Sylvia

De training was goed opgezet in een logische volgorde. Het heeft mij geholpen bij hoe je kunt kijken naar de manier waarop je op zoek kunt gaan naar een zinvolle invulling van het leven na je... De training was goed opgezet in een logische volgorde. Het heeft mij geholpen bij hoe je kunt kijken naar de manier waarop je op zoek kunt gaan naar een zinvolle invulling van het leven na je pensionering. Ik heb kennis gemaakt met voor mij onbekende schema's en denkwijzen, dus vond het interessant.
De vragen 3 en 4 zijn niet van toepassing op deze training, dus lastig te beantwoorden.

Fijne dag, veel geleerd, mooie locatie, lekker eten en drinken
Fijne dag, veel geleerd, mooie locatie, lekker eten en drinken
training was alleen een beetje gehaast was geen tijd voor overleg onderling of met de docent anders kwam het programma niet af , voelde beetje opgejaagd

Ed

Goede ervaren docent. Diepgang. Lesmateriaal was helaas niet aangekomen.

Belangrijkste voor mij is stil te staan bij het thema, en in een groep samen de overwegingen en theorie te bespreken. Dat lukt zeer goed in deze training.

Marcella

Goede training, goede voorbeelden. Locatie minder fijn dan het atlas gebouw.

Fijne training, ik vind het een handige leermethode om steeds opdrachten uit te voeren. Als schrijver ben ik ook een beelddenker, dus direct in de praktijkbrengen werkt goed. Vond de opdrachten met... Fijne training, ik vind het een handige leermethode om steeds opdrachten uit te voeren. Als schrijver ben ik ook een beelddenker, dus direct in de praktijkbrengen werkt goed. Vond de opdrachten met name in les 2 wel erg gericht op smart, mijn eigen leerdoel had meer te maken met structuur aanbrengen en tekst opbouwen (conform de piramide). De groep bestond uit enkel niet-commerciele schrijvers naast mijzelf. Dat maakte het wat uitdagender want zij hadden een duidelijk ander doel met de training. Ik heb er zeker van geleerd en genoeg inspiratie opgedaan om mee aan de slag te gaan.

Jan-Hein

Top trainer, leuke start hoe de training begon. Geen standaard start maar meteen anders. Ik heb veel geleerd, de trainer leert hoe je anders naar veranderingen kunt kijken en wordt hierop... Top trainer, leuke start hoe de training begon. Geen standaard start maar meteen anders. Ik heb veel geleerd, de trainer leert hoe je anders naar veranderingen kunt kijken en wordt hierop getraind, komt met leuke voorbeelden over de hoe wat en waarom.

Aad

Het dagprogramma Blik op Pensioen vond ik een prima oriëntatie op veranderproces van werk naar pensioen. Ik had individueel ingeschreven, maar het ontmoeten van andere aspirant gepensioneerden was... Het dagprogramma Blik op Pensioen vond ik een prima oriëntatie op veranderproces van werk naar pensioen. Ik had individueel ingeschreven, maar het ontmoeten van andere aspirant gepensioneerden was inspirerend door het delen van ervaringen, zonder dat het al te 'zwaar' werd.