Birgitta

Ik krijg het sterretje bij de beoordeling over opleiding niet meer weg. Dat is namelijk niet van toepassing, want dit betrof een training, vandaar. Het was een 2-daagse training communicatie en... Ik krijg het sterretje bij de beoordeling over opleiding niet meer weg. Dat is namelijk niet van toepassing, want dit betrof een training, vandaar. Het was een 2-daagse training communicatie en omdat we met weinig waren (1e dag 3 'studenten' en de 2e dag slechts 2), dus e.e.a. kon op ons afgepast worden en de trainer kon daarom ook wat losser met de stof omgaan. Dat vonden wij ook wel prettig. We konden ons zo meer focussen op de issues. De trainer is een fijne man en legde e.e.a. op rustige en begrijpelijke manier uit. Locatie en lunch waren ook goed. Wat het me gaat opleveren weet ik nu nog niet, maar ik hoop er zeker wat mee te kunnen (en dus te gaan doen).

Jelmer

Opleiding was prima. Online via MS Teams ging prima. Bevlogen docent, die vanuit zijn eigen ruime ervaring met projectmanagement praktische tips geeft. Dat geeft vertrouwen dat het geen theoretisch... Opleiding was prima. Online via MS Teams ging prima. Bevlogen docent, die vanuit zijn eigen ruime ervaring met projectmanagement praktische tips geeft. Dat geeft vertrouwen dat het geen theoretisch verhaal is. De theorie van project management (Prince2, Agile etc) komt wel degelijk aan bod.
Het enige wat ik miste is een aantal sjablonen in bijv. Excel voor projectmanagement.

De training project management was zeer leerzaam! Veel kun je direct in de praktijk toepassen of koppelen aan je eigen projecten / situatie. Er wordt gewerkt met opdrachten, waardoor je direct met... De training project management was zeer leerzaam! Veel kun je direct in de praktijk toepassen of koppelen aan je eigen projecten / situatie. Er wordt gewerkt met opdrachten, waardoor je direct met elkaar kunt kijken hoe de theorie geinterpreteerd kan worden. Ik heb de training online gevolgd, de omgeving was prima en er is veel mogelijk! Fijn dat het volgen van een training en nieuwe dingen leren in deze tijd gewoon zo kunnen. Volgende keer zou ik wel kiezen voor een offline training omdat je de mededeelnemers dan beter leert kennen en ook meer leert over hun situatie en ervaring.

Lesinhoud was uitstekend. Deze werd afgestemd op de behoefte van de deelnemers. Het was een interactieve leerzame en gezellige training.

Lyske

De trainer was in staat om mij van 9.30-16.30 geboeid te houden, dat is echt een gave!

Leuke lessen waar je veel van opsteekt, ook een docent die het erg goed weet over te brengen.

Fatima

Heb veel tips gehad en veel geleerd.
Ben ook erg tevreden over het uitleg.

Luuk

De cursus was helemaal duidelijk en goed ingericht.
Ik heb hier veel van geleerd.

De cursus heeft opgeleverd wat ik er van verwachtte.

Concrete stof waar ik echt mee aan de slag kon, zowel professioneel als privé. Docent mocht vaker 'de beurt' geven, ging soms iets te lang met één persoon door. Eerste sessie was vooral op het... Concrete stof waar ik echt mee aan de slag kon, zowel professioneel als privé. Docent mocht vaker 'de beurt' geven, ging soms iets te lang met één persoon door. Eerste sessie was vooral op het voeden van informatie gericht, dat viel daarna soms wat weg. Ik vond het interessant om vooral aandacht te besteden aan onze eigen casussen en werkpraktijk, maar af en toe iets meer inhoudelijke voeding (ook in sessie 2 en 3) was ook goed geweest.