Antoinette

Qua systeem: webex was goed, oorspronkelijke platform werkte niet.
Qua systeem: webex was goed, oorspronkelijke platform werkte niet.
Qua training van huis uit: heeft onverwacht voordelen. Door de camera neem je iemand van kortbij waar, dat vergroot de betrokkenheid bij de training; een pauze is ook echt even afschakelen, je ziet elkaar niet.
Qua trainer: fijn dat Richard (mede op grond van zijn jarenlange ervaring) heel ontspannen het gesprek vorm gaf, waardevolle uitstapjes maakte, waar nodig de theorie aangreep om te kaderen en te focussen, iedereen aan het woord liet komen en ruimte gaf, sfeer bracht en aandacht had voor de emotie en ontwikkeling. Een verademing t.o.v. de powerpoint slides sessies.....die we misschien voorheen in een zaal met systeemplafond hadden moeten ondergaan. Dus helemaal prima zo.

Miste wel de koekjes van de cursus....

Inzicht gekregen in hoe/waar beïnvloeding begint, hoe je dat kunt aanpakken

Saskia

De docent en de deelnemers samen maakten het geheel groter dan de som der delen. Ik heb genoten en geleerd van de groepsinteractie en de vele anekdotes en theoretische basis die de docent... De docent en de deelnemers samen maakten het geheel groter dan de som der delen. Ik heb genoten en geleerd van de groepsinteractie en de vele anekdotes en theoretische basis die de docent leverde.

Was tijd voor weer even wat betekenisvolle menselijke interactie in coronatijd en het leren van deze training gaat nog door. Moet nog alle input, artikelen en presentaties verwerken.
Ik heb weer wat meer zelfinzicht gekregen, inspiratie en motivatie om dit nieuwe jaar mee te beginnen.

Op zich zijn de functionaliteiten van de leeromgeving goed, maar ik denk dat het zowel voor de docent als de leerlingen een onbekend omgeving is.

Vond het een super interessante training, met een goede docent.

Stijn

Ik vond de opleiding ontzettend leuk om te doen. De docent legde zeer goed de stof en situaties uit, deed dit op een leuke manier en kwam persoonlijk over. Het lesmateriaal is goed als naslag te... Ik vond de opleiding ontzettend leuk om te doen. De docent legde zeer goed de stof en situaties uit, deed dit op een leuke manier en kwam persoonlijk over. Het lesmateriaal is goed als naslag te gebruiken. De vaardigheden zijn voor mij zeker goed te gebruiken in mijn werk en privésfeer. Enige en groot nadeel was de virtual classroom, waarbij de ontvangst dan wel uitzendig via beeld en camera veelal haperde wat de training zeer verstoorde. Ook liet het programma mij de twee dag niet toe,Ik snap niet waarom niet gebruik wordt gemaakt van een algemenere toepassing, zoals microsoft teams, ipv een niche programma dat slecht werkt. Wel dikke pluim voor de docent hoe die dit zo goed mogelijk oppakte.

Hélène

Wat een top trainer hebben wij gehad. Ondanks een haperende systemen blijf hij de moed er inhouden en positief. Respect en ondanks dat het niet klassikaal kon, heeft Rick ons in 2 dagen veel geleerd... Wat een top trainer hebben wij gehad. Ondanks een haperende systemen blijf hij de moed er inhouden en positief. Respect en ondanks dat het niet klassikaal kon, heeft Rick ons in 2 dagen veel geleerd en mooie voorbeelden gegeven. Mijn dank hiervoor.

Edwin

Door de training ben ik meer assertief i.p.v. agressief geworden en kan mij hoorbaar maken in vergaderingen en mijn standpunt(en) goed verdedigen op de juiste manier.

Daphne

Het was een zeer interessante en goed-georganiseerde training. Bijvoorbeeld, het boek kreeg ik voor de Kerstdagen opgestuurd waardoor ik dit in alle rust kon lezen en de traing goed ondersteunde.... Het was een zeer interessante en goed-georganiseerde training. Bijvoorbeeld, het boek kreeg ik voor de Kerstdagen opgestuurd waardoor ik dit in alle rust kon lezen en de traing goed ondersteunde. Trainer was erg enthousiast en vakbekwaam en heeft de samenwerking in de groep goed gestimuleerd. Opleiding heeft ervoor gezorgd dat ik een vraagstuk waar ik in mijn werk tegenaan liep, nu goed gecontroleerd kan aanpakken.