Ashley

Om te beginnen vond ik dat wij een hele fijne docent hadden. Je kon echt merken dat ze verstand had van communicatie, en zette je vaak aan tot nadenken! Wat betreft het toepassen van de leerstof... Om te beginnen vond ik dat wij een hele fijne docent hadden. Je kon echt merken dat ze verstand had van communicatie, en zette je vaak aan tot nadenken! Wat betreft het toepassen van de leerstof komt dit zeker van pas, ik merk het nu al aan alles wat ik doe betreft werkzaamheden en het communiceren met collega's. Je denkt net iets langer na over de antwoorden die je wilt geven of de vragen die je wit stellen. De locatie van de 2de training vond ik persoonlijk wat minder, met name door de ruimte waar wij inzaten. Behoorlijk veel afleiding door het verkeer wat achter het bord langs kwam, die gaf mij aardig wat afleiding. Maar dit is persoonlijk! Ook was niet geheel duidelijk waar je moest zijn, ik stond aan de overkant van het hotel (dit was hetzelfde nummer als het hotel). De onderlinge sessies met de studenten was ook uitdagend, vooral omdat iedereen op een andere manier tegen bepaalde onderwerpen aan kijkt. Hierdoor merkte je toch dat het anders verliep dan als je met directe collega's vanuit je eigen omgeving deze training zou volgen. Wat ik voor mijzelf persoonlijk eruit heb kunnen halen is het langer nadenken over de antwoorden die je wilt geven (is het ook een antwoord waar de ander iets aan heeft), maar ook bewuster nadenken over de vragen die je wilt stellen. (dit in combinatie met het antwoord wat je zou willen hebben). Zowel werk technisch als prive kan ik dit erg goed gebruiken! Al met al ben ik blij dat ik deze cursus heb mogen volgen en zal dit zeker bijdragen aan mijn verdere toekomst.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je uitgebreide review! We waarderen dit enorm. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien Vergouwen Overduin

Docent is erg goed en heeft veel kunde, locatie was ver weg maar goed te bereiken met het OV.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve feedback over de training! Dat waarderen we enorm.

Tien

Het was een zeer interessante, leerzame én gezellige training. Bedankt !

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee.

Consuela

Normaal en goed.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Hartelijk dank voor je recensie!

Willemijn

Het was algemener dan ik dacht, meer over management en communicatie dan specifiek over diversiteit en inclusie. Daarmee wel veel bekende stof. Interactie met de andere cursisten was leuk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je feedback! We nemen het intern met ons mee.

Els

De samenhang tussen de verschillende modules is niet altijd duidelijk. Goede trainers gehad (en dus veel geleerd), maar ook trainers die te licht waren voor het onderwerp en de groep (en dus weinig... De samenhang tussen de verschillende modules is niet altijd duidelijk. Goede trainers gehad (en dus veel geleerd), maar ook trainers die te licht waren voor het onderwerp en de groep (en dus weinig geleerd). Communicatie met BVO is onpersoonlijk en beperkt. Ik betwijfel of ik BVO zou aanbevelen aan anderen.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je feedback! We gaan dit intern doorzetten ter verbetering van de kwaliteit en service. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Met...

Koen

Wat ik gemist heb is de rode draad in de opleiding. Elke docent geeft zijn eigen les maar er zit geen verbinding met het vorige of komende thema. Ook zie ik dit terug in de verschillende lessen. Wat ik gemist heb is de rode draad in de opleiding. Elke docent geeft zijn eigen les maar er zit geen verbinding met het vorige of komende thema. Ook zie ik dit terug in de verschillende lessen.
De docenten zijn enthousiast en hebben veel kennis wat zij vooral in de ochtend doceren. Na de lunch komen de opdrachten op het middag programma te vullen, zo ervaar ik dit en mijn mede cursisten.
Er werd veel literatuur toegestuurd, wat heel fijn is voor de verdieping van het onderwerp. Voor mij was de periode tekort om alle boeken uit te lezen in de periode van de 4 weken dat we les hadden over het thema.
Over de titel van de opleiding strategisch leiderschap en verandering en de inhoud van de lessen heb ik vooral het stuk strategisch erg gemist.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je feedback! We nemen het intern met ons mee.

Mireille

Deze training biedt een heel nieuw speelveld in mijn werk. De docent was heel prettig, rustig, respectvol en gaf goede feedback. Hetzelfde gold voor de acteur. Het lesmateriaal is compact en is een... Deze training biedt een heel nieuw speelveld in mijn werk. De docent was heel prettig, rustig, respectvol en gaf goede feedback. Hetzelfde gold voor de acteur. Het lesmateriaal is compact en is een handige en snelle informatiebron wat het heel toepasbaar maakt voor mijn werk. Kortom, het was een hele leuke training en ik raad hem al mijn collega's aan.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat de training naar wens was. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Boertien...

Fleur

Een enorm waardevolle training waarbij goed werd gekeken naar de individuele leerdoelen. Fijne trainster en groep waardoor er in een veilige omgeving ruimte was voor een ieder!

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor het delen van je positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de training.
Boertien Vergouwen Overduin

Goede docent die iedereen de ruimte en tijd geeft om te reageren. De docent triggert de cursisten om met voorbeelden te komen en gesprekken te voeren.
Ik heb de training online gevolgd. Het...
Ik heb de training online gevolgd. Het klassikaal volgen van de opleiding is beter.
Dat wat ik geleerd heb, heb ik direct toe kunnen passen in de praktijk.

Reactie Boertien Vergouwen Overduin:

Bedankt voor je beoordeling! We waarderen dit enorm. Fijn dat je het geleerde direct hebt kunnen toepassen in de praktijk.