Zeer goed. Inhoudelijk sterk, en ook de trainer was fijn. Veel geleerd in korte tijd.

Assertiviteit op de werkplek

Goed. Veel handreikingen gekregen.
Goede interactie van de trainster met de groep.

Coaching

Matig: er zaten wel handige tips bij en de trainer heeft me zeker e.e.a. kunnen leren. Maar door de combinatie van trainees die hier voor een module van hun opleiding zaten (en een examen moesten...

Professioneel Adviseren

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

De persoonlijke ervaring van onze studenten is waardevolle informatie bij de optimalisering van ons onderwijs en onze dienstverlening. Naar aanleiding van de review hebben wij geprobeerd telefonisch in contact te komen voor meer toelichting op de punten uit de review. Helaas is dit nog niet gelukt. De feedback zoals aangegeven wordt geregistreerd en meegenomen in de evaluatie van de training.

Boertien Vergouwen Overduin

Voldoende

Praktisch Leidinggeven

Training was prima. Ik vond zelf het boek wat minder, beetje simpel en outdated. trainer was goed, veel ervaring die hij kon delen, daar had ik nog het meeste aan.
ik zou het bedrijf niet aan...

projectmanagement

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

We zijn bij met de ontvangen feedback en nemen dit mee in de evaluatie en doorontwikkeling van de training.

Boertien Vergouwen Overduin

Heel goed. Praktijkgericht, interactief en ruimte voor je eigen ontwikkeldoelen.

Coachingsvaardigheden

Prima training, interactief en praktijkgericht. Goede tips en tops gekregen naast het inzicht in eigen communicatiestijl.

Basisvaardigheden in communicatie

Bijzonder nuttig: de aangeboden informatie was zeer breed. De oefeningen met collega cursisten waren bijzonder nuttig om eigen blinde vlekken en beperkingen in eigen communicatie te herkennen.

Professioneel Communiceren voor Managers en Hoger Opgeleiden

Super fijn en leerzaam, leuke open groep en een flexibele coach die goed inspeelde op de situaties.

Persoonlijke kracht en uitstraling

Hans Molhoek

Zeer waardevol, goede tips en tops en praktische tools gekregen om in de praktijk uit te voeren.

Leiding geven zonder macht