaden. Die krijg je geprint in de eerste les.

Deze boekjes zijn heel handig om als naslagwerk te gebruiken.

Het was fijn om verschillende gesprekstechnieken weer op te frissen.

Schirra

Ik heb de training Ontspannen Presenteren met heel veel plezier gevolgd. Dit kwam ook door de trainer zij kon heel goed doorpakken. Alles werd met meerdere modellen behandeld en het mediteren en... Ik heb de training Ontspannen Presenteren met heel veel plezier gevolgd. Dit kwam ook door de trainer zij kon heel goed doorpakken. Alles werd met meerdere modellen behandeld en het mediteren en Mindfullnes tussendoor heeft heel veel nieuwe inzichten gegeven. Mijn leerdoelen heb ik heb ik in ieder geval behaald.

Michael

Ben zeer tevreden. Het heeft met name bij mij impact gehad op de bewustwording van mijn vaardigheden en valkuilen. Het is nu zaak om dit in de praktijk toe te passne.

Training positief, online leeromgeving minder positief

Goede training, inhoudelijk goede opbouw, een echt leermeester die je uitdaagt en de goede kant opstuurt in je ontwikkeling

Hele goede training, met name de coach. zeer positief ervaren.
Hele goede training, met name de coach. zeer positief ervaren.
alleen wat tegenviel was het programma wat online gebruikt werd. veel haperingen en de trainer kon bepalen wanneer de anderen in beeld waren met beeld en geluid. niet wenselijk.
tip: gebruik webex. mensen kunnen zelf microfoon aan en uitzetten en ook beeld uitzetten wanneer dit nodig is.

Ingrid

Ik vond met name Marije het erg goed doen en ben blij de opleiding gevolgd te hebben. Ik heb zeker handvaten gekregen en zal deze proberen toe te passen.